عمومی

واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید حسین حسینی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صنعت و اتحادیه های کارگری استان بوشهر تسهیلات جهش تولید اجرا شده است و متقاضیان برای دریافت تسهیلات باید در سیستم بهینه سازی ثبت نام کنند.

وی با تصویب شورای پول و اعتبار مبنی بر پرداخت این ابزارها با نرخ سود ادامه داد: در این طرح وزارت صنعت ، معدن و تجارت اولویت های ابزار پرداخت را در سال جاری تعیین کرد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: از اولویت های پرداخت این تسهیلات می توان به فعال كردن ظرفیت اضافی 14 محصول ، حركت ساخت داخل ، فعال سازی واحدهای معلق و تكمیل محصولات نیمه تمام ، نیروی محرك و موانع اشاره كرد. . “

وی افزود: توسعه مناطق احیا شده و دارای امتیازات کمتر ، احیا ، فعال سازی و توسعه معادن کوچک ، تأمین مالی کارگاه های تولیدی ، توسعه صادرات غیرنفتی ، پروژه های فن آوری از دیگر اهداف پرداخت این اشیا است.

حسینی گفت: اولویت پرداخت خدمات به کسانی است که مشکل نقدینگی دارند و از نظر ظرفیت تولید ، دانش فنی ، ظرفیت مدیریتی و بازار مشکلی برای راه اندازی یا افزایش تولید وجود ندارد و قادر به نصب این موارد خواهیم بود. امکانات تجدید سریع و بازسازی و تثبیت ضروری یا افزایش تولید و اشتغال.

وی خاطرنشان كرد: میزان تجهیزات پرداختی به هر شركت براساس نیاز واقعی شركت و تخصص مقامات ذیصلاح از جمله بانك موجود خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا