اقتصادی

تاکید ستاد تنظیم بازار بر درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: درج همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده مورد تاکید ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش ترندونی، در پی نشست تنظیم بازار امروز عباس تابش، نتایج مراحل قبلی طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها، با درج قیمت کارخانه برای ایجاد بهره‌وری و رقابت سالم بین عوامل عرضه و توزیع، کاهش نوسانات نامتناسب قیمت کالاها به غیر از محصولات کشاورزی و تخفیف های غیر واقعی، کاهش قیمت مصرف کننده برای بیش از 8000 کالا، اطلاع رسانی قیمت و آگاهی مصرف کننده، حذف واسطه های غیر ضروری و جلوگیری از انباشت سرمایه. کالاهای موجود در شبکه توزیع و نظارت بر انطباق با تامین و سود چرخ توزیع قانونی تایید شده است.

به گفته وی، برای اینکه مصرف کنندگان بتوانند از مزایای این طرح بهره مند شوند و قیمت پرداختی مصرف کنندگان را کاهش دهند، همانطور که قبلاً تاکید شد، باید قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالاها به صورت همزمان ثبت شود تا از هرگونه چالش، سردرگمی یا سردرگمی جلوگیری شود. جلوگیری از حقوق مصرف کننده

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: از رویکرد قبلی به روش و مقطع فعلی تا اجرای صحیح و کامل ماده قانونی مذکور، حداکثر قیمت مصرف کننده باید بر روی بسته بندی کالا قید شود.سود و هزینه های شبکه توزیع و تامین.

طبس با بیان اینکه شفافیت قیمت تولیدکننده محصول و در عین حال درج آن در قیمت مصرف کننده مورد تایید و تاکید امروز ستاد تنظیم بازار کشور قرار گرفت، گفت: یکی از پروژه های اصلی وزارت صنعت، معدن و شفافیت در تجارت و تسطیح نظام توزیع و قیمت گذاری و به روز رسانی روش های نظارت بر بازار در راستای بند 23 سیاست کلی اقتصاد مقاومتی است و فاز پنجم برای طیف وسیع تری اجرا می شود. کالا از سال 2010 به بعد. ممکن است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا