اقتصادی

ماجرای راه‌اندازی تابلوی جدید در فرابورس

شایعات مربوط به راه اندازی یک هیئت مدیره جدید بدون نسخه به نام Target Market شنیده می شود و به نظر می رسد هیئت مدیره قصد دارد تجارت نوآورانه و دانش بنیان را اتخاذ کند.

به گزارش ترندونی ، موضوع ورود شرکت های خصوصی به بازار سرمایه یکی از اولویت های اصلی جلسات دولت و شورای گفتگوی بخش خصوصی بود و اتاق بازرگانی قول داد مقدمات لازم را در این زمینه فراهم کند.

بر این اساس ، حسین صلاح ورزی ، عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ، اخیراً در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مارک بازار هدف جدید با تعداد زیادی مشاغل جدید به زودی راه اندازی می شود. و دانش (حتی در مقیاس پرتاب) در دسترس خواهد بود.

وی پیش بینی می کند که اجرای این طرح راهی جدید برای تأمین مالی تجارت نوآورانه در ایران فراهم خواهد کرد. بر این اساس ، فرابورس اعلام کرده است که به زودی آخرین دستورالعمل ها و شرایط ورود شرکت ها به این بازار منتشر می شود و بسیاری از پرونده های فرابورس که شرایط بازار اول و دوم را ندارند ، در بازار هدف پذیرفته می شوند.

از این نظر ، شرکت آرامیس ، پیشگام فناوری دانش با نام تجاری تپسی ، ارزیابی کارشناس مشروط در بازار ثانویه فرابورس را پذیرفته و حسابرسی ویژه ای را از این شرکت انجام داده است و اگر شرایط دسترسی به بازار ثانویه را نداشته باشد ، هدف قرار می گیرد. و تپسی ممکن است اولین شرکتی باشد که در بازار هدف پذیرفته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا