ورزش و تندرستی

سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم

به گزارش شفافو، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی فولاد خوزستان گفت: جا دارد به کارکنان فولاد خسته نباشید بگوییم که با دستان قوی در دمای بسیار بالا تلاش می کنند و دعای خیرشان پشت سرشان بود. تیم و این موفقیت برای آنها هدیه است. خدای ناکرده هدفمان تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا است. از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت فولاد تشکر می کنیم. می دانید که پنجره انتقال ما بسته شده است. هیئت مدیره باشگاه و عوامل دست دادند. در ابتدای لیگ قول داده بودیم تیم متفاوتی داشته باشیم. خداوند نکونام و دستیارانش را بیامرزد، حالا با هم برای تشکیل تیم زحمت کشیده ایم. ما دو سال نتوانستیم بازیکن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند با فولاد به عنوان پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟ و گفت به نکونام گفتم مستطیل سبز با اوست. ما وقت می گذاریم و تلاش می کنیم و خداوند به شما دستور داده که ادامه دهید و مرا برکت دهید. سعی می کنیم تیممان کم فروش نباشد و نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم.

مدیرعامل فولاد درباره درگیری مربیان و بازیکنان و کارت های زرد و قرمز زیاد در این بازی گفت: حساسیت این بازی ها بالاست. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طوری برنامه ریزی کنند که این فریادها برای داور عادی نشود. ما استعدادهای زیادی داریم و اگر آرامش باشد از کیفیت بازی ما کاسته نمی شود.

گرشاسبی درباره جذب بازیکن از استقلال و احتمال جذب بازیکن از پرسپولیس در روزهای آینده گفت: جذب بازیکن یک کار حرفه ای است. کارمندان لیستی ارائه می دهند. ما هم در سکوت مشورت می کنیم. مثلا با استقلال به توافق رسیدیم. این تیم شرایطی داشت که ما قبول نکردیم. ما هم گفتیم اگر حردانی را می خواهید باید دو بازیکن بدهید. ما هم به دنبال یک بازیکن با کیفیت هستیم. کمتر باشگاهی بخواهد بازیکنان با کیفیت خود را از دست بدهد. ما موفق شدیم بیش از 85 درصد از خواسته های آقای نکونام را برآورده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا