عمومی

حل ۹۰ درصد مسائل استان بوشهر در اختیار مدیران دستگاه‌ها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان بوشهر اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای تغییر فضای کسب و کار و تسهیل سرمایه گذاری در استان بوشهر به کار گیرد.

وی اجرای طرح های اشتغال زایی را اولویت مهم در استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: توسعه فضای کسب و کار و حل مشکل در این حوزه باید مورد توجه همه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

استاندار بوشهر خواستار مدیریت صحیح مصرف آب و برق در استان بوشهر برای جلوگیری از بحران شد و ایجاد زیرساخت های لازم برای تسریع توسعه سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی را ضروری دانست.

وی افزود: کارگروه تخصصی برای ارجاع انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات به شهرها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تشکیل شود.

محمدی زاده خواستار تسریع در صدور پروانه ها شد و ادامه داد: فضای سرمایه گذاری و تولید در استان بوشهر باید با مشارکت دولتی و خصوصی با ارائه راهکاری روان و ساده تغییر کند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش قوه مجریه در حل مشکلات و رفع موانع تصریح کرد: باید از روش های لازم برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کند و از تفویض مسئولیت به سایر حوزه ها یا سایر اشکال اداری خودداری کند.

فرماندار بوش با بیان اینکه بیش از 90 درصد مشکلات این استان در دست روسای ادارات است، تصریح کرد: رهبران باید با کمک کارشناسان متخصص این اداره برای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم اقدام کنند. و در برخورد با مشکلات جسورانه و مسئولانه عمل کنید.

محمدی زاده با اشاره به اینکه قوانین و دستورالعمل ها در همه استان ها اجرا می شود، گفت: روسای قوه مجریه باید راهکاری کلیدی برای رفع موانع و رفع مشکلات مردم تدوین و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بزرگ تولید گوجه فرنگی خارج از فصل و مزرعه پرورش میگوی کشور در استان وجود دارد، گفت: با تمرکز بر تجارت و مشارکت دستگاه های مختلف، جشنواره گوجه فرنگی و میگو در استان بوشهر برگزار می شود. امسال.”

دکمه بازگشت به بالا