عمومیکسب و کار ایرانی برتر

نقش هولدر موبایل در کنفرانسهای ویدیویی و فیلمبرداری های سلفی

شاید اگر شرکت‌های سازنده هدفون، تا این حد از محبوبیت هدفون طرح گربه‌ با خبر بودند از همان ابتدا همگی برای تولید انواع مختلفی از بهترین مدل های هدفون گربه ای دست به رقابت می‌زدند.

امروزه هدفون‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برخی ممکن است شبیه هدفون‌های معمولی شما به نظر برسند، اما بعضی مدل‌ها بسیار منحصر به فرد هستند، شاید با چراغ‌های LED چشمک زن و گوش‌ های گربه‌ای.

چگونگی پیدایش هدفون گوش گربه ای

هدفون مدل گربه ‌ای ریشه در کلمه ژاپنی Nekomimi دارد. اولین بار در سال 1924 میلادی یک رمان نویس و نویسنده به نام گنجی میازاوا این شبیه سازی را در نوشته‌های خود به کار برد. در فرهنگ غربی نیز مفهومی از شخصیت‌های گربه سان به رهبری زن گربه ‌ای (کت وومن) بدنام از شرکت دی سی کامیکس منتشر شده است.

نکات مهم در انتخاب بهترین هدفون گربه ای

طراحی و رنگ بندی: امروزه هدفون های گربه ای با طراحی های مختلفی در بازار برای استفاده‌های گوناگون و غیررسمی وجود دارد و یک فاکتور بسیار مهم و تعیین کننده برای خرید هدفون گربه ای محسوب می شود.

نورپردازی RGB: یکی از مواردی که باعث جذابیت هدفون‌های گربه‌‌ای شده است نورپردازی آنهاست، و داشتن گوش‌هایی مجهز به LED با قابلیت تغییر رنگ خودکار حداقل ویژگی‌ای است که یک مدل هدفون گربه‌ای ارزان هم شامل آن می‌شود

نوع اتصال هدفون گوش گربه ای:هدفون‌های گوش گربه‌ ای در دو نوع بی سیم و باسیم در بازار عرضه می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند باید در نتیجه قبل از خرید بهترین گزینه را مناسب با نیاز خود خریداری کنید.

قابلیت اتصال به کنسول های بازی: اتصال هدفون به کنسول های بازی ps4 کمی متفاوت است زیرا اتصال آنها کمی پیچیده تر است برای مثال پس از بررسی نوع سوکت اتصال باید تنظیمات کنسول بازی و خروجی های صدا را زیر رو کنید در کنسول ایکس باکس نیز این پیچیدگی برای اتصال هدفون های سیمی وجود دارد . میتوان به جای آن از هدفون های بی سیم سازگار با دستگاه XBOX استفاده کرد

کیفیت صدا: پس از طراحی هدفون گربه ای ،کیفیت صدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است .یک صدای واضح و دقیق پس از یک طراحی جذاب ، تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد.

صدای فراگیر: سیستم های صوتی صدای فراگیر با استفاده از چندین کانال قابلیت تولید و پخش صدا از جهات مختلف جلو ،عقب،بالا ،پشت را دارند به گونه ای که تصور کنید توسط صدا احاطه شده اید.

کیفیت میکروفون: کاربران زیادی هستند که برای برقرای تماس و مکالمه‌های صوتی خود از هدفون استفاده می‌کنند حتی گیمرهای حرفه‌ای که به صورت تیمی و آنلاین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند توجه به کیفیت میکروفون را مد نظر قرار دهند تا در انتقال صدا از میکروفون با وضوح و کیفیت مناسبی آن را انتقال دهند.

هدبند قابل تنظیم:این قابلیت در بهترین مدل های هدفون گربه ای برای تنظیم و هماهنگی فاصله بین بالای سر و گوش کاربر طراحی شده است. روش‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد اما استفاده از لولاهای کشویی با قفل یک مکانیزم مرسوم و رایج است که برای تنظیم هدبندهای هدفون در مدل های متعددی کاربرد دارد.

هدفون گربه ای برای چه کسانی مناسب است؟

در حال حاضر چه پسر و چه دختر علاقه مند به هدفون‌ های گوش گربه‌‌ ای هستند و آنها به گروه سنی خاصی از مخاطبان محدود نمی‌شود بلکه محبوبیت آنها به حدی رسیده که بسیاری از نوجوانان و گیمرهای جوان علاقه مند به بازی‌های رایانه‌ای نیز از بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای گیمینگ استفاده می‌کنند

هدفون گربه ای بهترین هدیه برای فرزندان و کودکان

طراحی جذاب، منحصر به فرد و گربه سان هدفون گوش گربه‌ ای نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند، به خصوص زمانی که چراغ‌های روی گوش روشن می‌شود به گونه‌ای که با شما ارتباط برقرار می‌کند، آیا کسی هست که طراحی هدفون گربه‌ای برایش جذاب نباشد؟ این طراحی برای هر کسی میتواند جذاب باشد، کودکان و فرزندان نوجوان، چه دختر و چه پسر با دیدن این نوع از هدفون به آن علاقه مند می‌شوند.

هدفون بی سیم Riwbox مدل Ct-7S(بهترین هدفون گربه ای برای کودکان)

هدفون بلوتوثی گربه ای riwbox مدل Ct-7S یکی از بهترین مدل‌های هدفون گربه‌ای در این لیست است که مناسب برای کودکان است .این هدفون با گوش‌های گربه‌ای برای کودکان و فرزندان شما گزینه بسیار خوبی است.

مشخصات کلی

  • قابلیت اتصال: بی سیم از طریق بلوتوث و باسیم از طریق جک ۳٫۵ میلی متری
  • میکروفون: inline یا داخلی
  • باتری: ۵ ساعت
  • چراغ‌های LED: با قابلیت همگام سازی موسیقی
  • سایر ویژگی‌ها: محدودیت صدا، تاشو، کنترل‌های روی گوش

هدفون گربه ای بهترین هدیه برای دخترها

هدفون گربه ای از هدایای عالی برای دختران و حتی زنان جوان به حساب می آید چون طراحی آن منحصر به فرد است از طرفی دخترها بیشتر علاقه مند به جشن ها و مراسم شاد با تم های فانتزی و خاص هستند.

مشخصات کلیدی

  • نوع اتصال: بلوتوث ۵٫۰
  • میکروفون: داخلی
  • عمر باطری : ۲۰ ساعت
  • چراغ‌های LED: دارای نورپردازی Razer Chroma
  • سایر ویژگی‌ها: روکش چرمی نرم، درایورهای صوتی ۴۰ میلی متری

درایورهای ۴۰ میلی متری تنظیم شده سفارشی: هدست یک تجربه صوتی غنی را ارائه می دهد که لذت بازی شما را افزایش می دهد، تریبل های واضح و میان رده و همچنین بیس عمیق و تاثیرگذار صدای دلنوازی را به گوش می رساند.

هدفون گربه ای بهترین هدیه برای گیمرها

وقتی صحبت از گیم و بازی های رایانه ای می شود ، طراحی ها و استایل های مختلفی به ذهنتان خطور می کند با ظاهر گوناگون و منحصر به فرد که شاید به چشمتان خورده باشد.چه چیزی بهتر از یک طراحی متفاوت با ظاهری گیمینگ برای یک گیمر ارزشمند است .

مشخصات کلیدی

  • نوع اتصال: سیمی و از طریق جک ۳٫۵ میلی متری
  • میکروفون: بوم یا اکسترنال
  • عمر باطری : ۱۰ ساعت
  • چراغ‌های LED: دارد
  • صدای فراگیر: ۷٫۱
  • سایر ویژگی‌ها: روکش چرمی نرم، گوش‌ های گربه‌ای قابل جدا شدن، درایورهای صوتی ۵۰ میلی متری

دارای سیم‌های ضخیم و باکیفیت می‌باشد و صدا را بدون تاخیر انتقال می‌دهد. قطر درایور ۵۰ میلی متری این هدفون با صدای فراگیر ۷٫۱ موجب می‌شود که صدا دقیقتر و سریعتر به گوش‌های شما منتقل شود.

هدفون گربه ای بهترین هدیه متناسب با مد روز

هدفون های گربه ای شیک و متناسب با مد روز طراحی شده اند. در عصر تکنولوژی که شبیه سازی استایل ها و کارکترهای منحصر به فرد برای اکثر کاربران و طیف گسترده ای از کاربران و گیمرها جذابیت خاصی دارد هدفون گربه ای می تواند با گوش های کوتاه یا کشیده و بلند مانند گوش های خرگوش طراحی شده باشد و به عنوان بهترین هدیه متناسب با مد روز و کاربدنه این سه پایه طوری طراحی شده است که براحتی بر روی سطوح منحنی مانند میز قرار می گیرد. این سه پایه با طراحی مناسب و ابعاد مناسب و جمع و جورش برای هر سبکی از گوشی مناسب می باشد. در طراحی این محصول از فنر‌های قدرتمندی استفاده شده است که نه تنها باعث افزایش طول عمر و کاهش صدا می شود بلکه با استحکام و پایداری بیشتر می تواند از گوشی موبایل شما بخوبی در مقابل ضربات محافظت نماید. از دیگر ویژگی های این محصول سبک بودن و حمل آسان آن در محل کار می باشد که برای هر سلیقه ای مناسب است. جنس پایه های نگهدارنده از پلاستیک فشرده می باشد که در برابر خط و خش و ضربه کاملا مقاوم بوده و به خوبی از گوشی شما در برابر خط و خش محافظت می کند. جنس نرم و منعطف سه پایه باعث شده است تا استفاده از آن در هر شرایطی ساده باشد و هیچ گونه لغزشی در حین استفاده برای گوشی موبایل به وجود نیاید.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909

مشخصات

  • مناسب برایگوشی های موبایل موبایل حداکثر 6 اینچی
  • جنسپلاستیک فشرده
  • سایر توضیحات- قابلیت نگهداری گوشی موبایل، مونوپاد و دوربین های عکاسی – وزن: 284 گرم – ارتفاع در حالت باز: 35 سانتی‌متر – ارتفاع در حالت بسته: 26 سانتی‌متر – قابلیت چرخش 360 درجه و خمش 45 درجه سر هر 3 پایه – دارای ضامنی برای قفل کردن سر سه پایه – دارای پایه های ضد لغزش – دارای گیره نگهدارنده گوشی موبایل – میزان بازشدگی دهانه گیره: 54 تا 88 میلی‌متر – قابلیت جدا کردن قسمت نگهدارنده گوشی موبایل – وزن گیره نگهدارنده: 38 گرم

این سه پایه با استفاده از گیره های نگهدارنده گوشی موبایل، باعث می شود تا بتوانید به راحتی گوشی خود را در محل قرارگیری خود ثابت کنید. سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل H12 یک سه پایه کوچک و سبک است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی در منزل گوشی موبایل خود را در دسترس داشته باشید. جنس پلاستیک فشرده این سه پایه آن را از حالت فشرده بودن خارج و استحکام بسیار خوبی به آن بخشیده است. این سه پایه تنها 7 سانتی متر ارتفاع دارد و با وزنی حدود 4 ٫ 4 گرم مناسب گوشی‌های تا سایز 5 ٫ 5 اینچ است. این پایه می تواند به عنوان نگهدارنده گوشی موبایل، دوربین، قلم نوری و… نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای تنظیم ارتفاع این سه پایه، ابتدا آن را به کمک گیره های موجود روی آن بالا و پایین کنید. پس از تنظیم ارتفاع آن را روی حالت مناسب قرار دهید.

این سه پایه نگه دارنده موبایل از جنس پلاستیک فشرده و نرم با جنس ABS تولید شده است که در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقاومت بسیار بالایی دارد. البته وزن محصول بسیار کم بوده و هیچ گونه وزن اضافه ای ندارد. در طراحی این محصول از یک پایه نگهدارنده و یک کابل لایتنینگ با طول 1 ٫ 5 متر استفاده شده است. این کابل، دارای یک سوکت برای اتصال سه پایه به گوشی شما می باشد.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل 3888

مشخصات

  • مناسب برایکلیه گوشی های موبایل و دوربین عکاسی
  • سایر توضیحاتدارای بازوهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارای ریموت شاتر از راه دور دارای تراز

وجود یک دکمه برای نگه داری موبایل در مکان‌های مختلف از این سه پایه نگه دارنده موبایل یک گزینه عالی محسوب می شود و می تواند به شما در نگهداری بهتر گوشی موبایل کمک کند. به دلیل طراحی ارگونومیک این سه پایه نگه دارنده موبایل ، در استفاده طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد. پایه نگهدارنده گوشی موبایل با کیفیت و طراحی بسیار عالی می تواند برای انواع موبایل‌ها مناسب باشد. همچنین در قسمت بالای این پایه نگهدارنده گوشی موبایل یک دکمه خاموش و روشن کردن گوشی وجود دارد. با توجه به اندازه کوچک این محصول، به راحتی و در هر زمان می توانید از این سه پایه به عنوان پایه نگه دارنده گوشی موبایل استفاده نمایید.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G1

مشخصات

  • وزن1580 گرم
  • سایر توضیحاتطول پایه در حالت جمع شده: 50 سانتی متر حداکثر تحمل بار: 280 گرم حداکثر ارتفاع: 90 سانتی متر حداقل ارتفاع: 55 سانتی متر نوع هد:فاقد هد قابلیت شکل T دارای گیره نگهدارنده موبایل

بر روی بدنه آن سه پایه پلاستیکی ضد لغزش، طراحی شده است که می‌تواند گوشی موبایل شما را در زوایای گوناگون بدون هیچ لغزش و آسیبی نگه دارد. این سه پایه تنها یک پایه معمولی نیست بلکه در زیر آن، یک پایه بلند کننده گوشی موبایل ( Car Bluetooth ) وجود دارد. این پایه‌ها می‌توانند گوشی موبایل شما را به آرامی در زوایای مختلف با دقت بسیار بالا قرار دهند. با توجه به جنس بدنه این پایه‌ها می توان آن‌ها را در سه حالت تنظیم نمود که از قابلیت Self – Flap برخوردار است و در زمان قرار دادن گوشی موبایل در چنین موقعیتی، بدون نیاز به هیچ گیره‌ای گوشی را نگه می‌دارد. در واقع این پایه‌ها به طور کاملا دقیق گوشی موبایل را نگه می‌دارند و به دلیل اینکه به شکل گرد طراحی شده‌اند، باعث می‌شوند گوشی از دست سر نخورد.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل FQ-24

مشخصات

  • مناسب برایگوشی های تا 5.5 اینچ
  • سایر توضیحاتنعطاف پذیری بالا و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای سازگار با انواع گوشی ها موبایل و دوربین های SLR و کامپکت طول عمودی قابل باز شدن تا ۲۳ سانتی متر و قرار گیری گوشی موبایل به صورت عمودی و افقی ساخته شده از پلاستیک و آلیاژ آلومینیوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل در مقابل لغزش، سر و صدا و افتادن گوشی از روی سطوح مختلف مقاومت بسیار بالایی دارد. در ضمن استفاده از آن نیز بسیار راحت بوده و در هنگام استفاده نیاز به هیچ پایه نگهدارنده دیگری ندارید. این سه پایه در واقع مدل بسیار سبک و خوش دستی از سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود به شما امکان می دهد تا گوشی موبایل خود را به صورت کاملا ثابت و راحت روی آن به همراه داشته باشید

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ارلدام مدل ZP15

مشخصات

  • مناسب برایاکثر گوشی‌های هوشمند تا سایز 6.5 اینچ
  • سایر توضیحاتدارای چراغ سلفی زیبا با 3 حالت نور دهی متفاوت

استفاده از این سه پایه نگهدارنده بسیار راحت است. کافیست قسمت نگهدارنده گوشی موبایل را روی هر سطحی که تمایل دارید قرار دهید تا گوشی شما به صورت کاملا ثابت روی آن قرار گیرد. همچنین این وسیله برای تمامی گوشی ها و تبلت ها قابل استفاده می باشد. برای استفاده صحیح از آن ابتدا گوشی خود را با توجه به دفترچه راهنمای داخل جعبه شارژ کنید، سپس آن را روی سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل قرار دهید تا پایه ها کاملا در قسمت نگهدارنده گوشی موبایل قرار گیرند. پس از آنکه دستگاه شارژ کامل شد می توانید از سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل استفاده کنید.

جنس صفحه پایه های نگهدارنده در جنس آن نقش مهمی دارد به گونه ای که اگر صفحه پشت گوشی صاف و محکم باشد، به طور حتم کاربر احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. در سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات به جای پایه معمولی از پیچ های کوچکی استفاده شده که در داخل پایه قرار می گیرد و در جای مخصوص خود فیکس می شوند. علاوه بر پایه، صفحه ای نیز روی پایه نگهدارنده قرار دارد که گوشی شما را فیکس می کند.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل 3366

مشخصات

  • وزن650 گرم
  • مناسب برایگوشی تلفن همراه دوربین دیجیتال تا 500گرم رینگ لایت
  • سایر توضیحاتطول سه پایه در حالت جمع شده 52سانتی متر وزن 3پایه 650 گرم

یکی دیگر از ویژگی های سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات، قرار گیری در حالت آویزان یا معلق است. این ویژگی باعث می شود تا صفحه نمایش گوشی روی هر سطحی به طور یکسان شناور و ثابت بماند. در سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات، قلاب های نگهدارنده با چرخش 360 درجه ای خود، امکان استفاده از گوشی را در موقعیت های مختلف برای کاربر ایجاد می کنند. $$$$$$این سه پایه نگهدارنده یونیمات دارای دو گیره نگهدارنده و پایه نگهدارنده از جنس آلومینیوم و پلاستیک فشرده می باشد. این سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل که قابل استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد از جنس پلاستیک فشرده می باشد. پایه نگهدارنده یونیمات قابل استفاده برای گوشی‌های موبایل سامسونگ و ال جی و سری اکسپریا می باشد. جنس این پایه نگهدارنده فلزی است و در پشت آن دو قلاب فلزی از جنس پلاستیک سخت با رنگ‌های شاد به چشم می خورد که توسط آن می توانید گوشی خود را در حالت عمودی یا افقی نگه دارید.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تی شو NS M2

مشخصات

  • مناسب برایتمام گوشی های موبایل تا عرض 9 سانتیمتر مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری از سوژه به صورت عمودی
  • جنسفلزی
  • سایر توضیحات قابلیت شکل T حداکثر ارتفاع :90 سانتی متر حداقل ارتفاع : 54 سانتی متر طول میله Tشو 53 سانتی متر

این محصول دارای 3 پایه نگهدارنده است که هر کدام دارای یک گیره نگهدارنده برای ثابت نگه داشتن گوشی موبایل می باشد. گیره ها و پایه های نگه دارنده در هر سمت دارای دو برآمدگی برای نگه داشتن گوشی هستند. با استفاده از گیره های نگهدارنده گوشی روی هر چیزی که دوست دارید می توانید به راحتی قرار دهید. در سه پایه نگهدارنده موبایل یونیمات گیره نگهدارنده برای ثابت نگه داشتن گوشی در زاویه دلخواه شما است

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل زومی  مدل گوریلا ZM-FS

مشخصات

  • مناسب برایمناسب برای گوشی موبایل تا 8 سانتی متر
  • جنسپلاستیک قابل انعطاف
  • سایر توضیحاتانعطاف پذیری سه پایه دارای پیچ 1/4 اینچی قابلیت نصب انواع دوربین سبک بر روی سه پایه وزن 320 گرم ارتفاع 30 سانتی متر حداکثر تحمل وزن 1200 گرم امکان تغییر زاویه هد تا 45 درجه دارای شاتر بلوتوث درای سر سه پایه دارای هولدر موبایل با پیچ فلزی

پایه نگه دارنده گوشی موبایل و تبلت 3 پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت یونیمات بسیار مستحکم و دارای 3 پایه نگهدارنده به شکل‌های مختلف می‌باشد. که برای استفاده از آن باید به صورتی که به آن اشاره کردیم، قسمت میانی آن را که بیشترین احتمال لغزش را دارد، به صورت زاویه‌دار گرفته شود تا بیشترین احتمال لغزش و افتادن پایه روی میز فراهم شود. پایه نگه‌دارنده گوشی موبایل و تبلت یونیمات با جنس سیلیکونی و منعطف خود، مانع از لیز خوردن گوشی موبایل و تبلت می شود.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل NS-909

مشخصات

  • مناسب برایبرای گوشی موبایل تا 8 سانتی متر
  • سایر توضیحاتدارای سه پایه روز میزی دارای هولدر موبایل دارای سر سه پایه کوچک

به این ترتیب شما به صورت کاملا ایمن و آسان می‌توانید از این پایه گوشی موبایل استفاده نمایید. این پایه نگهدارنده قابل انعطاف و دارای چندین حالت متفاوت جهت استفاده است. به این ترتیب شما بنا به سلیقه شخصی خودتان می‌توانید هرکدام از حالت‌های ایستاده، استند، افقی یا زاویه‌دار آن را که خواستید انتخاب نمایید. در حالت عمودی شما می‌توانید گوشی خود را به صورت افقی و عمودی روی آن نگه دارید.

این پایه نگهدارنده موبایل سه پایه‌ی بسیار باکیفیت و مقاوم است که از مواد ABS ساخته شده است. در واقع پلاستیک به کار رفته شده در این پایه، بسیار مرغوب و محکم است و تا بیش از 150 بار به زمین نمی‌افتد. استفاده از این پایه نگهدارنده موبایل به صورت استند باعث شده است که شما بتوانید به سادگی گوشی موبایل را روی آن قرار دهید. طراحی این پایه نگهدارنده گوشی موبایل به صورتی است که شما می‌توانید به سادگی آن را در حالت‌های مختلفی تنظیم کنید.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95-P

مشخصات

  • مناسب برایگوشی موبایل از 6 تا 9.5 سانتی متر تبلت از 12 تا 19 سانتی متر
  • جنسفلزی
  • سایر توضیحاتدارای سه پایه فلزی دارای هولدر موبایل و تبلت دارای سر سه پایه هولدر دارای جای پیچ 1/4 اینچی سه پایه دارای پیچ 1/4 اینچی

شما می‌توانید ارتفاع این پایه نگهدارنده گوشی موبایل را با استفاده از جک 3 ٫ 5 میلی متری در بازه 100 تا 300 سانتی متر تنظیم کنید.پایه نگهدارنده گوشی موبایل جبرا مدل Y – 3 دارای وزن سبکی است و به اندازه 3 ٫ 5 میلی متر است. بنابراین شما می‌توانید آن را به سادگی درون انواع کیف و کوله پشتی قرار دهید. جنس پلاستیکی این پایه نگهدارنده به گونه‌ای است که به سادگی شکسته نمی‌شود و نمی‌شکند.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل پاناسون 805-M2

مشخصات

  • مناسب برایتمام گوشی های موبایل تا سایز 7 اینچ
  • جنسآلومینیوم
  • سایر توضیحات_ طول پایه در حالت جمع شده: 80 سانتی متر _ حداکثر تحمل بار: 2 کیلوگرم _ حداقل ارتفاع: 90 سانتی متر _ حداکثر ارتفاع: 182 سانتی متر _ اقلام همراه:یک عدد میله 48 سانتی متری جهت T شدن و یک عدد گیره نگهدارنده موبایل

همچنین این سه پایه طراحی بسیار ساده و زیبایی دارد و علاوه بر استفاده برای گوشی موبایل می تواند به عنوان استند و نگهدارنده گوشی موبایل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.این نگهدارنده طوری طراحی شده که با هر اندازه و ابعادی که گوشی موبایل بر روی آن قرار بگیرد به خوبی هماهنگ شده و به صورت کامل درون گوشی جای می گیرد. قسمت نگه دارنده گوشی موبایل در حالت استند گوشی موبایل بوده و از گوشی شما در زمان فعالیت گوشی نیز به خوبی محافظت می کند.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3120

مشخصات

  • مناسب برایگوشی تا 7 اینچ

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G1

مشخصات

  • ابعاد50×5 میلی‌متر
  • وزن1600 گرم
  • مناسب برایعکس برداری و فیلمبردای با موبایل در حالت افقی و عمودی
  • جنسفلز مقاوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل فرانام مدل خاتم کندویی 01

مشخصات

  • ابعاد190x140x180 میلی‌متر
  • وزن520 گرم
  • مناسب برایگوشی های موبایل
  • جنسچوب
  • سایر توضیحاتدارای جایگاه کاغذ یادداشت دارای جایگاه قلم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G1

مشخصات

  • ابعاد50×5 میلی‌متر
  • وزن1600 گرم
  • مناسب برایعکس برداری و فیلمبردای با موبایل در حالت افقی و عمودی
  • جنسفلز مقاوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل آی کی مالتی مدیا مدل iKlip Grip Pro

مشخصات

  • ابعاد620 میلی‌متر
  • وزن200 گرم
  • مناسب برایآیفون ها، آیپادها و گوشی های هوشمندی که نمایشگر 3.5 تا 6 اینچی
  • سایر توضیحاتریموت کنترل دارد

سه پایه نگهدارنده گوشی یانتنگ مدل VCT-5208 به همراه ریموت کنترل

مشخصات

  • مناسب برایاندرویدی و iOS
  • قابلیت‌های دستگاهدارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات – جنس: آلومینیم – وزن: 600 گرم – دارای ریموت کنترل – دارای قابلیت زوم – دارای کابل microUSB برای شارژ ریموت کنترل – قابلیت چرخش 360 درجه – تعداد قطعات پایه: 4 – نوع قفل پایه: گیره ای – میزان بازشدگی فک نگهدارنده: 5 تا 10 سانتی‌متر – حداکثر تحمل وزن: 2 کیلوگرم – قابلیت نگهداری دوربین های عکاسی – حداقل ارتفاع: 43 سانتی‌متر – حداکثر ارتفاع: 125 سانتی‌متر

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل NS-K

مشخصات

  • مناسب برایمناسب برای گوشی تا 7 سانتی متر
  • سایر توضیحاتدارای سه پایه دارای هولدر موبایل دارای بالهد کفشک دار

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SULH-04

مشخصات

  • مناسب برایتمامی مدل ها گوشی موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G2

مشخصات

  • ابعاد1 میلی‌متر
  • وزن1580 گرم
  • مناسب برایعکس برداری و فیلمبردای با موبایل در حالت افقی و عمودی
  • جنسآلومینیوم
  • سایر توضیحاتجنس بدنه: آلومینیوم طول پایه در حالت جمع شده: 76 سانتیمتر حداکثر تحمل بار: 280 گرم حداکثر ارتفاع: 182 سانتی متر حداقل ارتفاع: 131 سانتی متر _ اقلام همراه: یک سه پایه نگهدارنده موبایل مادوکس G2 ، یک عدد میله 48 سانتی متری جهت T شدن و گیره نگهدارنده موبایل

سه پایه نگهدارنده 120 میلی متری گوشی موبایل

مشخصات

  • سایر توضیحات- ابعاد:21 × 21 × 120 میلی‌متر – وزن: 26 گرم – دارای پیچ استاندارد 1/4 اینچی – حداکثر ارتفاع سه پایه: 120 میلی‌متر – ارتفاع در حالت باز: 67 میلی‌متر – دارای پایه های پلاستیکی – قابلیت نگهداری گوشی موبایل با استفاده از گیره نگهدارنده

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تی شو ns 805 m2

مشخصات

  • مناسب برایتمام گوشی های موبایل با عرض 5 تا 9 سانتی متر مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری از سوژه به صورت عمودی
  • جنسفلزی
  • سایر توضیحات قابلیت شکل T حداکثر ارتفاع :215 سانتی متر حداقل ارتفاع : 85 سانتی متر طول میله Tشو 57 سانتی متر

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل S-120

مشخصات

  • مناسب برایمناسب برای گوشی تا 8.5 سانتی متر
  • جنسپلاستیک فشرده
  • سایر توضیحاتدارای سه پایه سر سه پایه کوچک دارای هولدر موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل TTX-6218

مشخصات

  • وزن600 گرم
  • مناسب برایگوشی از سایز 5 اینچ به بالا
  • جنسآلومینیوم
  • قابلیت‌های دستگاهدارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحاتاین محصول همانند هم خانواده خود یعنی مدل 9218 دارای ریموت کنترل – دارای قابلیت زوم – دارای کابل microUSB برای شارژ ریموت کنترل – قابلیت چرخش 360 درجه – تعداد قطعات پایه: 4 – نوع قفل پایه: گیره ای – میزان بازشدگی فک نگهدارنده: 5 تا 10 سانتی‌متر – حداکثر تحمل وزن: 1.5 کیلوگرم – قابلیت نگهداری دوربین های عکاسی .موبایل.هندی کم – حداقل ارتفاع: 45 سانتی‌متر – حداکثر ارتفاع: 125 سانتی‌متر می باشد با این تفاوت که بدنه آن مقاوم تر شده و حس اطمینان بیشتری به کاربر انتقال می دهد.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G2 به همراه بال هد

مشخصات

  • ابعاد760×100×100 میلی‌متر
  • وزن1580 گرم
  • مناسب برایعکس برداری و فیلمبردای با موبایل در حالت افقی و عمودی
  • جنسآلومینیوم
  • سایر توضیحاتجنس بدنه: آلومینیوم طول پایه در حالت جمع شده: 76 سانتیمتر حداکثر تحمل بار: 280 گرم حداکثر ارتفاع: 182 سانتی متر حداقل ارتفاع: 131 سانتی متر _ اقلام همراه: یک سه پایه نگهدارنده موبایل مادوکس G2 ، یک عدد میله 48 سانتی متری جهت T شدن و گیره نگهدارنده موبایل و یک عدد بال هد جهت تغییر زاویه(360 درجه)

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل TS01

مشخصات

  • مناسب برایاغلب تلفن‌های همراه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل سه تار

مشخصات

  • وزن430 گرم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل 909 II

مشخصات

  • مناسب برایگوشی موبایل از 55mm تا 85mm
  • جنسپلاستیک فشرده

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل فیلیپس مدل DLK3616N

مشخصات

  • ابعاد200×30 میلی‌متر
  • وزن95 گرم
  • مناسب برایاستفاده به عنواو سه پایه گوشی-مونوپاد
  • جنسآلومینیوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل jm001

مشخصات

  • ابعاد210x130x90 میلی‌متر
  • وزن300 گرم
  • مناسب برایتمامی سنین اعم از آقا و خانم
  • جنستمام چوب
  • سایر توضیحاتتنوع رنگ صرفا شامل قسمت دست و پاهای هولدرموبایل میباشد. بالها متحرک میباشد و قابلیت تنظیم درمحور افقی جهت تثبیت هرسایز موبایلی را دارند.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل میکرون مدل d-909

مشخصات

  • مناسب برایگوشی های موبایل موبایل حداکثر 6 اینچی

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Q166 Mini Tripod

مشخصات

  • مناسب برایعکاسی و…
  • سایر توضیحاتسه پایه عکاسی بیک Beike Q166 Mini Tripod+هولدر موبایل از محصولات تولید شده توسط برند بیک می باشد و جز از با کیفیت ترین محصولات این برند محسوب می شود. کمپانی بیک از برند های معروف حوزه ی تجهیزات عکاسی می باشد که محصولاتش دارای کیفیت ساخت بالایی هستند. محصول یک 3 پایه ی مخصوص عکاسی به همراه نگهدارنده ی موبایل می باشد وارتفاع سه پایه به 13.5 سانتی متر می رسد.

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل T 803

 

مشخصات

  • مناسب برایعکاسی و فیلمبرداری (تولید محتوا)
  • جنسآلمینیوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل پرووان مدل PHL1110

مشخصات

  • ابعاد18×8×3 میلی‌متر
  • وزن200 گرم
  • مناسب برایفیلمبرداری و عکاسی تماس تصویری نگهدارنده گوشی
  • جنسپلاستیک و فلز
  • قابلیت‌های دستگاهامکان چرخش 360 درجه
  • سایر توضیحاتقابلیت تنظیم ارتفاع

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل اشباح کد 198

مشخصات

  • ابعاد3x190x80 میلی‌متر
  • وزن100 گرم
  • مناسب برایمناسب برای استفاده بر روی میز

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل 1201

مشخصات

  • مناسب براینگهدارنده موبایل دوربین عکاسی

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل XH-288

مشخصات

  • مناسب برایگوشی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل پاپ سوکت مدل الماسی طرح سه رنگ کد topsockets 19

مشخصات

  • مناسب برایانواع و اقسام گوشی های موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل کارتونی کد 691

مشخصات

  • ابعاد3x190x80 میلی‌متر
  • وزن100 گرم
  • مناسب برایمناسب برای استفاده بر روی میز

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل بسکتبال کد 317

مشخصات

  • ابعاد3x190x80 میلی‌متر
  • وزن100 گرم
  • مناسب برایمناسب برای استفاده بر روی میز

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Q166P

مشخصات

  • ابعاد135 میلی‌متر
  • وزن190 گرم
  • مناسب برایموبایل
  • سایر توضیحاتارتفاع 13.5 سانتی متر وزن سه پایه 0.19 کیلوگرم حداکثر وزن قابل تحمل 1 کیلوگرم بال هد قابل تنظیم قابل استفاده برای دوربین و موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QZSD166i

مشخصات

  • ابعاد40x80x135 میلی‌متر
  • وزن200 گرم
  • مناسب برایگوشی موبایل
  • جنسپلاستیک فشرده
  • سایر توضیحاتارتفاع 13.5 سانتی متر وزن سه پایه 200 گرم حداکثر وزن قابل تحمل 1 کیلوگرم بال هد قابل تنظیم چند مرحلهای هولدر چرخشی با حالتهای افقی و عمودی هولدر با دوام به همراه بالشتک نرم برای جلوگیری از ایجاد خش روی گوشی موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل XH-288

مشخصات

  • مناسب برایگوشی تا سایز 5 اینچ یا گوشی با قطر کمتر از 10 میلی متر برای حلقه های نگهدارنده

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل G1

مشخصات

  • مناسب برایاین پایه مناسب برای عکس برداری ماکروگرافی است. مناسب برای قرار دادن روی میز می باشد. مناسب برای عکس برداری سلفی است این پایه برای عکس برداری صنعتی کاربرد دارد.
  • جنسآلومینیوم
  • قابلیت‌های دستگاهگوشی تلفن

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل D909

مشخصات

  • مناسب برایگوشی موبایل، مونوپاد، دوربین عکاسی و فیلم برداری
  • جنسپلاستیک فشردا

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتفنگ مدل XH28

مشخصات

  • مناسب برایعکاسی مکالمات تصویری تماشای فیلم و سریال عکاسی سلفی ضبط فیلم
  • جنسپلاستیک فشرده

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D-909 II

مشخصات

  • مناسب برایگوشی موبایل از 55mm تا 85mm
  • جنسپلاستیک فشرده
  • سایر توضیحاتدارای هولدر موبایل L با قابلیت تغییر زاویه همراه کیف

پایه سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل دختر کد 490

مشخصات

  • ابعاد3x190x80 میلی‌متر
  • وزن100 گرم
  • مناسب برایمناسب برای استفاده بر روی میز

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت یانتنگ مدل YU_XH

مشخصات

  • مناسب برایعکاسی مکالمات تصویری تماشای فیلم و سریال عکاسی سلفی ضبط فیلم
  • جنسپلاستیک فشرده
  • سایر توضیحاتسه پایه نگهدارنده دوربین و گوشی موبایل مدل yu xh از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. این سه پایه سازگار با انواع گوشی های موبایل و دوربین های SLR و کامپکت می باشد و همچنین قرار گیری گوشی موبایل به صورت عمودی و افقی بر روی آن امکانپذیر است .این مدل سه پایه موبایل و تبلت و دوربین از پلاستیک فشرده ساخته شده است و به همراه آن یک عدد گیره نگهدارنده گوشی موبایل می باشد که بر روی سه پایه پیچ می شود.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل 228

مشخصات

  • مناسب برایتمامی گوشی های موبایل دوربین های عکاسی

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل پاناسون مدل M2-805

مشخصات

  • ابعاد800×100×100 میلی‌متر
  • وزن2000 گرم
  • مناسب برایتمام گوشی های موبایل تا سایز 7 اینچ
  • جنسآلومینیوم و پلاستیک
  • سایر توضیحات طول پایه در حالت جمع شده: 80 سانتی متر _ حداکثر تحمل بار: 260 گرم _ حداقل ارتفاع: 90 سانتی متر _ حداکثر ارتفاع: 182 سانتی متر _ اقلام همراه:یک عدد میله 48 سانتی متری جهت T شدن و یک عدد گیره نگهدارنده موبایل _ گیره نگهدارنده موبایل فقط از حفره کناری میله ی نگهدارنده متصل می شود

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل PLUS-R

مشخصات

  • مناسب برایمناسب برای موبایل تا 9.5 سانتی متر
  • سایر توضیحاتدارای هولدر موبایل دارای شاتر بلوتوث و قابلیت نصب دوربین

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Green T

مشخصات

  • مناسب برایانواع گوشی های موبایل و تبلت

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Tripod Support

مشخصات

  • مناسب برایگوشی های تا 5.5 اینچ
  • جنسپلاستیک و آلیاژ آلومینیوم
  • سایر توضیحاتانعطاف پذیری بالا و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای سازگار با انواع گوشی ها موبایل و دوربین های SLR و کامپکت طول عمودی قابل باز شدن تا ۲۳ سانتی متر و قرار گیری گوشی موبایل به صورت عمودی و افقی ساخته شده از پلاستیک و آلیاژ آلومینیوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل PHOTO_DF

مشخصات

  • مناسب برایمناسب برای انواع گوشی موبایل ، دوربین عکاسی ، رینگ لایت و سایر کاربری های مورد نیاز شما

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل12649 بسته سه عددی

مشخصات

  • مناسب برایانواع گوشی و تبلت
  • جنسچوبی

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل VCT_1688

مشخصات

  • ابعاد60x60x410 میلی‌متر
  • وزن456 گرم
  • مناسب برایانواع مدلهای تلفن همراه مجهز به اتصال بلوتوث از جمله گوشیهای آیفون
  • سایر توضیحاتدارای 3 پایه متصل به مونوپاد و کیف نگهدارنده

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل رومیزی طرح گربه سبز

مشخصات

  • ابعاد200x105x100 میلی‌متر
  • وزن80 گرم
  • مناسب برایاستفاده رومیزی استفاده همزمان با شارژر و/یا هندزفری
  • جنسپلکسی

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل EP5

مشخصات

  • مناسب برایسلفی دستی و رومیزی

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی مدل XMZPG01YM

مشخصات

  • ابعاد190x45x50 میلی‌متر
  • وزن155 گرم
  • مناسب برایگوشی های موبایل 56 تا 80 میلی متری دارای سیستم عامل اندروید 4.3 یا iOS 5.0 و بالاتر
  • جنسآلومینیوم و پلاستیک
  • قابلیت‌های دستگاهدارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات-دارای گریپ‌های نرم برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گوشی -قابلیت قفل کردن و ثابت نگه داشتن قسمت نگهدارنده ی گوشی -دارای ریموت کنترل بلوتوثی با قابلیت شارژ با کابل های اندرویدی استاندارد (micro USB) -دارای پایه ای با قابلیت نصب ریموت کنترل بر روی دسته مونوپاد -دارای نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت ریموت کنترل -قابلیت استفاده به صورت سه‌پایه و جای گیری ثابت با توانایی حفظ تعادل بهتر از محصولات مشابه -خوش‌دست و سبک -قابلیت تنظیم گیره – طول دسته در حالت جمع شده: 19 سانتی متر – طول دسته در حالت باز: 42 سانتی متر – وزن: 155 گرم

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل PSS به همراه محافظ کابل مجموعه سه عددی

مشخصات

  • مناسب برایگوشی و تبلت

کترهای جدید در سال 2023 و حتی مدتها بعد باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا