فرهنگ و هنر

تضمین نمی‌کنیم در «شب‌های مافیا» تقلبی نشود

یکی از مربیان مسابقه “شب های مافیا” با تاکید بر اینکه نمی توان تضمین کرد که در مافیا کلاهبرداری صورت نگیرد، از بازیکنان و بینندگان این برنامه خواست با کنار گذاشتن حاشیه ها و قبول آن، از بازی لذت ببرند. روابط انسانی پیچیده تر از این حرف هاست.او آن را در بازی کنترل می کرد.

به گزارش ترندونی، محمدرضا موذن زاده، مربی «شب های مافیا» درباره احتمال تقلب در این برنامه گفت: بخشی از انتقادات مافیا بحث های طرفداران شرکت کننده است که نمی توانند صادقانه و منصف باشند. این است که ستون های آن افراد بسیار پیچیده ای هستند. 12 نفر با همه پیچیدگی ها با هم بازی می کنند و هزاران اتفاق می تواند پشت این رابطه پیچیده بیفتد. کسانی هستند که قبلاً دوستان قدیمی بودند، برخی اعضای خانواده در بازی هستند. نمی توان تضمین کرد که بازی بدون تقلب انجام می شود. برگزار کننده نمی تواند این را تضمین کند. این مسئولیت برگزارکننده است که از چیزهایی که به وضوح تقلب تلقی می شوند جلوگیری کند، اما اگر قرار است بازی کاملاً بدون تقلب باشد، باید در خلاء بازی شود. تمامی فیلمبرداران، صدابرداران و کارگردانان باید بازی را ترک کنند و تعداد آن به 12 نفر و کارگردان بازی محدود شود.

وی با بیان اینکه در بازی می توان به هر چیزی مشکوک شد، افزود: هرکسی که سرفه می کند احتمالاً معنایی دارد، اگر کسی دماغش را بکشد احتمالاً قراری دارد. هیچ کس نباید آب یا چای بنوشد زیرا می تواند فنجان را بگیرد تا منطقی باشد! بنابراین یک دسته از ربات ها باید کنار هم بنشینند و بدون سر و صدا بازی کنند، بنابراین شاید بتوانیم تضمین کنیم که هیچ تقلبی وجود ندارد.

مربی مسابقات شب های مافیا تاکید کرد: به بازیکنان گفته ایم و به شما هم می گوییم اگر به بازی مافیایی علاقه دارید بپذیرید که بازی بخشی از زندگی است و همه ما آدم های پیچیده ای هستیم. اگر معتقدیم شخصی اطلاعات موثق دریافت کرده است، باید این وضعیت را بپذیریم و سعی کنیم آن را در خود بازی حل کنیم. اگر در تیم مقابل هستیم و حدس می‌زنیم کسی اطلاعات را به دست آورده است، باید سعی کنیم به نحوی او را از بازی حذف کنیم، ادعای مشابهی داشته باشیم و سبک‌های بازی دیگری را برای پیروزی تیممان امتحان کنیم.

بیشتر بخوانید:

به روایت حسین مهری از قسمت لبه شب های مافیا

معذن زاده در خصوص ایده استفاده شرکت کنندگان از ماسک که برخی از شرکت کنندگان برای کاهش احتمال تقلب مطرح کرده اند، گفت: فکر نکنید قرار است با ماسکی که تیم سازنده با آن مخالف است این مشکلات حل شود. به دلایل سینمایی هیچ کدام از این مشکلات حل نمی شود. تمام صحبت هایی که در مورد برنامه می شود درست نیست. اینطور نیست که کسی چشمانش را باز کند و ببیند، دوربین ها هستند و اتفاقات خیلی پیچیده تر از این حرف هاست. اما در هر صورت نمی توان از برخی اتفاقات بازی اجتناب کرد و می توان از بازی بهتر لذت برد.

وی با بیان اینکه از عملکرد خود به عنوان مربی راضی است، خاطرنشان کرد: مخاطبان نه از شرایط و پشت صحنه بازیکنان اطلاع دارند و نه چه کسانی در تمرین حضور داشتند و چه کسانی نتوانستند در تمرین حاضر شوند. به دلیل اشتغال

موذن زاده در پایان گفت: سختگیری در این فصل بیشتر شده است زیرا برنامه سه قسمتی پخش شده است و افرادی که می آمدند برنامه های قبلی را دیده و حرفه ای تر شده اند که باعث افزایش کیفیت برنامه شد.

بر اساس این گزارش، محمدرضا علیمردانی مدیر این بازی ویدئویی از صحبت های مربی «شب های مافیایی» در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا