عمومی

۴۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان شناسایی شدند / مرگ ۵ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۴۴۱ بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در اصفهان از روز پنجشنبه ۲۷ آبان تا امروز ۲۸ آبان خبر داد که ۱۳۶ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند. .

در حال حاضر 798 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 173 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین 144 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در 24 ساعت گذشته از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

تعداد کل فوتی های ناشی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب شامل مرگ های قطعی و مشکوک در 24 ساعت گذشته 5 نفر بوده است.

همچنین طبق اعلام این موسسه از همان ابتدا پاندمی کرونا تا امروز یک میلیون و 227 هزار و 445 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونا ویروس قلب به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد 423 هزار و 843 نفر مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب هستند.

از این ابتدا پاندمی 16 هزار نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان باختند. 871 بیمار مشکوک و بلامنازع مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس و 122152 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در حال بهبودی از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

دکمه بازگشت به بالا