عمومیکسب و کار ایرانی برتر

انواع ظروف آشپزخانه سرو پذیرایی

ظروف آشپزخانه سرو پذیرایی

یکی از انواع ظروفی هستند که کاربرد زیادی دارند. یک انتخاب خوب می تواند زیبایی منحصر به فردی را به میز پذیرایی شما از میهمانان تان اضافه کند. انواع مختلفی از ظروف پذیرایی در بازار وجود دارد که از نظر جنس، ویژگی، شکل و … تفاوت زیادی با هم دارند. به دلیل قیمت بالای این ظروف، قبل از هر اقدامی برای خرید با یک جستجوی ساده در اینترنت، را با دقت مطالعه کنید. همچنین می توانید با فروشنده ها در مورد ویژگی های این ظروف مشورت کنید و  فاکتورهای مهم را در هنگام خرید، در نظر بگیرید. در این مطلب سعی داریم چند مورد از ظروف پذیرایی پرطرفدار را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید ظروف پذیرایی جدید هستید این مقاله را از دست ندهید.

در این بخش از قصد داریم ظروف پذیرایی سرامیکی را بررسی کنیم. امروزه از سرامیک استفاده های زیادی می شود که یکی از آنها سرویس پذیرایی سرامیکی است. این ظروف از خاک رس در طی فرآیندهای خاص تهیه می شوند، در انتهای کار روی این ظروف لعاب زده می شود. وجود این لعاب علاوه بر زیبایی باعث می شود که کار شستشوی آن ها راحت تر شود. این مدل ظروف انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در مجالس و مهمانی ها هستند و طرفداران زیادی دارند. این ظروف پذیرایی برای سرو انواع نوشیدنی ها، میوه ها، دسر و … مورد استفاده قرار می گیرند و با زیبایی منحصر به فرد خود، جلوه ای خاص را به میز پذیرایی شما اضافه می کنند. اگر به دنبال خرید ظروف پذیرایی لوکس هستید، خرید این ظروف سرامیکی را به شما پیشنهاد می کنیم.

از لحاظ طرح و رنگ این ظروف به چند دسته تقسیم می شود که در این قسمت از   آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

این ظروف دارای رنگ های بسیار شاد و متنوع هستند که زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

این ظروف غالباً دارای رنگ سفید هستند. طرح هایی از گل به صورت صاف و یا برجسته با رنگ های بسیار زیبا روی این ظرف ها وجود دارد که زیبایی خاصی را به آنها بخشیده است.

این ظروف از دو بخش بدنه و دسته ساخته شده اند که در اکثر طراحی ها، دسته ظروف دارای نقش های خاص و برجسته هستند.

ظروف سرامیکی فانتزی از جنس سرامیک هستند و دارای طرح و رنگ های فوق العاده زیبا و یا به اصطلاح فانتزی هستند. تنوع در طرح و رنگ باعث شده این ظروف طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

ظروف پذیرایی سرامیکی انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در مجالس و مهمانی ها هستند و طرفداران زیادی دارند.

در این قسمت از  ظروف چوبی  پذیرایی را مورد بررسی قرار می دهیم. استفاده از چوب برای ساخت ظروف پیشینه تاریخی دارد. در سال های اخیر استفاده از ظروف چوبی به خصوص سرویس پذیرایی چوبی با استقبال زیادی همراه شده است. این ظروف با ظاهر زیبا و جذابی که دارند، انتخاب مناسبی برای قرار گرفتن روی میز سالن پذیرایی هستند. دلیل محبوبیت این ظروف، طبیعی بودن منشا آن ها است.

خرید ظروف پذیرایی چوبی و استفاده از آن ها مزایای دیگری هم دارد که در این بخش از  به برخی از آنها اشاره می کنیم.

بر خلاف تصور این ظروف بسیار سبک هستند و جابجایی دیس های چوبی بزرگ حتی توسط کودکان بسیار راحت انجام می گیرد.

استفاده از روکشی از روغن طبیعی باعث می شود که این ظروف به راحتی قابل شستشو باشند.

در صورت استفاده صحیح و رعایت نکات مربوط به شیوه   آن ها، ماندگاری این ظروف بسیار بالا است.

میکروب ها و باکتری ها روی سطح چوب رشد نمی کنند. در فرآیند تولید ظروف چوبی، از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است.  بنابراین ظروف چوبی خاصیت آنتی باکتریال خود را حفظ کرده اند.

این ظروف دوست دار محیط زیست هستند و به راحتی در طبیعت تجزیه می شوند و طرفداران محیط زیست علاقه زیادی به این نوع ظروف دارند.

برای تهیه این ظروف از چوب های درختانی مانند کاج، بامبو، گردو، بلوط و … استفاده می شود. در سالهای اخیر استفاده از ظروف تهیه شده از بامبو به خاطر داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد رو به افزایش است. در ادامه مطلب در مورد این نوع ظرف ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

دلیل محبوبیت ظروف چوبی پذیرایی، طبیعی بودن منشا آن ها است.

مطلب پیشنهادی تخفیف سیتی برای شما:

در این بخش از ، ظروف سرو و پذیرایی بامبو را مورد بررسی قرار می دهیم. گیاه بامبو رشد بسیار سریعی دارد؛ به طوری که در طول روز رشد آن حتی به یک متر هم می رسد. ظروف بامبو از ساقه و برگ این گیاه ساخته می شوند. این ظروف می توانند یک سرویس پذیرایی جدید و ایده آل برای شما باشند. این ظروف تمام ویژگی های مربوط به ظروف چوبی را دارد و یکی از انواع ظروف پذیرایی پرکاربرد است.

ظروف بامبو از ساقه و برگ گیاه بامبو ساخته می شوند و می توانند یک سرویس پذیرایی جدید و ایده آل برای شما باشند.

در این بخش از ظروف پذیرایی کریستالی را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر به دنبال خرید ظروف پذیرایی مدرن و زیبا هستید ظروف کریستال، انتخاب بسیار مناسبی است. این ظروف در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند و زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای دارند. این ظروف قیمت بالایی دارند و در اکثر موارد ظروف ارزان قیمت کریستالی کیفیت پایینی دارند. این ظروف غالباً در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرند و از سوی دیگر جنبه تزیینی هم دارند. اگر قصد خرید یک سرویس کریستال جدید را دارید به این نکات توجه کنید.

ظروف پذیرایی کریستال در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند و زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای دارند.

در این قسمت از قصد داریم قیمت سرویس پذیرایی را مورد بررسی قرار دهیم. برای این کار، در وحله اول جنس ظروف را مدنظر قرار می دهیم و پارامترهای موثر در تعیین قیمت انواع مختلف ظروف پذیرایی را به تفکیک مورد بررسی قرار می دهیم.

نکته مهم در این است که برای خرید ظروف پذیرایی فارغ از جنس و مدل آن ها، کیفیت را در اولویت انتخاب خود قرار دهید و از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید. با مراجعه به در تهران علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده می توانید از تخفیف ظروف پذیرایی استفاده کنید. در این صورت می توانید ظروف پذیرایی ارزان قیمت و البته با کیفیت بالا را خریداری کنید. همچنین در این مراکز انواع و اقسام ظروف پذیرایی وجود دارد که شما می توانید با مقایسه ویژگی ها و قیمت هر کدام انتخاب بهتری داشته باشید.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

امروزه یکی از دغدغه‌های ما برای ظروف خانه، انواع و اقسام ظرف‌های سرو است. با توجه به تنوع محصولات مورد استفاده طی روز، به ظرف‌های گوناگونی برای استفاده از آن‌ها نیاز داریم. مسئله دیگری که بیشتر از همه چیز مورد توجه ما است، طرح و جنس این ظروف است. به عنوان مثال، برای سرو شیرینی‌جات، میوه‌ و انواع شکلات و‌شیرینی، ترجیح می‌دهیم‌ از ظروف زیبا و شیک استفاده کنیم. چراکه در معرض دید است و اولین چیزی است که در روی میز، به چشم می‌آید.

فراوانی گونه‌های آن، انتخاب را برای ما سخت می‌کند. اما می‌توان با دخیل کردن سلیقه شخصی و توجه به سبک و چیدمان میز و کابینت‌هایمان، باب میل ترین ظروف را انتخاب نمود. نکته‌ دیگری که همه‌ی ما به آن توجه داریم کیفیت و در عین حال فیمت مناسب است.

کیفیت مناسب، موجب افزایش طول عمر ظرف می‌شود. همچنین به میز زیبایی می‌بخشد.

با توجه به پرطرفدار بودن این اجناس، در انواع متنوعی مثل چوبی، کریستال و‌ چینی و همچنین مسی و‌نقره تولید می‌شوند. گفتنی است که هر نوع از این ظروف، قیمت‌های متفاوتی دارند.

می‌توان از ظروف سرو که طرح‌های گوناگونی دارند، در سفره‌هایمان نیز استفاده نمود. چراکه به سفره‌ی ما ظاهری زیبا و متفاوت می‌بخشد.

ظروف سرو، در کنار زیبایی خود باید به راحتی قابل حمل و بلند کردن باشند، چراکه در طی پذیرایی بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین سبکی آن نیز مطرح است.

در کنار همه‌ی این نکاتی که مطرح شد، در اینجا تلاش شده است شیک‌ترین و با کیفیت‌ترین ظروف سرو در اختیار شما گذاشته شود.

ابعاد این دیس به گونه ای است که انواع ماهی به راحتی میتواند در آن قرار گرفته و سرو شود. سطح این دیس ماهی کمی گود اسن که باعث می شود مخلفات دیگر را نی ز در کنار ماهی سرو کرد. ابعاد این دیس  می باشدو و وزن  آن در حدود ۳۶۷ گرم است. برای شستشی این سینی می توان از انواع ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

ظروف سرو و پذیرایی شیشه‌ای غیر از زیبایی خود، رنگ و شکل خوراکی‌هایی را که داخلشان ریخته می‌شود هم نمایان می‌کنند. نمای یک ظرف پر از شکلات و آب‌نبات‌های رنگی، بسیار هوس‌انگیز است. اگر دنبال ظرف مربا یا تنقلات جمع‌وجوری هستید که هم زیبا باشد هم بتواند چند نوع خوراکی را در خود جا دهد، پیشنهاد ما ظرف سرو سه‌طبقه‌ی «دوروبور» (Durobor) مدل «Vertigo» است.

این ظرف یک برج کوچک شیشه‌ای است که در آن هر طبقه، نقش درپوش طبقه‌ی پایین را ایفا می‌کند. البته‌ طبقه آخر در مجزایی دارد که شمایل برج را تکمیل می‌کند. غیر از مربا و عسل می‌توانید از این ظرف برای نگه‌داشتن آجیل، خشکبار پذیرایی، شکلات، آب‌نبات و حتی شیرینی‌های خشک و برش‌های لواشک استفاده کنید و آن را روی میز پذیرایی بگذارید تا هم جلوه‌ی زیبایی داشته باشد و هم خوراکی‌ها در دسترس باشند.

ظرف سوفله دالتون، با جنس سرامیک و نسوز، قابل استفاده برای سوپ‌خوری و خورشت‌خوری است. همچنین می‌توان برای شستشوی آن از ظرف‌شویی استفاده نمود‌.

ظرف شکلات‌خوری طرح پروانه‌ای که از جمس فلز است. نشکن و مقاوم است. همچنین می‌توان از آن برای شیرینی‌خوری و شکلات خوری نیز استفاده کرد.

قابل استفاده در شرایط گوناگون. همچنین می‌توان از آن در ماکروویو‌و‌ماشین ظرف‌شویی نیز استفاده کرد. جنس آن کریستال است

قابل استفاده برای روی میز است و می‌توان به راحتی از آن برای انواع شیرینی و شوری استفاده نمود.

محصول ارائه شده جعبه پذیرایی لوکس باکس مدل LB11 بوده که با داشتن ظاهری بسیار شیک و کارایی بالا توانسته رضایت شما مشتریان عزیز را به خود جلب نماید، محصول ارائه شده دارای ۶ قسمت جهت نگهدارای انواع تنقلات و خشکبار بوده که با دارا بودن درب نشکن شفاف از نفوذ گرد و غبار به داخل آن جلوگیری بعمل آمده ومنجر می شود تا ماندگاری و تازگی بیشتری در این مواد باقی بماند.

ظرفیت هر قسمت حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ گرم انواع خشکبار بوده و دارای ابعاد بسیار مناسبی است بنحوی که علاوه بر جذابیت دوچندانی که به میز پذیرایی شما می بخشد فضای زیادی را اشغال نمی نماید

جعبه خشکبار شش خانه طراحی گروه آرسی از ام دی اف دو رو با کیفیت ساخته شده است و جنس درب ها نیز اکرولیک نشکن است. از این وسیله میتوانید برای پذیرایی توت خشک، مویز و کشمش، دانه های آجیلی کوچک، مغز گردو، چیپس های میوه و شکلاتهای پوشش دار استفاده نمایید.همچنین مورد استفاده برای نگهداری و سرو انواع دم نوش های کیسه ای نیز میباشد.

شکلات‌خوری از ظروفی است که وجود آن برای پذیرایی بسیار لازم و ضروری است. برای نگهداری شکلات روی میز سرو و جلومبلی باید از شکلات‌خوری دردار استفاده کنید تا مانع از نفوذ گردوغبار و ذرات خارجی داخل آن شود. ظروف سرو همیشه نشانه سلیقه و هنر میزبان بوده‌اند. زیبایی ظروف تنها ملاک برای یک انتخاب خوب نیست؛ بلکه کیفیت ساخت و دوام آن باید موردتوجه قرار بگیرد.

این ظرف سرو ساخته‌شده از مواد اولیه باکیفیت و طراحی زیبا برای پذیرایی از مهمانان عزیز شماست. این ظرف سرو طرح‌های برجسته زیبایی روی بدنه دارد و با داشتن پایه در کف با فاصله از روی میز قرار می‌گیرد. با وجود درپوش نیز نگران آلودگی مواد داخلی آن نخواهید بود. استفاده از یک شکلات‌خوری زیبا و خاص در کنار یک ست فنجان یا لیوان پذیرایی چای می‌تواند میز پذیرایی را در هر مهمانی به‌خوبی بیاراید. امروزه به علت تنوع این ظرف، انتخاب اندکی سخت‌تر شده است.

این ظرف سرو ساخته‌شده از مواد اولیه باکیفیت و طراحی زیبا برای پذیرایی از مهمانان عزیز شماست. این ظرف سرو طرح‌های برجسته زیبایی روی بدنه دارد و با داشتن پایه در کف با فاصله از روی میز قرار می‌گیرد. با وجود درپوش نیز نگران آلودگی مواد داخلی آن نخواهید بود. استفاده از یک شکلات‌خوری زیبا و خاص در کنار یک ست فنجان یا لیوان پذیرایی چای می‌تواند میز پذیرایی را در هر مهمانی به‌خوبی بیاراید. امروزه به علت تنوع این ظرف، انتخاب اندکی سخت‌تر شده است.

سرویس قاشق چنگال

سرویس قاشق چنگال خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چطور می توان اصل و یر اصل بودن یک سرویس قاشق چنگال خوب را تشخیص داد؟

راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال

اگرچه مواردی مثل زیبای ظاهری، طراحی ، تعداد پارچه ها و مشخصات ظاهری در خرید یک سرویس قاشق چنگال کارد خوب مهم هستند اما نباید معیار انتخاب شما فقط این موارد باشد. در ادامه به بررسی معیارهای خرید سرویس قاشق چنگال خوب می‌پردازیم.

جنس سرویس قاشق چنگال

اکثر قاشق چنگال های موجود در بازار از جنس استیل هستند اما نوع استیل بکار رفته در طراحی هر مورد تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت سرویس قاشق چنگال دارد. اگرچه در گذشته از فلزهایی مثل نقره، نیکل و کروم هم بسیار استفاده می شد اما به دلیل هزینه بالا این مواد، اکنون فقط در تعداد محدودی از سرویس های قاشق چنگال اصلی برندهای خارجی یافت می شوند.

کاربرد پک قاشق و چنگال یکبار مصرف 

طراحی و تولید پک های قاشق و چنگال یکبار مصرف، پیشرفتی نو و چشمگیر در صنعت ظروف یکبار مصرف می باشد. تولید این محصول با توجه به افزایش تقاضای مردم به شدت بالا رفته است. دلیل این افزایش تقاضا در مرحله اول بالا رفتن آگاهی مردم وتوجه به بهداشت عمومی جامعه است. دلیل بعدی شیوع بیماری کرونا می باشد.

از این رو استفاده از پَک قاشق و چَنگال یکبار مصرف در رستوران ها، هواپیمایی ها و مراسمات رونق پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت ظهور این بیماری به رونق کسب و کار ظروف یکبار مصرف کمک ویژه ای کرده است. رویال پلاستیک از با کیفیت ترین مواد اولیه به وسیله دستگاه های پیشرفته ساخته و بسته بندی می شوند. در بعضی از کارخانه ها تمام این مراحل به وسیله دستگاه های اتوماتیکی انجام می شود. یعنی انسان دخالتی در تولید و بسته بندی پک قاشق و چنگال ندارد بنابراین بالاترین سطح بهداشت را دارند.

 

دکمه بازگشت به بالا