حوادث و رویدادها

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه طرح مبارزه با خودروهای شلیک کننده از هفته آینده بر اساس خواسته بشر اجرا می شود ، گفت: این کار کار نمی کند و با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش ترندونی ، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح رصدخانه فرآیند کسب و کار هوشمند پلیس گمرک هدف پلیس امنیت اقتصادی از مبارزه با باندهای قاچاق به ویژه در پایگاه های رسمی را اعلام کرد و گفت: اقتصاد به شدت در حال کوچک شدن است.

وی با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد بیشتر قاچاق کالا از منابع رسمی انجام می شود ، افزود: موضوع نظارت هوشمند پلیس بر روند تجارت گمرک از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برخی قوانین و قوانین نیازی به بازدارندگی ندارد و نیاز به تغییر یا تغییر دارد ، تصریح کرد: مقامات باید برای رفع نواقص قانون تلاش کنند ، نیروهای پلیس از ملوانان و ملوانان حمایت می کنند و مرزبانان بارها اعلام کرده اند که عملکرد آنها به پایان رسیده است. نگهبان های مرزی.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس در انجام ماموریت های محوله ، قوانین را با اشراف اطلاعاتی اجرا می کند و روح محافظه کاری و اطمینان خاطر معنا ندارد ، افزود: از پایگاه داده جامع و سیستم های هوشمند ، نظارت بر اطلاعات سایر دستگاه های مسئول کامل.

این افسر ارشد پلیس گفت که استقرار پلیس در گمرک باعث تقویت رهبری در جلوگیری از فساد می شود و می افزاید: “کار پلیس امنیت اقتصادی بسیار خوب و شایسته تقدیر است ، اما از امروز پلیس موظف است هر روز پیشرفت خود را گزارش دهد. ماه “بله ، ما به زودی شاهد پیشرفت چشمگیر و فوق العاده ای در اجرای مأموریت های محوله هر ماه خواهیم بود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: همانطور که ما قبل از شهادت برای آزادسازی مناطق اشغالی می جنگیم ، امروز اهمیتی ندارد ، مبارزه با قاچاق وظیفه ماست ، اما باید به ابزارها و زیرساخت های آن نیز رسیدگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک باید با کمک متخصصان تیم های هوشمند و هدفمند از کارشناسان فعالیت کند ، گفت: البته ، با تجمیع پایگاه داده سایر دستگاه ها ، مشکل این خواهد بود که افراد دارای کنترل کافی بر جغرافیای سرزمینی آنها

آقای رضایی تأکید کرد که نتیجه کار باید در وضعیت بازار ، به ویژه در بخش تولید ، نه تنها در گمرک ، بلکه با توجه به مسئولیت سایر امکانات ، به ویژه پایگاه داده ، قابل مشاهده و ملموس باشد. مطمئناً در برابر سیستم و خزانه داری پاسخگو باشید ، و این الزام برای پلیس عادلانه و جدی است. “

وی با اشاره به وب سایت پلیس ، با اشاره به اینکه نقش پلیس امنیت اقتصادی به عنوان یک لوکوموتیو است ، از نصب و عملکرد هدفمند و عادلانه همه دستگاه ها و موسسات مسئول و تمام قابلیت های موجود اطمینان حاصل می کند ، افزود: از بستر مناسبی انتظار می رود ترویج صلح اقتصادی در جامعه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا