اقتصادی

۳۰ درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد

ترندونی/ گلستان معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی بیش از نیاز بازار استان است، گفت: کمبودی در بازار استانی گلستان نداریم.

سیدمحمد دهنوی امروز در جلسه ستاد اجرایی سازمان خدمات سفر استان گلستان که توسط فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به اینکه علیرغم روال سال های گذشته که کشتارگاه ها تعطیل بود، چندین کشتارگاه را راه اندازی نکردیم، گفت: امسال. وی گفت: به همین دلیل با رسیدن قیمت مرغ در استان های همجوار به 50 هزار تومان، قیمت قطعی شده در استان ما در تمام روزهای گذشته نقطه فروش بوده است.

وی با بیان اینکه دو برابر نیاز استان گوشت منجمد را به قیمت 21 هزار تومان عرضه کردیم، افزود: در روزهای اخیر مرغ منجمد و گرم با قیمت مصوب در همه شهرستان ها توزیع شده و مشکلی وجود ندارد. در این مورد”.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه مدیران مسئول هماهنگی و توزیع داخلی امور در سطح شهرستان هستند، خاطرنشان کرد:

دهنوی از گزارش تخلف برخی نانوایان خبر داد و گفت: به همه مدیران اعلام کرده ایم که لیست نانوایی های کشیک باید اطلاع رسانی شود و تمامی نانوایی ها در حد توان خود و در زمان تایید و مهلت فعالیت خود را انجام دهند. ساعات کاری”.

وی با انتقاد از ناکارآمدی برخی مدیران در انتشار لیست نانوایی های کشیک، خاطرنشان کرد: نانوایی هایی که بیش از میانگین سهمیه آرد دریافت کرده اند باید دو برابر و آنهایی که کمتر از میانگین سهمیه آرد دریافت می کنند باید سالی یک بار این کار را انجام دهند. . “پخت.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان با تقدیر از فرمانداران مراوه تپه، گالیکش، کلاله، علی آباد، آزادشهر و بندرگز که بر بازار حاکم بودند، گفت: وضعیت بندرگز بندرترکمن. ، ق. قلعه، گمیشان و گنبدکاووس کاملا مساعد هستند.

دهنوی با بیان اینکه 30 درصد میوه بازار استان گلستان همچنان در انبار موجود است، افزود: هر شهرستانی که نیاز به میوه یا کالاهای اساسی بازار دارد می تواند به ستاد استان اطلاع دهد تا در کمترین زمان ممکن نیاز آنها تامین شود. “

“عکس آرشیو است”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا