عمومی

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های کمیته عمران کنگره شهدای لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، احمدرضا دالوند در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های کمیته عمران کنگره ۶۵۴۴ شهید والامقام لرستان، با بیان اینکه دو کارگروه محرومیت‌زدایی و عمران و یادمان‌ها ذیل این کنگره به معاونت عمرانی تکلیف شده است، اظهار داشت: در کارگروه محرومیت‌زدایی ۱۸ پروژه و کارگروه عمران و یادمان‌ها ۲۴ پروژه در دست اقدام است که بر اساس گزارش دستگاه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌اند.

وی در ادامه بر لزوم اتمام این پروژه‌ها تا پایان اسفند تاکید کرد و افزود: پس از بهره‌برداری این پروژه‌ها گزارش کامل اقدامات فوق را اردیبهشت سال آینده در حضور مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عنوان کرد: دستگاه‌ها نباید منتظر تأمین اعتبار باشند، این پروژه‌ها متفاوت از دیگر طرح‌ها هستند چراکه یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

دالوند، گفت: تعدادی از این اِلمان‌ها به تناسب در میادین و معابر شهرهای استان نصب خواهد شد.

وی، بیان کرد: در زمینه محرومیت‌زدایی، پروژه‌های حوزه آبرسانی و احداث یا ساماندهی راه‌های روستایی تعریف و در دست اقدام است که تا به حال از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: این پروژه‌ها نیز تا پایان اسفند با نام و یاد شهیدان والامقام به بهره‌برداری خواهند رسید.

دکمه بازگشت به بالا