اقتصادی

افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک‌های علم و فناوری

معاون وزیر کار با اعلام اینکه انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای متخصص و آموزش دیده وارد شده است، از اضافه شدن مکمل های مهارتی به فعالیت پارک های علم و فناوری خبر داد.

غلامحسین حسینی نیا در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز که با هدف توسعه مهارت ها انجام شد، گفت: وظیفه ما این است که افراد را برای مشاغل آینده آماده کنیم. زمینه های همکاری ICT ما

وی افزود: به همین منظور و در قالب همین تفاهم نامه، 31 مرکز استانی با استفاده از امکانات فنی و تخصصی در کشور در منطقه ایجاد می شود که با راه اندازی این شتاب دهنده ها در علم و فناوری تکمیل خواهد شد. پارک ها به یک مأموریت طبیعی. ”آنها مأموریتی را برای پیاده سازی پیوست مهارت به عهده می گیرند.

حسینی نیا افزود: این طرح آموزش های مهارتی را برای تکنسین ها، متخصصان و افراد ماهر در حوزه ICT ارائه می کند تا شاهد مشاغل جدید در کشور باشند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای واجد شرایط و آموزش دیده وارد شده است، گفت: برای این منظور افزوده های مهارتی را به علم اضافه خواهیم کرد. و پارک های فناوری.»کرد.

معاون وزیر کار با اشاره به اهمیت توسعه هوش مصنوعی برای دستیابی به بازارهای بیشتر، گفت: کشورهایی که در این بخش موفق‌تر بوده‌اند، می‌توانند آنها را از رقابت و فرصت‌های بازار محروم کنند، بنابراین باید اقدام کنیم. توسعه فناوری های برتر در فعالیت های روزمره و رشد صادرات کشور.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا