اقتصادی

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

ترندونی/ گلستان سخنگوی مردم شرق استان گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های مهم شرق استان نیازمند اعتبارات اندک است، گفت: تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم نیاز است.

دکتر. رضا آریان پور در جلسه شورای اداری استان گلستان در گرگان با حضور رئیس جمهور با اشاره به اینکه حضور آیت الله رئیسی در استان گلستان موج امید و خوشحالی زیادی را در بین مردم ایجاد کرده است، گفت:

وی تکمیل پروژه بزرگ و حیاتی سد نرماب را نیازمند تلاش فوق العاده و ظاهر هوشمندانه شما دانست و گفت: برای خرید زمین های زیادی در حاشیه سد و جابجایی سه روستای باقی مانده بیش از 2500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت برنامه ریزی بخشی از کمبود آب در استان.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ادامه توسعه و بهره برداری از فرودگاه کلالهو حق مردم شرق استان است، خاطرنشان کرد: ایران و اوراسیا.

آریان پور با اشاره به اینکه تکمیل دهکده گیاهان دارویی از دیگر اولویت های ما در کنار پروژه های مهمی چون تعریض جاده، ساخت و ساز بیمارستان و تکمیل در گالیسیا و … است، تصریح کرد: 72 خانوار در شهرستان من در خانه خود در جریان رانش زمین، نیمه تمام هستند. مسکن تمام شده تخریب شد و یک روز هم از خانه استفاده نکردند. امروز به بانک ها و وام هایی که نگرفتند بدهکار هستند.

وی با بیان اینکه مردم شرق استان چیزی نخوردند، اما دهانشان سوخت، افزود: امیدواریم در نهایت مردم و دولت انقلابی به توانمندی های شرق استان نگاه درست و منطقی داشته باشند. استان ‘.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا