عمومیکسب و کار ایرانی برتر

راه حل نصب واتساپ جی بی

WhatsApp GB یک نسخه غیر رسمی از WhatsApp است که ممکن است در نصب شما مشکل داشته باشد. بنابراین، در این مقاله مشکل GB WhatsApp را حل خواهیم کرد.

واتس اپ با تمام ایراداتش یک اپلیکیشن پیام رسان نسبتا موفق به حساب می آید و مطمئنا به لطف فیلتر تلگرام موفق شد. اما به طور کلی WhatsApp در سراسر جهان بسیار محبوب است.

با این حال، بسیاری از محدودیت‌ها افراد را تشویق می‌کند تا به نسخه‌های رسمی واتس‌اپ مانند WhatsApp GB یا OG WhatsApp برگردند که می‌تواند محدودیت‌ها را تا حدودی حذف کند و کاربران را خوشحال کند.

اما در این بین ممکن است افراد در نصب واتساپ گیگابایت با مشکل مواجه شوند یا حساب کاربری آنها مسدود شود و نتوانند از آن به درستی استفاده کنند. در این زمان چه باید کرد؟ دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم . در این مقاله اپ ناب ما مشکل GB WhatsApp را حل خواهیم کرد. پس تا آخر با ما باشید!

برای حل مشکل GB WhatsApp

قبل از اینکه به نحوه رفع نصب نشدن یا غیرفعال بودن WhatsApp GB بپردازیم، مهم است که توجه داشته باشید که از آنجایی که این برنامه یک نسخه غیر رسمی است، طبیعی است که باگ‌هایی را تجربه کنید زیرا گاهی اوقات باگ‌ها و مشکلاتی پیش می‌آیند. همچنین در نسخه های اصلی قابل مشاهده است.

بنابراین، بد نیست بدانید که برخی از مشکلات تنها می تواند ناشی از اشکالات و خطاهای نرم افزاری باشد. اما برخی از این مشکلات دیگر قابل رفع هستند و برای رفع مشکل GB WhatsApp باید مراحلی را طی کنید.

با تمام این اوصاف، اگر می خواهید GB WhatsApp را روی گوشی خود نگه دارید و در انتقال مزایا و ویژگی های آن برایتان مشکل است، مشکل نصب نشدن WhatsApp GB را بخوانید یا مشکل WhatsApp G را حل کنید. B را رفع کنید.

مشکل نصب نشدن واتس اپ گیگابایت را حل می کند

GB WhatsApp هر از گاهی آپدیت های جدیدی را منتشر می کند و از آنجایی که این برنامه در مارکت های رسمی مانند پلی استور موجود نیست، باید نسخه جدید GB WhatsApp را از سایت اصلی دانلود و نصب کنید.

همچنین پس از مدتی نسخه های قدیمی منسوخ می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. بنابراین، قبل از حل مشکل نصب نشده WhatsApp GB، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را دانلود کرده اید تا قدیمی نشود.

اما گاهی اوقات نسخه جدیدی از برنامه GB WhatsApp منتشر شده است و هنگام نصب آن خطایی ظاهر می شود. بنابراین امکان نصب برنامه به روز شده نسبت به نسخه قبلی وجود ندارد. برای رفع مشکل نصب نشدن واتس اپ جی بی چکار باید کرد و علت این مشکل چیست؟

معمولا این مشکلات به این دلیل است که امضای برنامه با یکدیگر متفاوت است و برای حل این مشکل باید نسخه اول را حذف و سپس نسخه جدید را نصب کنید. اما اگر نمی‌خواهید چت‌ها و محتوای WhatsApp GB خود را از دست بدهید، قبل از حذف حتماً از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای بازیابی مکالمات و محتوای خود در واتس اپ قبل از اینکه نسخه گوشی شما تمام شود، با کلیک بر روی سه نقطه سمت راست، گزینه ای نمایش داده می شود و شما را به قسمت ویرایش می برد.

سپس در صفحه جدید گزینه Chats و سپس گزینه Chat Backup را انتخاب کنید.

سپس یا بک آپ را شروع کنید یا در مرحله بعد گزینه سبز BACK UP را انتخاب کنید تا بک آپ در حافظه موبایل شما ذخیره شود. مدت زمان پشتیبان گیری به میزان محتوایی که در واتس اپ ذخیره کرده اید بستگی دارد.

پس از انجام این مراحل، به فایل منیجر گوشی خود بروید و نام پوشه فایل پشتیبان را به GBWhatsApp تغییر دهید. برای مثال می توانید یک عدد جلوی نام آن اضافه کنید.

حالا GB WhatsApp را از گوشی حذف کنید و سپس نسخه جدید را نصب کنید و پس از نصب نسخه جدید برنامه به فایل منیجر گوشی رفته و نام پوشه GBWhatsApp را تغییر دهید.

در نهایت با شماره قبلی وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه restore را انتخاب کنید تا پیام ها و محتوای پشتیبان گیری شده خود را بازیابی کنید. به این ترتیب مشکل نصب نشدن GB واتس اپ حل می شود.

البته نسخه جدید GB WhatsApp روی اندروید 4 به درستی کار نمی کند و اگر گوشی شما اندروید 4 باشد مراحل فوق برای شما کارساز نخواهد بود. با این حال، راه حلی وجود دارد که گوشی شما باید آن را روت کند.

برای این کار باید نسخه قدیمی WhatsApp GB را روی گوشی خود نصب کنید. سپس Titanium Backup را نصب کنید و پس از نصب و باز کردن آن، گزینه Backup/Restore را در بالای صفحه انتخاب کنید.

WhatsApp GB را در برنامه انتخاب کنید و در صفحه جدیدی که در بالای صفحه ظاهر می شود گزینه Backup را انتخاب کنید.

اکنون باید GB WhatsApp را که نصب کرده اید حذف کنید و فایل دوم GBWA را نصب کنید. سپس دوباره وارد اپلیکیشن Titanium Backup شوید و به قسمت Backup/Restore رفته، GB WhatsApp را انتخاب کنید و این بار گزینه Restore را انتخاب کنید.

پنجره ای در گوشی شما باز می شود که سه گزینه را نشان می دهد. در مرحله آخر، گزینه “Data Only” را انتخاب کنید تا مشکل بارگیری نشدن GB WhatsApp حل شود.

علاوه بر موارد فوق، ممکن است برخی از کاربران در وهله اول نتوانند GB WhatsApp را نصب کنند برای حل این مشکل، افراد باید واتس اپ اصلی را از گوشی خود حذف کنند تا این مشکل حل شود.

البته این مشکل تنها در برخی دستگاه ها دیده می شود. اگر می خواهید نسخه اصلی WhatsApp و WhatsApp GB را روی تلفن همراه خود داشته باشید، App Cloner را دانلود و نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا