استان ها

پارک علم و فناوری در دانشگاه امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیرو اعلام کرد که مجوز پارک علم و فناوری در این دانشگاه ایجاد شده است.

به گزارش ترندونی، دکتر حسین حسینی تودشکی ، افتتاح بنیاد تحقیق و فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از وزارت علوم خواسته است مرکز نوآوری دانشگاه را به پارک علم و فناوری تبدیل کند که به بهره برداری رسیده است . .

وی از اخذ مجوز برای راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیرو خبر داد و گفت: علاوه بر این ، با تلاش ما توانسته ایم خط ویژه پارک علم و فناوری دانشگاه را در بودجه امسال . “

حسینی تودشکی تأکید کرد: با تأسیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، شاهد پیشرفت و شکوفایی جدیدی در زمینه نوآوری و فناوری در دانشگاه خواهیم بود.

در این مراسم ، دکتر سید احمد معتمدی ، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تأکید بر اینکه این دانشگاه در حال توسعه شرکت های دانش بنیان است ، یادآور شد: از این نظر دانشگاه امیرکبیر از نظر دانش در رتبه اول قرار گرفت. شرکتهای مستقر بین دانشگاههای کشور.

وی افزود: در حال حاضر 315 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیرو فعالیت دارند و ما همچنان نیاز به راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در این دانشگاه می بینیم.

معتمدی با اشاره به مدل های حمایتی شرکت های دانش بنیان بسیار خوب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: با توجه به این حوزه های پشتیبانی ، شاهد رشد شرکت های دانش در دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در حال حاضر 8 دانشکده دانشگاه دارای مراکز نوآوری هستند که در نظر داریم تعداد این مراکز را امسال افزایش دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا