ورزش و تندرستی

کرمانی‌مقدم: با آمدن اسماعیلی‌فر هم رضاییان باید بماند

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم برای فصل آینده به دو بازیکن در هر پست نیاز دارد.

مرتضی کرمانی در گفت وگو با ترندونی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، اظهار کرد: فصل گذشته پرسپولیس درگیر مشکلات زیادی بود و شرایط کاری برای این تیم سخت بود. با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس داشت نمی توان گفت این تیم نتایج ضعیفی دارد. اگر یادتان باشد این تیم با مشکلات مالی زیادی مواجه شد و پنجره انتقالی بسته شد که روی کار تیم تاثیر گذاشت. در طول فصل، ما بیش از یک بار شاهد کار تیم روی این مسائل بوده‌ایم و این مسائل روی نتایج تأثیر گذاشته است.

وی افزود: زمانی که پرسپولیس را تهدید به حمله کرد به اندازه کافی خوب کار نکرد و موقعیت های زیادی به دست نیاورد. مهاجمان پرسپولیس باید به راحتی فرصت ها را از دست بدهند و با گلزنی شرایط تیم را بهبود بخشند. اگر پرسپولیس در فصل گذشته چندین موقعیت کسب می کرد، شاید الان شرایط فرق می کرد.

وی درباره خریدهای پرسپولیس در فصل جدید نیز گفت: با وجود اینکه فصل انتقالی هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما می بینیم که مدیریت باشگاه برای جذب بازیکنانی که مورد توجه کادر فنی هستند، سخت تلاش می کند. این نشان می دهد که آنها شناخت زیادی از باشگاه دارند و می خواهند تیم قدرتمندی را برای فصل آینده آماده کنند. هم بازیکنان تاثیرگذار و هم دروازه بانان در حال حاضر به خوبی جذب شده اند. مرتضی پورعلی گنجی که در بیشتر موارد از سرعت بالای خودش استفاده می‌کند، روی چمن‌های خیس روز ناموفقی داشت. از طرفی بیرانوند دروازه بان مطمئنی است که می تواند به تیم کمک کند.

وی همچنین درباره جذب دنیل اسماعیلی فارو و اینکه رامین رضایانو با این بازیکن از پرسپولیس جدا می شود، گفت: دانیل اسماعیلی فرد بازیکن بسیار خوبی است اما اینطور نباشد که رامین رضایانو با حضور او جدا شود. رضاییان فصل گذشته بسیار تاثیرگذار بود و از طرفی هر تیمی نیاز به حضور دو بازیکن در هر پست دارد تا در صورت مصدومیت یا اخراج مشکلی برای تیم پیش نیاید.

کرمانی مقدم همچنین درباره فشارهایی که در پایان فصل گذشته روی یحیی گل محمدی وارد شد، گفت: همان طور که گفتم پرسپولیس فصل گذشته مشکلات زیادی داشت که گریبان کادرفنی را هم گرفت. یحیی گل محمدی مرد آرامی است اما مشکلات باشگاه او را به جایی رساند که او هم عصبی بود و رفتار غیرمنتظره ای داشت. امیدوارم فصل آینده دیگر شاهد مشکلات و حواشی مالی نباشیم تا پرسپولیس با آرامش به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا