عمومی

۹ زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان آزاد شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امید کهرابایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 9 زندانی به جرم ارتکاب جرائم غیرعمد با کمک جهاد در ورزش و رسانه در استان سمنان و پس از اسکن از نذره حسینی آزاد شدند.ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر ، استان با همکاری انجمن ها و ورزشکاران اداره می شد.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل خیران ، دیه ، ستاد ورزش و جوانان و پیشکسوتان ، انجمن مربیان سمنان بود ، افزود: این نهضت 114 میلیون و 200 هزار تومان برای 9 زندانی با 132 میلیون بدهی تأمین کرد. ، و آزاد 500،000 تومان. طلبکاران با تلاش م organizationsسسات خیریه باقیمانده مطالبات بدهکاران را برطرف کردند.

مدیرکل زندان های استان های سمنان خواستار حمایت از حرکات بشردوستانه برای ادامه کمک های خیرخواهانه شد و تأکید کرد: در این روزهای سخت بحران که شرایط اقتصادی و معیشتی فشار بیشتری به خانواده ها وارد می کند ، شرایط بازگشت مدیران خانه به خانه هایشان می تواند به خانواده ها کمک کند.

کهربایی با بیان اینکه ستاد دیه در استان کمک های مردمی را انجام می دهد ، افزود: نهضت ربیع رحمت به مناسبت آزادی زندانیان اجباری در استان سمنان و خیران می توانند از طریق جنبش به آزادی زندانیان اجباری کمک کنند. .

دکمه بازگشت به بالا