عمومی

بهره برداری از کتابخانه فردوس در گرو همکاری دستگاه های خدمات رسان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، با توجه به نیاز به حل مشکلات باقیمانده کتابخانه عمومی فردوس ، دو مدیر کل کتابخانه های عمومی و نوسازی ، توسعه و نصب مدارس خراسان جنوبی به فردوس سفر کردند و با فرماندار و سایر مدیران مرتبط دیدار کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در نشست ظهر دوشنبه از پروژه کتابخانه عمومی فردوس به عنوان یکی از پروژه های پیشرو کتابخانه در استان یاد کرد که با کمک موسسه قلم چی در حال تکمیل است.

محمود حاجی افزود: ارائه دهندگان خدمات فردوس باید با ما همکاری کنند تا شعب این پروژه را در کنار هم قرار دهیم تا بتوانیم در اسرع وقت طبقه همکف را ببینیم.

مدیر کل نوسازی ، توسعه و نصب مدارس خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: تا کنون خیرین یک میلیارد و 200 میلیون تومان به این کتابخانه کمک کرده اند و اکنون 800 میلیون تومان به پیمانکار بدهکار هستیم. “

محمود چاووشان اظهار داشت: در جلسه ای در استان برای کمک به ساخت این کتابخانه ، مقرر شد 500 میلیون تومان بین حقوق استان و نوسازی مدارس استان اختصاص داده شود که به نتیجه نرسید. هنوز.

حمید حلاج مقدم فرماندار فردوس با بیان اینکه پروژه کتابخانه عمومی فردوس 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، افزود: کتابخانه عمومی فردوس فعلی بسیار قدیمی و فرسوده است و امیدواریم با کمک کتابخانه عمومی جدید فردوس تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد. مقامات استانی و اهداکنندگان. “دستیابی.

خلیل آذرمایون ، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامی ، خواستار ساخت اتاق جلسات و مهمانخانه برای کتابخانه عمومی شهر اسلامی شد ، در حالی که مهدی قلی زاده ، شهردار باغستان گفت: همچنین کمبود اعتبار به نتیجه ای نرسید.

در این جلسه تصمیم گرفته شد که طرحی برای ساخت اتاق جلسات کتابخانه عمومی اسلام تدوین شود و اعلام شد که تمام کتابخانه های عمومی استان به دلیل کرونا تعطیل شده است.

علاوه بر این ، سرپرستان نوسازی ، توسعه و نصب کتابخانه های عمومی و مدارس خراسان جنوبی به همراه فرماندار و جمعی از مدیران فردوس از کتابخانه در حال احداث فردوس از نزدیک دیدن کردند و هماهنگی های لازم برای حل مسائل باقی مانده انجام شد. به مشکلات این پروژه

دکمه بازگشت به بالا