اقتصادی

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: برای تامین سوخت ثانویه صنعت سیمان محدودیتی وجود ندارد و این صنایع می توانند هر مقدار سوخت مایع مورد نیاز خود را بدون محدودیت و با قیمت تهیه کنند. اعتبار مصرف گاز.

به گزارش ترندونی، جعفر سالاری نسب سوخت تحویلی به صنعت سیمان را به صورت اعتباری و با قیمتی بر اساس آمادگی شرکت پخش نفت برای تامین سوخت دوم صنعت سیمان با توجه به افزایش مصرف گاز مشخص کرد. مصرف گاز آنها

وی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر سوخت مایع زیادی وجود دارد، افزود: قبل از مهرماه و با توجه به اعلام قطعی شدن سوخت صنعت سیمان از آبان ماه، اعلام کردیم که این صنایع می توانند هر محصولی را برداشت کنند. سوخت سیمان مورد نیازشان را ادامه می‌دهد: «صنعت سیمان نیز برداشت را آغاز کرده است، البته برخی از صنایع پارسال ذخایر سوخت مایع داشتند و امسال به صورت تقاضا از ما سوخت می‌گرفتند.

سالاری نسب تاکید کرد: برای تامین سوخت جایگزین صنعت سیمان مشکلی نداریم، تامین سوخت نیز در حال انجام است. ضمناً با هماهنگی دیسپاچر گاز و برق، سوخت دوم به صنایعی که سوخت گازی آنها قطع می شود به قیمت و اعتبار گاز مصرفی آنها عرضه می شود.

به گزارش ترندونی، کرامت ویسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش از این گفته بود تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا صنعت بتواند حتی در صورت تامین نشدن نقدینگی، سوخت به صورت اعتباری خریداری کند. همچنین برای سایر صنایعی که به سوخت ثانویه دسترسی دارند این امکان وجود دارد که آنها را با همان قیمت یارانه ای در شرکت پخش دولتی نفت عرضه کنند.

کد خبر

دکمه بازگشت به بالا