اقتصادی

وارد شدن پاک‌کننده‌های نانویی ایرانی به شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی

یکی از شرکت های فناوری باید پاک کننده های محصول را از یک شرکت لوازم خانگی تهیه کند و نانو پاک کننده هایی را برای تمیز کردن صفحه های LCD تولید کند.

به گزارش ترندونی، محلول تمیز کننده سطح فولادی ، اسپری تمیز کننده صفحه LED و LCD ، محلول تمیز کننده جهانی و اسپری تمیز کننده شیشه از جمله پاک کننده های مبتنی بر فناوری نانو هستند که توسط یکی از شرکت های فعال در زمینه نانو تولید و به بازار عرضه شده اند.

بهتاش هدایتی ، مدیر بازرگانی شرکت فناوری ، در همکاری با یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی گفت: «تا سال گذشته ، نمایندگان این شرکت لوازم خانگی محلول های تمیز کننده نانو LCD را از ما خریداری می کردند ، اما امسال. ما با این شرکت قرارداد عرضه داریم. ما یک میلیون بطری پاک کننده صفحه نمایش LED و LCD را امضا کرده ایم و تا کنون تقریبا نیمی از این پاک کننده ها را به این شرکت تحویل داده ایم.

وی با تأکید بر اینکه این همکاری تنها به پاک کننده ها محدود نمی شود ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر تولید و فروش راه حل های چند منظوره که می توان برای تمیز کردن کولرهای گازی و یخچال های شرکت استفاده کرد تمرکز می کنیم. از آنجا که یک شرکت لوازم خانگی برای بهبود کیفیت محصولات تمیز کننده خود تلاش می کند ، به فناوری نانو روی آورده است.

هدایتی افزود: علاوه بر این شرکت ، با یک شرکت دیگر همکاری مشترکی انجام داده ایم تا سالانه 250 هزار بطری پاک کننده صفحه نمایش LED و LCD را در اختیار این شرکت قرار دهیم.

مدیر بازرگانی این شرکت فناوری از افزایش 90 درصدی ظرفیت تولید این شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با راه اندازی خط تولید جدید ، ظرفیت ما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و از طرف دیگر ، یک تیم بازاریابی قوی به ما ملحق شده است “ما فروشگاه های بزرگ را امضا کرده ایم و اکنون محصولات ما در این فروشگاه ها ارائه می شود.”

طبق اعلام دفتر نانو ، پس از کریستال مایع و محلول های تمیز کننده LED ، بیشترین فروش مربوط به مایع ظرفشویی نانو این شرکت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا