عمومی

آذربایجان‌شرقی پنجمین استان پیر کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، فرگل صفح وی روز شنبه در نشست هم اندیشی با سازمانهای رسانه ای استان ، افزود: این میزان متوسط ​​مراقبت روزانه سالمندان در مراکز مراقبت روزانه در کشور است – پنج درصد.

وی گفت: اداره کل بهزیستی استان در 180 فعالیت به 75000 بازنشسته و همچنین یک هزار و 132 دانش آموز و 7 هزار و 317 دانش آموز خدمات ارائه می دهد. برای یادگیری تحت پوشش اداره کل هستند.

صفح ادامه: در منطقه پر کردن مجدد بیاورید کمکهای مردمی ، شفافیت فعالیتها در سالهای اخیر اعتماد مراکز رفاهی را افزایش داده است ، بنابراین میزان کمکهای مالی به خیریه های استان معادل بودجه دولت است.

وی اظهار داشت که رفاه پیشرو در خصوصی سازی و اشتغال در کشور بوده و بیش از 1600 مرکز و موسسه در استان فعالیت می کنند و 99 درصد فعالیت های سازمانی به بخش خصوصی نسبت داده شده است.

مدیرکل رفاه آذربایجان شرقی افزود: توانمندسازی مشتریان در زمینه مسکن و اشتغال مهمترین خدمات رفاهی برای مشتریان است و ما در این زمینه با سازمانهای زیادی همکاری می کنیم ، بنابراین در سال گذشته 152 میلیارد تومان وام کار ارائه کردیم که باعث ایجاد اشتغال برای هشت هزار نفر. “

وی گفت: 81 مرکز مهد کودک استان به 4000 نفر خدمات توانبخشی و درمانی ارائه می دهد و 6 هزار نفر در 57 مرکز نگهداری روزانه نگهداری می شوند.

صفح وی ادامه داد: پیشگیری از معلولیت یکی از مهمترین وظایف بهزیستی است ، زیرا اقدامات مختلفی انجام شده و آزمایش شنوایی در 50152 نوزاد در سال گذشته انجام شده است که 3 درصد از آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند. کاهش شنوایی گزارش شده است.

وی افزود: 320 کودک در 24 مرکز شبانه روزی و 1605 کودک مورد کمک به همراه بستگان درجه یک و دوم خود نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: 6500 نفر در 90 مرکز مراقبت در مناطق مختلف نگهداری می شوند که نشان دهنده تعداد بیماری ها در روزهای کرونا است وئید 19 مورد در حدود 9.6 درصد و مرگ و میر – 0.3 درصد بود.

دکمه بازگشت به بالا