عمومی

اجرای ۱۱۹ پروژه عمرانی دهه فجر در تنکابن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حکمت داجلیری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال، ۱۱۹ پروژه عمرانی با بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های گردشگری، راه، گازرسانی، صنعت معدن و …در شهرستان تنکابن به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در کنار پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های متعدد فرهنگی نیز در ایام پیش بینی شده که اجرایی خواهد. شد.

فرماندار تنکابن بر لزوم همدلی، انسجام و وحدت بین مردم و مدیران تاکید کرد و جهاد تبیین را از مهم‌ترین برنامه‌ها برای آگاهی بخشی افکار عمومی برشمرد.

نماینده عالی دولت در تنکابن رسانه را مهمترین ابزار برای اجرای جهاد تبیین دانست و از مدیران خواست تا به نقش پررنگ رسانه در آگاهی بخشی جامعه و افکارعمومی توجه ویژه داشته و از این ظرفیت در جهت انعکاس خدمات، اقدامات و کمبودها و نیازهایشان بهره بگیرند.

داجیلری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، گفت: در حوزه انتخابیه تنکابن ۳۴۴ شعبه اخذ رأی داریم که ۱۸۸ شعبه روستایی و ۱۵۶ شعبه شهری است.

فرماندار تنکابن خاطرنشان کرد: در شهرستان تنکابن ۱۹۵ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که ۱۲۱ شعبه روستایی و ۷۴ شعبه شهری بوده که از این میزان ۱۶۰ شعبه، ثابت و ۳۵ شعبه سیار است.

وی تصریح کرد: لیست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ بهمن ماه مشخص می‌شود.

این مسؤول در بخش دیگر سخنان خود درباره ی پروژه رینگ شهری نیز بیان داشت: درباره این پروژه و مباحث مالی ان ابهاماتی وجود داشت که طی جلسات متعدد و با حضور دیوان محاسبات برخی شبهات آن بررسی و به پیمانکار یکسال فرصت داده شد تا نسبت به تکمیل رینگ شهری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: دو قطعه ملک نیز باید برای تکمیل رینگ شهری تملک شود که با پیگیری انجام شده این موضوع حل و فصل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه تکمیل و تصویب طرح جامع شهری یکی از موانع برسر راه پروژه رینگ شهری نشتارود است، تصریح کرد: با رایزنی انجام شده با استاندار مازندران قرار است طرح جامع به طرح هادی تغییر پیدا کند تا این مانع نیز برداشته شود.

ساخت بیمارستان فوق تخصصی روبه پایان است

وی درباره آخرین وضعیت بیمارستان فوق تخصصی تنکابن نیز گفت: مراحل ساخت این بیمارستان رو به پایان بوده و بخشی از تجهیزات پزشکی آن تأمین و بخشی دیگر نیز در حال رایزنی است.

داجیلری افزود: فضاسازی محوطه، دیواره حفاظتی حاشیه رودخانه در جوار این بیمارستان و رفع موانع بر سر راه خدمات رفاهی مانند اب، برق، گاز و تلفن نیز در حال انجام، پیگیری و حل و فصل هستند.

وی همچنین نظارت بر بازار تنکابن و چالش‌های مربوط به ارد و نان را از جمله‌ی مهمترین دغدغه‌های شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور مستمر بر این مپضوع نظار ت خواهیم داشت.

وی همچنین به موضوعات وچالش های طرح هادی در روستاها نیز پرداخت و ان را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در لیست پیگیری‌هایش قرار دارد.

فرماندار تنکابن درباره روند پاسخ گویی ادارات به نامه‌ها و استعلام‌های اداری اذعان داشت که روند فعلی مطلوب نیست و با پیگیری و مطالبه گری قرار است به ادارات پر رفت و امد نیروی انسانی تزریق شود تا راندمان کار با کیفیت بهتری در شهرستان پیش برود.

دکمه بازگشت به بالا