اقتصادی

تأخیر دو ماهه در صدور کارت سوخت توجیهی ندارد

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی تأکید کرد: تأخیر دو ماهه در صدور کارتهای سوخت توجیهی ندارد و دولت الکترونیکی و سیستمهای مختلف راه اندازی شده باید سرعت بیشتری داشته و خدمات رسانی به مردم را تسهیل کنند.

در مصاحبه با ترندونی ، علی بختیار با انتقاد از تأخیر دو ماهه در صدور کارت سوخت اظهار داشت: متأسفانه اگر شخصی به هر دلیلی کارت سوخت خود را از دست بدهد یا کارت سوخت خود را سوزاند ، کارت سوخت برای او صادر می شود. دو ماه بعد ، که یک مشکل بزرگ است “. و هیچ توجیهی وجود ندارد. شرکت توزیع فرآورده های نفتی یا روور که یک شرکت تابعه دولتی است ، باید در این زمینه هماهنگی لازم را انجام دهد.

وی افزود: راه اندازی دولت الکترونیک و سیستم های مختلف برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم است. اداراتی مانند پلیس + 10 و دفاتر پیشخوان دولت برای تسهیل خدمات به مردم ایجاد شده اند ، بنابراین هیچ توجیهی برای به تعویق انداختن این فعالیت ها وجود ندارد که این امر مشکلاتی را برای مردم به وجود خواهد آورد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارمندان باید هم در حوزه شرکت های توزیع محصول و هم در سایر بخش های دولت با یکدیگر هماهنگ باشند و خدمات را برای مردم تسهیل کنند. عدم رضایت از تأخیر در صدور کارت سوخت توجیه پذیر نیست و تنظیم کننده ها باید مراقب باشند. دولت باید به این مسئله رسیدگی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا