اقتصادی

اجازه تضییع حقوق گلستان را به برخی در استان مجاور نمی‌دهیم/ آشوراده و خلیج گرگان خط قرمز ماست

ترندونی/ گلستان معاون اقتصادی استانداری مازندران با انتقاد از فعالیت برخی ادارات و نهادها در استان مازندران به ویژه شهرستان بهشهر گفت: اجازه نمی دهیم اقتدار استان همجوار حقوق مردم استان را زیر پا بگذارد. ”

سید محمد دهنوی امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان درباره مشکلات خلیج گرگان و جزیره آشوراد اظهار داشت: برای ما قانون و احترام به نظام های حقوقی همیشه اولویت اصلی و همیشگی بوده و داریم. هرگز اقدامی نکرد قبل از آن. و ما این کار را نمی کنیم.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام و مداخله در خلیج گرگان و جزیره آشوراد باید با تصویب و هماهنگی شورای عالی باتلاق و شورای مدیریت مشترک استان های مازندران و گلستان انجام شود، تصریح کرد: این امر باید در دستور کار قرار گیرد. عزیزان ما بدون هماهنگی در استان همجوار وارد عمل شدند. و تایید این دو کانال.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه علیرغم این مداخله غیرقانونی یکی از مسئولان شهرستان بشار از برخی مسئولان استانی گلستان شکایت کرده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی ما و رسانه های استان سکوت می کنیم، یک نهاد است.

دهنوی با اشاره به اینکه در حال تکرار قوانین و راه قانونی برای حل مشکلات متقابل هستیم، گفت: مردم عزیز استان گلستان بدانند که اجازه فعالیت های غیرقانونی استان و آینده اقتصادی، گردشگری استانی و زیست محیطی را نخواهیم داد. آسیب ببیند.”

وی با درخواست از همگان برای رعایت قانون و مقررات قانونی برای مداخلات در دریای خزر و خلیج گرگان، تصریح کرد: شک نکنید مردم شریف و مدیران استان گلستان توانستند راه دوستی را انجام دهند. و قانون، اما این بدان معنا نیست که آنها تصویب می کنند و نسبت به حقوق خود بی تفاوت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان همچنین با اشاره به اینکه شرکت های زیادی در گلستان متعلق به شرکت سرمایه گذاری بیمه اجتماعی یا شستا هستند، افزود: تلاش می کنیم این نمایندگی تخصصی در حوزه هایی مانند گیاهان دارویی و مزیت های استانی باشد. . ” گلستان.

به گزارش ترندونی، استاندار گلستان پیش از این گفته بود که موضوع خلیج گرگان و جزیره آشوراد مطالبه همه گلستانی ها است، نماینده مجمع نمایندگان و رئیس کل استان از این امر رد نمی کنم. منافع گلستان در این امور.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا