حوادث و رویدادها

دستگیری سارق با هوشیاری مالک ساعت‌فروشی

رئیس پلیس پیشگیری استان تهران از کشف یک خانه 20 میلیارد ریالی مسروقه در شمال تهران خبر داد و گفت: یکی از متهمان این پرونده با هوشیاری برای صاحب یک مغازه ساعت مچی دستگیر شده است.

به گزارش ترندونی ، سرهنگ جلیل کمک هزینه ای است این بیانیه: مرد 70 ساله ای در تاریخ 4 ژانویه به 163th کمیساریای پلیس ولنجاک رفت و گفت که برای نظم بخشیدن به خانه خود به یک شرکت نظافت خدمات مراجعه کرده است و شرکت این زن را برای مرتب کردن منزلش فرستاده است.

وی افزود: طبق گفته مالباخته ، خانمی 35 ساله پس از مدتی برای تمیز كردن به خانه اش می آید و پس از تمیز كردن آب میوه را آماده می كند و در حالی كه یك فنجان را می نوشد ، فنجان دیگری را به من تعارف می كند و دیگر چیزی نمی بینم. هنگامی که پسر به خانه بازگشت ، مرا بیهوش یافت و دریافت که تمام اشیا valu با ارزش من از خانه سرقت شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه شاکی مدعی شد 24 ساعت بیهوش بوده و اموال مسروقه 20 میلیارد بار ارزش داشته است ، گفت:

پشتیبانی توضیح داد: مالباخته روز گذشته ، صبح روز 6 ژانویه ، مجدداً با کلانتری تماس گرفت و اظهار داشت مردی که ادعا می کند ساعت فروش است گفت شخصی به فروشگاه ساعت وی مراجعه کرده و یک ساعت لوکس و گران قیمت را برای یک مارک خاص خریداری کرده است. فروش به او پیشنهاد داد. همچنین با توجه به اینکه اطلاعات اصلی خریدار ساعت مچی که در وب سایت فروش شرکت با خریدار اصلی تماس گرفته است ، رفتار مشتری نیز مشکوک است.

وی افزود: در تحقیقات پلیس هویت و مخفیگاه فروشنده ساعت مشخص شد و متهم با هماهنگی دادگاه در مخفیگاه خود بازداشت شد.

کمک مالی نشان داد که متهم به صراحت اعتراف کرده است که در کلانتری مرتکب جرم شده است. ما در خانه اموال ارزشمند و ارزشمندی را به سرقت بردیم.

طبق یک وب سایت خبری پلیس ، تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده و کشف جزئیات وی و سایر جرایم مشابه در حال انجام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا