حوادث و رویدادها

ترخیص ۵۰۰۰ موتورسیکلت رسوبی طی ۷۲ ساعت/ طرح ترخیص خودروهای توقیفی در آینده نزدیک

رئیس پلیس راهور ناجا گفت در حدود 7200 موتورسیکلت توقیفی در 72 ساعت گذشته از پارکینگ پاک سازی شده است.

به گزارش ترندونی ، سردار سید کمال هادیان فر در بازدید از روند حذف موتورسیکلت های مستقر در یکی از پارکینگ های تهران گفت: “یکی از مشکلات اصلی ما تصرف بیش از 830،000 موتورسیکلت است که از سال 1990 در پارکینگ ها وجود داشته است.

وی افزود: این موتورسیکلت ها به دلایل مختلف در سال 1347 در پارکینگ ها متوقف می شوند که بیشتر آنها تخلف بوده است. با توجه به اقدامات انجام شده ، موافقت در تصمیم گیری برای آزادسازی این موتورسیکلت ها به روشی فوق العاده وجود داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: 9 نوامبر. طرحی برای پاکسازی موتورسیکلت های رسوبی در سراسر کشور منتشر شد و بر اساس این تصمیم تصویب شد. هزینه سالانه نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ حدود یک میلیون تومان است و طبق این طرح برای هر سال نگهداری حدود 220 هزار نیاز به پرداخت دارد. رانندگان و دارندگان این موتورسیکلت ها را تشویق می کنیم تا از این فرصت استفاده کنند.

وی اظهار داشت: فرصت تمیزکاری این موتورسیکلت ها حداکثر تا 7 دی ماه سال جاری است و مالکان باید در اسرع وقت این کار را انجام دهند و در آینده نزدیک طرح پاکسازی خودروهای مصادره شده از رسوب را اجرا خواهیم کرد.

هادیان فر ادامه داد: “طی 72 ساعت گذشته حدود 5000 موتورسیکلت توقیف شده است و ما پیش بینی می کنیم طی چند روز آینده تعداد بیشتری موتورسیکلت تمیز شود.”

بر اساس یک سایت پلیس ، هادیانفر سرانجام اظهار داشت: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این کمک و مساعدت قوانین و مقررات را رعایت کنند تا موتورسیکلت های آنها به پارکینگ ها برنگردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا