اقتصادی

تولید حوله نانویی سوپرجاذب در دستور کار شرکت‌های فناور

علاوه بر تولید و صادرات حوله های نانویی 18 تنی ، اخیراً یکی از شرکت های فناوری تولید حوله های فوق جاذب با دو برابر جذب آب را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ترندونی ، مدیرعامل شرکت فناوری حیدر بدر گفت که حوله های ضد باکتری نانو به ارمنستان ، آذربایجان و عراق صادر کرده است. این روند در حال حاضر معلق است.

به گفته وی ، روس ها قبلاً از ترکیه و چین حوله تهیه می کردند ، اما به دلیل مزیت رقابتی حوله های ضد باکتری نانو این شرکت ، تمایل به خرید از ایران دارند.

بدراس با تأکید بر اینکه در بخش صادرات بر کاهش قیمت ها و بهبود کیفیت تمرکز می کنیم ، گفت: “بنابراین شرکت های ترکیه نمونه ای از این حوله ها را خریداری کردند ، اما ما این حوله ها را به قیمت حوله های معمولی (بدون پخت) به آنها می دهیم.” ، با برنامه ریزی ، امیدواریم بازار صادراتی ما بیشتر گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت فناوری فروش را نسبت به سال گذشته بهبود بخشید و گفت هتل ها و بیمارستان هایی مانند خاتم مشتری این حوله ها هستند.

وی افزود: این نانو حوله ها تا 100 بار قابل شستشو هستند و خاصیت ضد باکتریایی خود را حفظ می کنند که برای مراکز درمانی بسیار جذاب است به همین دلیل مشتریان زیادی از بیمارستان ها و هتل ها داریم.

به گفته ستاد نانو ، وی از توسعه فناوری حوله سوپرجاذب نانو خبر داد که در کمتر از دو ثانیه آب را جذب می کند و دو برابر حوله های معمولی جذب می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا