عمومی

بهینه مصرف کنید تا آب و برق قطع نشود

مهندس غلامعلی رخشانی آنلاین ، معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر گفت: علی رغم کاهش قابل توجه بارندگی در سال جاری ، پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم برای اطمینان از برق پایدار انجام شده است تا بتوانیم اوج تابستان امسال را داشته باشیم.

وی به کاهش چشمگیر منابع آب ، به ویژه در کرخه و دز اشاره کرد. برق پایدار ساخته می شود.

رخشاني آنلاین ، در مورد افزايش 22 درصدي مصرف برق در ماه آوريل ، گفت: 4/5 ميليون مشترك خانگي پر مصرف داريم كه نياز به همكاري و كاهش مصرف دارند.

معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر افزود: اطلاعات و اطلاعیه های ارائه شده 6٪ کاهش یافته است. جمعیت پرمصرف.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخش خنک کننده برای مصرف به حدود 24000 مگاوات نیاز دارد ، اظهار داشت: شهروندان باید کولرهای گازی را با زاویه 24 درجه و کولرهای آبی را به آرامی برای کاهش هزینه های برق بگذارند.

سید حمیدرضا کشفی ، معاون آبرسانی و بهداشت اداره کل کشور نیز گفت: میزان بارندگی در سال آبی جاری حدود 127 میلی متر بود که در مقایسه با متوسط ​​بلند مدت 40 درصد بارندگی است.

کشفی گفت: میزان بارندگی در حوضه هامون 80 درصد و در دریاچه ارومیه 50 درصد کاهش یافته و عملکرد سدهای ما به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: “حدود 20 درصد از مخزن سد ما کاهش یافته است.”

معاون وزیر آب و فاضلاب مدیریت و نگهداری کشور با بیان اینکه در وضعیت آب بسیار نامساعدی قرار داریم ، افزود: “با توجه به اینکه گرما زودتر شروع شده ، مصرف نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است. ”

کشفی گفت: امسال 250 شهر ما تنش آبی را تجربه می کنند و 7000 روستا نیاز به آب رسانی توسط تانکرها دارند.

این مقام مسئول با تقسیم مصرف کنندگان به مصرف خوب ، مصرف بد و کم مصرف گفت: مصرف مصرف کننده به صورت روزانه کنترل می شود و مصرف کنندگان بد در صورت عدم کاهش مصرف جریمه می شوند.

دکمه بازگشت به بالا