اقتصادی

بازگشایی نماد بورسی پتروشیمی گلستان/ سهامداران برای فروش عجله نکنند

ترندونی/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به بازگشایی نماد بورسی پتروشیمی گلستان در فرابورس، گفت: امکان خرید و فروش سهام این پروژه برای متقاضایان امکان‌پذیر شده است.

سیدمحمد دهنوی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر خوش برای سهامداران و مردم استان گلستان،اظهار کرد: پس از قبول افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، صبح امروز نماد بورسی پتروشیمی گلستان(شستان) در بازار پایه فرابورس بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه با نتیجه بخشی این پروژه و ورود هلدینگ خلیج فارس به پروژه پتروشیمی گلستان بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است، افزود: با اجرای این پروژه  ۲ هزار شغل مستقیم و ۳ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد شد که به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ استان گلستان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه همچنان توصیه ما این است که صاحبان سهم در فروش سهم خود عجله نکنند، خاطرنشان کرد: به امید خدا آینده‌ای درخشان در انتظار این پروژه خواهد بود.

دهنوی با اشاره به اینکه دولت با همراهی دستگاه قضایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان به وعده خود عمل کرد و این پروژه خوشبختانه پس از سال‌ها به سرانجام مناسبی رسید، ادامه داد: به امید پروردگار در سفر دوم رییس جمهور به گلستان عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان آغاز خواهد شد.

گفتنی است، با سرمایه‌گذاری توسط هلدینگ خلیج فارس در پروژه پتروشیمی گلستان درصد افزایش سرمایه ۹۵۷ درصد خواهد بود که سرمایه ثبتی شرکت از ۴۷.۳ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید و همچنین سهامداران این پروژه در قبال افزایش سرمایه به ازای هر سهم تعداد ۳ سهم جایزه دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا