اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

کدام وام کمترین سود را دارد

در حال حاضر بانک‌ها و شرکت‌های بسیاری به ارائه وام آنلاین می‌پردازند؛ اما بهترین وام آنلاین گزینه‌ای است که با کم‌ترین پروسه و مدارک لازم بتوان آن را دریافت کرد.

با افزایش روزافزون هزینه‌های زندگی، نیاز به دریافت وام، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. در حال حاضر برای دریافت وام می‌توان به دو صورت آنلاین و آفلاین اقدام کرد. برای دریافت وام آفلاین مثلا وام طلا  باید به‌صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه کرده و وام خود را با ارائه مدارک و ضامن بگیرید. این در حالی است که اغلب وام‌های آنلاین پروسه بسیار کوتاه‌تری داشته و نیازی به ارائه مدارک بسیاری نیست. این نوع وام‌ها معمولاً توسط شرکت‌های خصوصی با پشتوانه قابل‌قبول ارائه می‌شوند.

برای راحتی شما عزیزان، فایل پادکست این مقاله برای شما آماده شده است. همچنین می‌توانید این پادکست را از ،  یا  گوش کنید.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که وام آنلاین گزینه مناسب‌تری است و به‌راحتی می‌توان آن را دریافت کرد؛ اما کدام شرکت بهترین وام آنلاین را ارائه می‌دهد؟ در این مقاله قصد داریم بهترین وام‌های آنلاین ایرانی را به شما معرفی کنیم که با مراجعه آنلاین به وب‌سایت هر یک از آن‌ها می‌توانید به چهار روش سفته، رمزارز، و گردش حساب، در کسری از ثانیه وام موردنیاز خود را بگیرید.

Which-loan-has-the-lowest-interest

ارائه‌دهندگان بهترین وام آنلاین کدام‌اند؟

بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده وام ساده‌ترین راه‌ها را در پیش می‌گیرند. ضمانت چک و سفته از راحت‌ترین مدارکی است که هر متقاضی می‌تواند برای اثبات توانایی خود در پرداخت اقساط وام، ارائه دهد. ازاین‌رو، در ادامه به معرفی 19 پلتفرم ارائه‌دهنده بهترین وام آنلاین می‌پردازیم که بدون ضامن و با چک یا سفته می‌توان از آن‌ها وام گرفت.

دیجی‌پی؛ وام با ضمانت چک و سفته

هر ایرانی امروزه با شرکت دیجی‌کالا و خدماتش آشناست. دیجی‌کالا در ابتدا با فروشگاه آنلاین خود معروف شد و سپس به‌مرورزمان خدمات دیگری ارائه داد که دیجی‌پی یکی از بهترین آن‌هاست. دیجی‌پی در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند و ویژگی‌های بسیاری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. پرداخت آنلاین در فروشگاه‌ها، پرداخت قبوض، انتقال وجه و وام آنلاین جزو بهترین ویژگی‌های این پلتفرم است.

دیجی‌پی در حال حاضر وام‌های ۷۵۰ هزارتومانی تا ۳۰ میلیونی ارائه می‌دهد که برای دریافت آن نیازمند ارائه چک صیادی، سفته یا تتر هستید. برای وام‌هایی تا سقف ۷ میلیون، سود سالانه تعلق نمی‌گیرد؛ اما اگر درخواست وام بیشتری داشته باشید، سود ۲۳ درصدی برای آن‌ها لحاظ می‌شود. همچنین، تعداد قسط‌های آن‌ها بر حسب مبلغ وام متغیر است. وام با مبالغ پایین را فقط در یک قسط و وام با مبالغ بالا را در ۳ الی ۱۲ قسط می‌توان دریافت کرد.

با دریافت وام دیجی‌پی می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد آن، نظیر دیجی‌کالا، سفر مارکت، دوو، اتاقک، اسنوا، ایکس‌ویژن، کارناوال و غیره، نسبت به خرید محصول موردنظر اقدام کنید. با بررسی وب‌سایت دیجی‌پی می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به فروشگاه‌های طرف قرارداد و شرایط دریافت وام، کسب کنید.

  • ضمانت موردنظر: چک صیادی، سفته، تتر
  • شرایط موردنیاز: حساب بانکی در بانک ملت، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان، امکان ثبت‌نام برای گروه سنی ۱۸ الی ۷۰ سال
  • مبلغ وام: حداکثر ۳۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱ الی ۱۲ ماه (بسته به مبلغ وام)
  • میزان سود: ۲۳ درصد + 15 درصد کارمزد

بیت لون؛ سرویس اعتباری صرافی بیت پین

صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که کاربران به کمک آن می‌توانند در جامعه ارزهای دیجیتال حضور داشته و به خریدوفروش رمزارزها بپردازند؛ اما این تنها امکان بیت پین نیست! این پلتفرم با همکاری ونسی امتیاز دریافت وام با رمزارز را نیز در اختیار کاربران کریپتو قرار داده است. در واقع، بیت پین تنها پلتفرمی است که وام رمزارزی با تنوع بالای نوع ضمانت ارائه می‌دهد. در ونسی تنها با ضمانت بیت کوین کش و کاردانو امکان دریافت وام وجود دارد؛ اما در بیت پین با بیش از ۱۵ رمزارز نظیر بیت کوین، ، ، ، ، کاردانو، ، و غیره، می‌توان نسبت به دریافت وام اقدام کرد.

وام بیت لون مختص کسانی است که قصد فروش رمزارزهای باارزش خود را ندارند و درعین‌حال نیازمند وام ریالی هستند. به عبارت بهتر، بیت لون بهترین فرصت برای اعضای کریپتوست که بدون فروش ارزهای دیجیتال خود، وامی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند؛ آن هم به‌صورت آنی و بدون نیاز به چک، سفته یا ضامن.

بیت پین جزو معدود پلتفرم‌هایی است که وام شما را در کم‌ترین زمان ممکن و به‌صورت آنی پرداخت می‌کند. تنها کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کرده و مبلغ وام و رمزارز ضمانتی موردنظرتان را تعیین کنید. پس از ثبت درخواست، مراحل بررسی شرایط توسط کارشناسان بیت پین به‌سرعت انجام شده و در نهایت بیت لون پرداخت می‌شود.

  • ضمانت موردنظر: رمزارز
  • شرایط موردنیاز: ضمانت رمزارز به میزان ۱٫۵ برابر مبلغ وام
  • مبلغ وام: حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱ الی ۹ ماه
  • میزان سود: ۲۳ درصد

قسطا؛ خرید قسطی با قسطا کارت

از دیگر ارائه‌دهندگان بهترین وام آنلاین، قسطاست که این روزها طرف‌داران زیادی دارد. قسطا با شعار «الان بخر، بعداً بپرداز» سعی دارد مراحل خرید محصولات را برای کاربران آسان‌تر کند.

قسطا با همکاری بانک آینده فعالیت خود را شروع کرده و کارتی به نام «قسطا کارت» ارائه می‌دهد که از لحاظ ظاهری عیناً شبیه کارت‌های بانکی است. از طریق این کارت می‌توانید با مراجعه فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی، هر محصولی را که می‌خواهید، خریداری کنید؛ بدون این‌که نگران پرداخت نقدی آن باشید. پس از خرید می‌توانید قسط‌هایش را از طریق قسطا پرداخت کنید.

مبلغ وام قسطا از ۳ تا ۲۰ میلیون است که به‌صورت ۱۲ماهه قابل بازپرداخت هستند. بسته به مبلغ وام انتخابی، ابتدا باید پیش‌پرداختی ارائه دهید تا امکان دریافت وام برایتان میسر شود. دریافت این وام نیازی به ضامن ندارد و با ارائه چک یا سفته می‌توان نسبت به دریافت آن اقدام کرد. قسطا دارای نوعی اعتبارسنجی سریع است که شامل بررسی مدارک و شرایط متقاضی می‌شود. پس از انجام اعتبارسنجی مشخص می‌شود که کاربر باید چک ارائه دهد یا سفته. شما می‌توانید همین حالا اقدام کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن قسطا کارت را تحویل بگیرید.

  • ضمانت موردنظر: چک، سفته
  • شرایط موردنیاز: نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان، سند مالکیت یا اجاره نامه
  • مبلغ وام: حداکثر ۲۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۱۲ ماه
  • پیش‌پرداخت: بسته به مبلغ وام
  • میزان سود: ۲۳ درصد + 15 درصد کارمزد

لندو؛ بدون چک، بدون ضامن

لندو مدعی است که با وام‌های آن می‌توانید رؤیایتان را به واقعیت بدل کنید. اگر خرید محصولی به رؤیایی تبدیل شده و نمی‌توانید هزینه آن را به‌صورت یکجا پرداخت کنید، لندو به کمکتان می‌آید.

لندو فعالیت خود را از سال ۹۴ شروع کرده و به کاربران کمک می‌کند تا از فروشگاه‌های آنلاین به‌صورت قسطی خرید کنند. برای استفاده از لندو نیازی به چک و ضامن نیست و مراحل دریافت وام در ساده‌ترین حالت ممکن طی می‌شود. تنها مواردی که باید آن‌ها را دارا باشید، یک حساب در بانک آینده و یک سفته است. برای این موارد نیز نیازی به مراجعه حضوری ندارید و به‌صورت آنلاین می‌توانید نسبت به افتتاح حساب و دریافت سفته از بانک آینده اقدام کنید.

مبلغ وام لندو ۵ الی ۲۰ میلیون تومان است که اقساط آن را به سه شکل ۳، ۶ و ۱۲ماهه می‌توان پرداخت کرد. پس از ثبت درخواست وام، لندو کارتی برای شما ارسال خواهد شد که به کمک آن می‌توانید وام خود را دریافت و سپس آن را خرج کنید.

  • ضمانت موردنظر: سفته
  • شرایط موردنیاز: عدم داشتن چک برگشتی یا قسط معوق، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان
  • مبلغ وام: حداکثر ۲۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۳، ۶، ۱۲ ماه
  • میزان سود: ۲۳ درصد + 15 درصد کارمزد

بای چک؛ بدون سقف ریالی

تا به اینجا هر پلتفرم وام‌دهی که معرفی کردیم، دارای سقف ریالی ۲۰ الی ۳۰ میلیون‌تومانی بود؛ اما بای چک هیچ سقف ریالی را برای کاربران تعیین نکرده است. سقف وام توسط کارشناسان و پس از احراز هویت کاربران مشخص می‌شود. در واقع، ۴ عامل در تعیین سقف وام شما مؤثر است:

  • قدمت حساب
  • داشتن معدل حساب قابل‌قبول
  • شغل و سابقه کاری
  • نداشتن چک برگشتی

مبلغ وام باتوجه‌به این عوامل توسط کارشناسان بای چک تعیین خواهد شد. برای دریافت این وام لزومی به ارائه چک و ضامن نیست و با برگه سفته می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن (ظرف مدت ۷۲ ساعت) وامتان را دریافت کنید. شما می‌توانید بازپرداخت وام را نیز تا مدت ۲۴ ماه انجام دهید.

  • ضمانت موردنظر: چک
  • شرایط موردنیاز: نداشتن چک برگشتی یا قسط معوق، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان، داشتن شغل و سابقه کاری، داشتن معدل حساب قابل‌قبول
  • مبلغ وام: بدون سقف
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۲۴ ماه
  • میزان سود: ۲۱ درصد + 25 درصد کارمزد

کیپا؛ دارای کیف پول اعتباری

کیپا از دیگر پلتفرم‌های ارائه‌دهنده بهترین وام آنلاین است که راحت‌ترین روش دریافت وام را برای کاربران فراهم می‌کند. کیپا بدون ضامن و فقط با دریافت چک یا سفته، وامی تا سقف ۳۰ میلیون تومان و با اقساط ۵ماهه پرداخت می‌کند. این پلتفرم دارای کیف پول اعتباری منحصربه‌فردی است که با در اختیار داشتن آن می‌توانید از بیش از ۸ هزار فروشگاه خرید کرده و سپس اقساط آن را پرداخت کنید. البته به تازگی این پلتفرم وام 100 میلیونی با اقساط 12، 24 و 36ماهه نیز ارائه می‌دهد که هنوز میزان سود آن مشخص نیست.

کیپا جزو معدود پلتفرم‌هایی است که وام بدون بهره و سود ارائه می‌دهد و تأکید دارد که هنگام دریافت وام به مبلغ بازپرداخت دقت کنید تا از عدم اعمال بهره مطمئن شوید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که قصد دریافت وام در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون بهره را دارند.

  • ضمانت موردنظر: سفته
  • شرایط موردنیاز: مخصوص کارمندان خصوصی، دولتی و بازنشستگان
  • مبلغ وام: حداکثر 100 میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: 12، 24، 36 ماه
  • میزان سود: بدون بهره

ونسی؛ وام با دارایی‌های دیجیتالی

اگر می‌خواهید دارایی‌های شما ضامن وامتان باشند، ونسی این امکان را برایتان فراهم کرده است. با ونسی، بدون ضامن، سفته و چک وام دریافت کنید. در واقع، دارایی‌های دیجیتالی شما مثل ، ، و سهام بورسی ضامن وامتان می‌شوند. البته ونسی برای گسترده‌تر کردن جامعه مخاطب خود، دریافت وام با سفته و چک را نیز میسر کرده است. کسانی که تمایل به دریافت وام با دارایی‌های دیجیتالی دارند می‌توانند از این طریق اقدام کنند. همچنین، اگر فردی فاقد چنین دارایی‌هایی باشد می‌تواند با سفته یا چک، وام خود را دریافت کند. در واقع، ونسی هیچ بهانه‌ای برای عدم دریافت وام، پیش پا نگذاشته است.

سقف مبلغ وام درخواستی ۴۰ میلیون تومان است که مدت‌زمان بازپرداخت آن ۳، ۶ و ۹ماهه لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که مبلغی به‌عنوان سود برای وام تعیین شده است که مقدار دقیق آن به مبلغ وام درخواستی بستگی دارد.

  • ضمانت موردنظر: بیت کوین، کاردانو، صندوق سرمایه‌گذاری، سهام بورسی، سفته و چک
  • شرایط موردنیاز: ضمانت رمزارز به میزان ۱٫۵ الی ۲ برابر مبلغ وام
  • مبلغ وام: حداکثر ۴۰ میلیون تومان
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۶ ماه
  • میزان سود: ۱۱٫۵ درصد

اسنپ پی؛ الان بخر، بعداً پرداخت کن

اسنپ از دیگر شرکت‌های معروف و نام‌آشنای ایرانی است که اکثر افراد آن را با سرویس‌های تاکسی اسنپ، اسنپ فود و اسنپ پی می‌شناسند. اسنپ پی سرویس اعتباری است که امکان خرید در لحظه و پرداخت به‌صورت قسطی را فراهم می‌کند. همچنین، به کمک این پلتفرم می‌توانید الان بخرید و آخر ماه به‌صورت یک‌جا پرداخت کنید.

برای دریافت وام یک‌ماهه اسنپ پی نیازی به هیچ ضمانتی نیست! فقط کافی است در این پلتفرم ثبت‌نام و سرویس اعتباری آن را فعال‌سازی کنید. درصورتی‌که واجد شرایط باشید، این سرویس برایتان فعال خواهد شد. حالا می‌توانید به سوپراپ اسنپ مراجعه کرده و از فروشگاه‌های تحت پوشش آن، لوازم موردنیاز خود را تهیه کنید. سپس در پایان هر ماه، این وام را به‌صورت یکجا یا قسطی تسویه کنید.

سرویس «الان بخر، بعداً پرداخت کن» محبوبیت زیادی در دنیا دارد و حالا اسنپ پی این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

  • ضمانت موردنظر: بدون نیاز به ضمانت
  • شرایط موردنیاز: تنها برای کاربران منتخب اسنپ فعال می‌شود که تشخیص آن‌ها برعهده کارشناسان است.
  • مبلغ وام: نامشخص
  • مدت‌زمان بازپرداخت: ۴ ماه
  • میزان سود: بدون بهره
دکمه بازگشت به بالا