اقتصادی

حمایت ارزی ۵ میلیون یورویی پارک فاوا از شرکت‌های فناور حوزه ICT

معاون توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از حمایت شرکت های مستقر در این پارک از ارزهای خارجی خبر داد و گفت: تا سقف 5 میلیون در قالب این حمایت پرداخت می شود. پروژه های شرکت های واقع در این پارک.

مصاحبه دکتر احسان چیت ساز با ترندونیوی گفت: یکی از چالش های شرکت های فناوری در زمینه فناوری اطلاعات ، افزایش سرمایه است.

وی با بیان اینکه این منابع مالی برای شرکت های دسته خدمات در نظر گرفته شده است ، افزود: یکی از این خدمات گشایش وام است. شرکت ها می توانند مبلغ 400 میلیون تومان با نرخ سود 14 درصد در 48 ساعت پس از درخواست دسترسی دریافت کنند.

چیت ساز کمک های خوشه ای گروهی را به عنوان یکی دیگر از حمایت های شرکت های فناوری پارک به شرکت ها اعطا کرد و خاطرنشان کرد: ارزش این اقدامات برای هر پروژه خوشه ای 250 میلیون تومان بود.

نایب رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه بازار از اعطای کمک های توسعه فناوری به شرکت ها خبر داد و یادآور شد که این امکانات توسط پارک فناوری ICT برای توسعه فناوری در شرکت های ICT و شبکه Todd (شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال) ارائه می شود. . ممکن است از این کمک مالی بهره مند شوند.

به گفته وی ، تاد شبکه ای از پارک های علم و فناوری ، مراکز رشد و شتاب دهنده ها با مجوزهای رسمی ملی است که به همراه پارک ICT سطح فعالیت در زمینه فناوری های اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال را بهبود می بخشد. این شبکه در اوج اهداف و مأموریت خود به دنبال ایجاد پیوند هم افزا و توانمند بین اعضای خود در سراسر کشور است و این هدف مهم را از طریق همکاری گسترده و اجرای برنامه های حمایتی تبلیغاتی دنبال می کند.

وی همچنین افزود: علاوه بر این ، شرکت ها فرصت های زیادی در قالب “بسته تامین مالی و کمک بلاعوض ارزی” دارند و شرکت ها می توانند تا 10 میلیارد تومان از منابع ریالی برای پروژه های خود استفاده کنند و بودجه به این شکل از کمک های بلاعوض «حداکثر 5 میلیون منبع ارزی برای پروژه های شرکت های مستقر در این پارک پرداخت می شود.

این مدرس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه ای از محصولات برای معرفی بازار وجود دارد که از طریق کمک مشارکت با سازمان صدا و سیما در اختیار شرکت های عضو پارک فناوری اطلاعات و شبکه تاد قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا