حوادث و رویدادها

کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که اقدام قاطع علیه قاچاقچیان همچنان در دستور کار پلیس پیشگیری است و اعلام کرد که پلیس در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) 5 میلیارد ارز قاچاق را کشف کرده است.

به گزارش ترندونی ، سردار مهدی معصوم بیگی وی در مورد کشف ارز قاچاق گفت: همکار من امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی (RA) ، به منظور تقویت کنترل ها برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق ارز قاچاق از مرزهای هوایی کشور ، 22 هزار و 900 دلار غیرقانونی کشف کرد مسافر در حال عزیمت. به دهلی ، واحد پول.

وی با بیان اینکه ارزش ارزهای کشف شده 5 میلیارد تلاش برآورد شده است ، افزود: تمام دلارها توقیف شده و به همراه متهمان برای محاکمه به مقامات قضایی تحویل داده شده اند زیرا مسافر هند هیچ سند مثبتی ارائه نکرده است.

معصوم علاوه بر این ، پلیس پیشگیری پلیس فرودگاه را به عنوان یکی از پلیس های موفق در کشف کلیه کالاها و ارزهای قاچاق ارزیابی کرد و اظهار داشت: علی رغم کاهش ترافیک و مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا ، پلیس فرودگاه در 9 ماه 66 درصد افزایش یافت سال ، و کشف ارز قاچاق یک رکورد است.

وی افزود: در این مدت 987 نفر به جرم قاچاق کالا ، 120 نفر به جرم قاچاق ارز غیرقانونی و 11 نفر به جرم قاچاق در فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا دستگیر شدند. . ”

به گزارش پایگاه خبری پلیس معصوم بیگی ، وی با قدردانی از تلاشهای 24 ساعته و بی وقفه پلیس فرودگاه برای تأمین نظم و امنیت در صنعت هواپیمایی کشور ، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق از اولویتهای اصلی پلیس در دوره رونق است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا