حوادث و رویدادها

تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق بانک ملی، این سرقت پیچیده و حرفه ای یک سابقه تاریخی است که باید در تاریخ ماندگار شود. سابقه پلیس این منطقه و کشور و همچنین دستاوردهای دیگر.

به گزارش ترندونی، سردار حسین اشتری در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کشف دارایی های گاوصندوق بانک ملی در تالار کوثر فرماندهی نیروی انتظامی گفت: بر روح و روان بلند و ملکوتی امام خمینی (ره). ” از شهدای انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس، برای مدافعان حرم و نظم و امنیت آرزوی رحمت و مغفرت داریم و برای فرمانده معظم کل قوا آرزوی طول عمر، سلامتی و سلامتی داریم. ، ولی فقیه مدظله العالی.

وی با بیان اینکه از خدمات همکاران و اصحاب رسانه عزیزم که همیشه یار و یاور نیروی انتظامی هستند، لذت می برم، افزود: امروز توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار فراوان و عظیم و عالی است. اقدامات انجام شده است. تا کنون پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرفته شده است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اقدامات بزرگ و موثر برای پیشرفت و ترقی کشور، تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها، تهدیدها، شورش‌ها و فعالیت‌های عوامل تأثیرگذار که همواره در تلاش برای تغییر هستند. راه نظام اسلامی، اما به لطف خداوند متعال، رهبری امام و مقام معظم رهبری مدظله العالی و هوشیاری و حمایت مردم از نظام اسلامی و ولایت، دسیسه های دشمنان است. همیشه خنثی شده اند و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

اشتری با اشاره به لزوم بازنگری در تمامی وقایع از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، گفت: لطف و عنایت خداوند همواره پشتیبان مردم عزیز ایران اسلامی بوده است. همه ما باید امروز به ظرفیت ها و توانمندی های کشور افتخار کنیم و در یک کلام باید به گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی افتخار کنیم و چشم به راه آینده یک ایران اسلامی باشیم.

این افسر ارشد انتظامی تاکید کرد: در هر صحنه، توطئه یا قیامی که علیه نظام اسلامی شکل می‌گرفت، جنگ بر ما تحمیل می‌شد و هر جا که مردم، مأموران پشت فرمان بودند و در این منطقه حضور داشتند، موفق بودیم. رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و تسلیم در برابر مقام ولی فقیه مدظله العالی است.

اشتری همچنین با اشاره به نقش نیروی انتظامی کشور از انقلاب اسلامی تا کنون خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور همواره با موفقیت توطئه های دشمنان و اشرار نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کرده و این نقش موثر را ایفا کرده است. در دهه 1960، دوران دفاع. لعنتی که ما آن را در تامین امنیت شهرها، مرزها و… می بینیم و این نقش آفرینی ادامه دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی کشور در دهه 60 نقش ویژه ای در مبارزه با گروهک منافقین، مارکسیست ها و اشرار این انقلاب و نظام اسلامی داشت و این اثرگذاری همچنان باقی است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان نقش موثر پلیس و اقدامات برجسته در برقراری نظم و امنیت گفت: به لطف و عنایت خداوند، رهبری و تلاش های فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی. نیروی انتظامی مجاهد، نیروی پلیس کشور، در سال های اخیر پیشرفت کرده و اقدامات استثنایی را برای تامین نظم و امنیت و نظم و امنیت انجام داده است.

اشتری با بیان اینکه دستاوردهای پلیس مایه دلگرمی و دلگرمی مردم است، خاطرنشان کرد: بررسی ها و بررسی های بیرونی برخی دستگاه های مسئول نشان از افزایش اعتماد پلیس و سرمایه اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی کشور درباره رشد جدول دستاوردهای پلیس در سال های اخیر گفت: مردم همیشه قدردان خدمتگزاران خود هستند و از کسانی که ایثارگرانه خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتری خطاب به نیروی انتظامی گفت: شما عزیزان همیشه در میدان، کف خیابان، در مراسم مختلف، در موقعیت ها و موقعیت های مختلف برای خدمت به مردم و ایفای نقش هستید و مردم این تلاش و فداکاری را می بینند. . شما و برای آنها قدردانی می کنند.

این افسر ارشد انتظامی با اشاره به اعتماد پلیس و اعتماد مردم گفت: مردم قدرشناس ما همواره در مقاطع مختلف نسبت به پلیس عشق و علاقه نشان می دهند که برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی و خدمت به مردم بالاترین اولویت نیروی انتظامی است.

اشتری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردم و شایسته بالاترین خدمات هستند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که به مردم خدمت می کنیم. و تقدیم شهدای بسیاری در عرصه نظم و امنیت موید این جمله است که از وظایف خود کوتاهی نمی کنیم.

تقدیم 14 هزار شهید در راه امن

وی تقدیم نزدیک به 14 هزار شهید برای برقراری نظم و امنیت را گواه این جمله دانست که جان خود را برای امنیت می دهیم و گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال محافظت می کند. آبروی مردم و امنیت و آرامش عمومی با تمام قوا در میدان است و امنیت خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم کسی حقوق مردم را زیر پا بگذارد.

اشتری تاکید کرد: سیاست کلی پلیس و راهبرد اصلی برگرفته از تدابیر استادانه مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود پلیس امروز را مجهز به تجهیزات مدرن، هوشمند و کارآمد دانست و ادامه داد: همکارانم با ایجاد انگیزه، ایمان و عشق به مردم در برقراری نظم و امنیت نقش دارند. هیچ کمبودی در امنیت عمومی برای توسعه وجود ندارد.”

اشتری تاکید کرد: بزرگترین سرمایه امروز نیروی انتظامی، عنایت و اعتمادی است که فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی به سربازان نیروی انتظامی و فرزندانشان دارند و این لطف و عنایت را به عزیزانشان ابراز و اعلام کرده اند. ” سربازان در زمان های مختلف

وی با بیان اینکه پلیس در کمتر از 48 ساعت سارق گاوصندوق یکی از شعب بانک ملی را شناسایی و دستگیر کرد، گفت: یکی از اقدامات واضح، شایسته، قابل تقدیر و موثر پلیس، شناسایی و شناسایی این افراد است. سرقت ملی صندوق امانات بانکی در کمترین زمان.

عملیات سامان الحجج(ع) و دستگیری سارقان امن

سردار اشتری با بررسی روند رسیدگی به این پرونده و تشکیل کارگروه تخصصی شناسایی سرقت، اظهار داشت: در مرحله اول لطف و عنایت خداوند بر حال ما پوشیده شد و سپس لطف امام رضا(ع) بود. دهه کرامت بود و در آستانه ولادت آقا امام رضا (ع) این کشف بزرگ در کمتر از 48 ساعت توسط عملیات ثامن الحجج (ع) و سارقان حرفه ای این محوطه انجام شد. سرقت دستگیر شد

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده و سارقان حرفه ای بودند، اما عملکرد پلیس نشان داد که کارآگاهان زبده و مجرب ما چندین قدم جلوتر و بسیار حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیسی مورد قدردانی همه مردم و مسئولان است. پیدا کردن

اشتری خاطرنشان کرد: وقتی نیروی انتظامی روی موضوعی تمرکز می کرد می توانست به موفقیت و دستاورد بزرگی دست پیدا کند. این دستاورد بزرگ و کشف این سرقت حرفه ای و پیچیده در کوتاه ترین زمان ممکن افتخار و اعتباری برای کل کشور است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به سخنان مدظله العالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با حاضران در اجلاسیه شهدای جامعه عشایری کشور گفت: بیانات مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی و اینکه «پلیس باید تشویق شود» بزرگترین مشوق همه ماست و این پاداش و تشویق است.

اشتری ادامه داد: افتخار بزرگی برای همه ماست که معظم له به همکاران ما تجلیل کردند و معتقدیم این چیزی جز لطف و لطف خداوند و برکت خون شهدای مظلوم نیست. بله فرماندهی پلیس. جشن گرفته می شود و هیچ چیز بهتر از آن وجود ندارد.

وی از زحمات سردار حسین رحیمی قدردانی کرد. سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس تهران بزرگ؛ فرمانده نیروی انتظامی به فراد و دست اندرکاران این کشف عظیم و تاریخی خبر داد: دستاوردهای پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ و قانون این سرزمین ماندگار شود. سابقه عملکرد و همچنین سایر دستاوردها.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با بیان اینکه خداوند را هزاران بار شکر نعمت و عنایات او هستیم، افزود: در زمانی که دشمن با تهاجم گسترده مردم را ناامید کرده و ناکارآمدی را در کشور ترویج می کرد، این کار پیچیده. سرقت در مدت کوتاهی از اطلاعات 48 ساعته کارآگاهان بزرگ و مجرب پلیس آگاهی تهران بزرگ، قابلیت ها و توانمندی های منحصر به فرد فرجا را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر روحیه امید و این اقدام هوشمندانه را در اذهان عمومی ایجاد کرد. و سرعت نیروی انتظامی بار دیگر دشمن را ناامید و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده ارشد انتظامی کشور افزود: از همکارانی که در پیگیری و بسته شدن این پرونده دزدی سهیم و سهیم بودند تشکر می‌کنم و باید بگویم که چرخش‌های سخت و دشواری در اجرای مأموریت‌های ذاتی و مشروع ما رخ داده است. گذشتیم اما بن بست نداریم و برنامه ریزی جدی، ماهرانه، هدفمند و با استفاده از آخرین فناوری ها برای ایجاد نظم، امنیت و آرامش مردم.

لازم به ذکر است در این مراسم از ماموران و کارکنان شرکت کننده در کشف دارایی های صندوق امانی بانک ملی تجلیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا