حوادث و رویدادها

توضیح پلیس درباره خبر وقوع قتل ناموسی در کنگان

ترندونی / بوشهراس رئیس پلیس شهر کنگان اخبار مربوط به قتل های ناموسی در شهر بانک – یکی از عملکردهای این شهر – را که اخیراً توسط شبکه های معاند به صورت آنلاین منتشر شده ، توضیح داد.

سرهنگ رهام رضایی در این باره گفت: دو روز قبل از اعلام خبر خودكشی دختر نوجوان ، به مرکز فوریت های پلیس اطلاع داده شد كه تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی و یك مأمور دادگاه در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: در معاینات اولیه ، معاینه جسد و محل خودکشی ، هیچ گونه نشانه ای از قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای تحقیقات بیشتر و تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

وی افزود: رسانه های دشمن مطالبی را در فضای مجازی ارائه می دهند مبنی بر اینکه برادری چند روز پیش به احترام یک دختر نوجوان را کشت و پزشکی قانونی نیز خفگی وی را تأیید کرد. درباره این مطالب صحبت شده و منفی است.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی ، پرونده مقدماتی تشکیل و تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس پرونده را تحویل گرفتند ، افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود روشن کردند که مرگ فرزندشان خودکشی بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چنین اخباری همچنان فضای رسانه ای خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد می کند و جو جامعه روانی را تحت تأثیر قرار می دهد ، افزود: نتیجه پیگیری بعداً از طریق کانال خبری پلیس بوشهر اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا