حوادث و رویدادها

توصیه سردار اشتری به زائران اربعین حسینی/تمهیدات ویژه برای سرعت بخشی درصدور گذرنامه

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به افرادی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند توصیه کرد برای دریافت مجوز ویژه اربعین حسینی +10 به دفاتر نیروی انتظامی مراجعه کنند.

به گزارش ترندونی، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: بحمدالله تمامی مرزهای کشور به ویژه مرزهای ایران و عراق به طور کامل و بهینه حفاظت می شود. تردد زائران اربعین حسینی نیز در پایانه های مرزی به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد پاسگاه های پایانه های مرزی ایران و عراق افزایش یافته است، گفت: همکارانم نیز برای تامین امنیت زائران در پایانه ها مستقر شده اند و آماده خدمت رسانی به این بستگان هستند. در تمامی مسیرهای زیارتی داخل کشور

فرمانده انتظامی کشور به تراکم حضور در دفاتر پلیس +10 در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به درخواست صدور و تمدید گذرنامه اقدامات ویژه ای انجام شده و در این زمینه با توجه، همکاران من هم بعد از ساعت کاری حتی تا دیروقت شب می مانند و باجه های گذرنامه شلوغ تر است و نه پلیس +10.

بر اساس اطلاعیه سایت پلیس، اشتری گفت: به مردم اطمینان می دهم مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اگر خداوند اقدامات خوبی را که انجام شده است عنایت کند در یکی دو روز آینده شاهد کاهش میزان آن خواهیم بود. تراکم جمعیت در مراکز پلیس +10 بود.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران توصیه ویژه ای به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند می خواهم توجه داشته باشند که مراحل صدور و تحویل گذرنامه زمان بر است. به کلانتری برای صدور +10 درخواست مجوز موقت ویژه اربعین با اعتبار یک ماهه و دریافت آن در اسرع وقت و شرکت در این سفر معنوی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا