سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

تاثیر فوق العاده گن ساعت شنی در لاغری و تغییر فرم بدن

امروزه که جراحی های زیبایی به سرعت در حال رشد و گسترش هستن ، زیبایی اندام به یکی از اصلی ترین دغدغه مردم تبدیل شده و به راه های مختلفی هم برای رسیدن به فرم دلخواه ، متوسل میشن . ولی آیا تمام راه های موجود ایمن هستن و برای سلامتی ضرر مضاعف به حساب نمیان؟ اولین راهی که شما برای کاهش سایز و لاغری انتخاب میکنید چیه؟ اجازه بدین با یک مثال ساده تر براتون توضیح بدم . فرض کنید به تازگی کفش جدیدی هدیه گرفتین و الان که برای استفاده به سراغش رفتین متوجه میشین که براتون تنگ و ازار دهنده س و اندازه تون نیست!!!! اولین راهی که به ذهنتون میرسه چیه؟!

در اینجا شما دو راه بیشتر ندارین ؛ یا کفش تونو عوض کنین ، یا به سراغ تیغ و جراحی برین تا سایز پاهاتون رو طبق کفش ، جراحی کنین ! بله ، انتخاب جراحی برای کاهش سایز شکم و پهلو هم به همین اندازه غیر منطقی و سخت هست و نباید به عنوان اولین گزینه بهش فکر کنید . در تمام جراحی های زیبایی عوارض شدیدی پس از عمل وجود داره که گاهی ممکنه تا ماه ها درمانش زمان ببره و حتی نتیجه گرفتن شما از این دست جراحی ها هم هیچوقت 100% قطعی نیست . پس اگر شماهم به دنبال کاهش سایز هستین ، پیشنهاد ما به شما خرید گن فرم ایزی و استفاده منظم از این محصول هست تا با کمترین عوارض ممکن ، شانس لاغری خودتون و امتحان کنید.

انتخاب گن ساعت شنی چه مزایایی نسبت به عمل جراحی داره؟

حالا که کمی نسبت به جراحی دچار شک و تردید شدین بد نیست کمی بیشتر درباره گن ساعت شنی بدونید! گن های ساعت شنی پوششی از جنس های مختلف هستن که به هدف کاهش سایز فوری شکم ، پهلو، بازو ، پاها و حتی سینه طراحی و روانه بازار شدن. به جرات میتوان گفت که استفاده از گن لاغری ، جزو اولین راه های موجود و البته قدیمی ترین آن ها برای لاغری ایمن هست که شما به راحتی به آن دسترسی دارید.

اولین و اصلی ترین عاملی که باعث قوت قلب شما میشه ، نبود درد ، خونریزی ، هزینه های سنگین جراحی و مراقبت های سخت پس از آن است. در اغلب موارد ، بیمار بعد از جراحی تا ماه ها امکان انجام فعالیت های بدنی و تحرک های شدید را ندارد و در موارد چشمگیری ، ایجاد عفونت های داخلی بدلیل شرایط بد جراحی و یا عدم تخصص پزشک جراح ، مشکلات جدی تری رو برای بیمار ایجاد میکنه. به خرید گن ساعت شنی بیشتر و جزئی تر فکر کنید و خودتون رو به دردسر های جراحی نندازید . جالبه بدونید گن های ساعت شنی فقط برای کاهش سایز و حجم استفاده نمیشن . طراحی فوق العاده و اصولی گن های ساعت شنی ، این گن هارو به محصولاتی بسیار کاربردی برای حفظ سلامت بدن تبدیل کرده که قصد داریم به توضیح چند مورد از آن ها بپردازیم .

فرم دادن به بدن : بیشترین کاربرد گن های ساعت شنی ، فرم دهی و کاهش سایز بدن است . مشخصات فنی، نحوه ساخت و جزئیات طراحی نیز می‌توانند در تعیین قیمت گن لاغری آناماری تأثیرگذار باشند .  این گن ها به کمک فشرده کردن چربی ها در نواحی مورد نظر و ایجاد حرارت موضعی ، چاقی را تا حد قابل قبولی کاهش میدن و باعث فرم گیری بهتر نواحی مختلف بدن میشن . در صورتیکه از گن ، هنگام تمرینات ورزشی و فعالیت های بدنی استفاده بشه ، تاثیر آن تا چندین برابر افزایش پیدا میکنه . در واقع تعریقی که هنگام پوشیدن گن ایجاد میشه ، به دلیل چربی سوزی و نشانه عملکرد مناسب گن است.

کاهش میل به غذا و جلوگیری از پرخوری : رژیم غذایی نامناسب و پرخوری ، یکی از عوامل شایع ایجاد چاقی در سنین مختلف هست . شما با استفاده از گن های ساعت شنی ، دیرتر احساس گرسنگی میکنید در نتیجه میزان کالری دریافتی روزانه تون به شدت کنترل میشه و به راحتی میتونین وزن تونو مدیریت کنین.

بهبود مسائل ستون فقرات : نشستن های طولانی مدت و فرم نامناسب کمر در طی روز ، باعث ایجاد مشکلات کمر درد، گردن درد و گای آسیب به ستون فقرات میشه . گن های ساعت شنی بدلیل وجود فنر های بلند ، باعث اصلاح فرم نشستن شده و آسیب های وارد به ستون فقرات رو کاهش و گاها درمان میکنه. این گن ها هم چنین بدلیل ثابت نگه داشتن عضلات پشت کتف و گردن ، برای درمان آرتروز گردن هم مفیدن .

کاهش درد دوران قاعدگی : همه خانم ها این درد شدید رو تجربه کردن و راه های مختلفی هم برای تسکین اون امتحان میکنن ولی جالبه بدونین با استفاده از گن ساعت شنی ، گرفتگی عضلات ناحیه شکم و لگن تا حد زیادی تسکین پیدا میکنه و میتونین این دوران رو با آرامش بیشتری سپری کنین.

کاهش سر درد :منشا بسیاری از سردرد ها ، فشاری است که موقع نشستن و خواب بر گردن و ستون فقرات وارد میشه . گن های ساعت شنی با کاهش فشار وارد بر این نواحی ، به خوبی سر درد هارو تسکین میدهد.

جلوگیری از افتادگی بدن به دلیل افزایش سن

با افزایش سن ، پوست ما قابلیت ارتجاعی خودش رو از دست میده و اغلب افتاده و شل میشه . این افتادگی بیشتر در نواحی شکم ، پهلو و بازوها خودش رو نشون میده . گن ارتان ترک برای این مشکل هم راهکار داره ! در واقع هنگام پوشیدن گن ساعت شنی ، پوست و عضلات شما با فشار مناسبی به سمت داخل هل داده میشن و همین موضوع باعث میشه پوست همچنان حالت ارتجاعی خودش رو حفظ کنه و دچار بد فرمی بدن نشین.

سخن آخر

سلامتی شما مهم ترین هدیه ای است که میتونین به خودتون بدین . قبل از استفاده از هر محصول لاغری ، حتما اطلاعات مناسب و کافی رو کسب کنید و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید. لطفا صبور باشید . هیچ هدفی یک روزه به دست نمیاد . شما تو راه لاغری و رسیدن به فرم دلخواه تون با مشکلات و محدودیت های زیادی روبرو هستین که لازم با آرامش و اعتماد به نفس باهاشون مقابله کنید . خوش اندامی هدفی است که ارزش کمی سختی و خودداری از عادت های شمارو داره .در صورتی که این مطلب براتون مفید بود میتونین با دوستانتون هم به اشتراک بذارین!

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا