عمومی

ضرورت توسعه اقتصاد دریایی در گلستان/گره آشوراده باز می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر جمعه در دیدار با نخبگان علما، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: همه باید به خانواده شهدا ادای احترام کنیم. . و جانبازان.”

رئیس جمهور ادامه داد: آزمون هایی که استان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در کنار اقوام مختلف متحمل شده، یکی از جلوه های زیبای استان است.

وی افزود: گلستان یکی از استان هایی است که به مردم علاقه خاصی دارم و احساس می کنم مردم هم همین حس را دارند.

رئیسی وجود ظرفیت در استان و بهره برداری از چنین فرصت هایی را معنادار دانست و افزود: در صورت توسعه نباید آلودگی محیط زیست ایجاد شود.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه کشاورزی یکی از معضلات مهم استان است، افزود: اگر این صنعت در روستاها رونق بگیرد، هیچکس برای زندگی در حاشیه شهر نمی آید.

وی ادامه داد: مزرعه نیاز به فعال سازی دارد و با پرداخت هزینه محل خرید تضمینی می توان مزرعه را فعال کرد.

رئیسی گفت: اقتصاد دریایی را بدون توجه به حریم دریایی مناسب می توان فعال کرد و خوشبختانه استان از این همه ظرفیت های مناسب برخوردار است.

وی با ادعای اینکه آشوراد مایه خیر و برکت استان است که معطل مانده و بی دلیل از آن استفاده نمی شود، گفت: مشکلات سخت اداری تاکنون مانع از توسعه منطقه آشوراد شده است.

رییسی از اینچه برون به عنوان یکی دیگر از ظرفیت های استان یاد کرد و گفت: منطقه آزاد اینچه برون باید فعال شود و بازارچه مرزی رونق بگیرد.

ابن خبر تکمیل شد..

دکمه بازگشت به بالا