عمومی

۲۵۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های دهه فجر گناوه سرمایه‌گذاری شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدتقی صفری ظهر جمعه در آئین افتتاح و اجرای پروژه‌های شهرستان گناوه با حضور استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی با اشاره به برنامه‌های این دهه مبارک در شهرستان اظهار داشت: برنامه متنوع و مختلفی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی بهداشتی و غیره در سطح شهرستان تدارک دیده شد که در طول این دهه اجرا شده است.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: در همین راستا بیش از ۷۰ پروژه در سطح شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان گناوه و در ایام دهه مبارک فجر افتتاح یا اجرایی شد.

وی با توجه به ظرفیت‌های مهم شهرستان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعتی و عمرانی از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان دعوت شده است و پروژه‌های مهمی با سرمایه گذاری این بخش اجرا و افتتاح می‌شود.

وی با تقدیر از متولیان اجرای پروژه‌ها گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه‌های بتوان به مردم خدامت بیشتری ارائه کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه بند سنگی ملاتی آبخیزداری دره گپ گفت: امید است با اجرای این پروژه از لحاظ اقتصادی که امروز دغدغه جامعه است بتوان به گروه‌های هدف اعم از کشاورزان و دامداران که مشکلاتی چون آبیاری اراضی کشاورزی، تأمین علوفه دام و را دارند کمک خوبی کرده باشد.

دکمه بازگشت به بالا