عمومی

۱۹ بیمار جدید مبتلاء به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: تعداد کل معاینه عروق کرونا ویروس در خراسان جنوبی 33 هزار و 915 مورد بوده که 19 هزار و 449 مورد منفی و 14 هزار و 476 مورد مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به 100 مورد مطالعه جدید کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: بر اساس این مطالعات 19 بیمار جدید کرونا ویروس در استان شناسایی شدند که از این تعداد 9 بیمار بستری و 10 بیمار سرپایی بودند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: از موارد مثبت ، یک مورد بشرویه ، سه بیرجند ، چهار طبس ، سه فردوس ، یک خوسف و هفت قن بود.

وی در مورد وضعیت فعلی بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در خراسان جنوبی گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان با علائم حاد تنفسی 148 نفر است که از این تعداد 48 نفر قطعاً بیماری کرونا ویروس قلب هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تعداد بیماران مثبت مراجعه کننده به بخش مراقبت های ویژه 20 نفر است ، گفت: حال 9 بیمار وخیم است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه تعداد بیماران مثبت بهبود یافته است یا خانه آنها 13 هزار و 711 نفر است ، ادامه داد: پس از مرگ دو بیمار جدید مبتلا به عروق کرونا ویروس در خراسان جنوبی ، تعداد کل مرگ های عروق کرونا ویروس در استان به 717 نفر رسید.

دکمه بازگشت به بالا