ورزش و تندرستی

اسماعیلی: به دنبال شکست مجیدی در دربی بودند تا او را برکنار کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنلاین ترندونی ، فرشید اسماعیلی در مورد اینکه مدیرعامل استقلال ادعا می کند من فقط در کارهای اجرایی کار می کنم و هیئت مدیره باید پول حمل کند: هیئت مدیره چیست؟ همان آقایی که چند روز پیش به اینجا آمده و قول داده است که برود؟

بازیکن استقلال با بیان اینکه این فرد اصغر ملکیان است گفت: من او را نمی شناسم. این پیشنهادات بیشتری به ما بازیکنان داشت. آیا من اشتباه می کنم؟ او گزینه های خود را گفت.

اسماعیلی درباره احضار خود به کمیته انضباطی استقلال گفت: این باشگاه کمیته انضباطی دارد. شما برای من نامه نوشتید ، اما به مردم بگویید که من ننوشتم؟ سپس شما می روید و از من به دلیل انتشار دروغ شکایت می کنید؟ چی گفتم؟ آیا من از او می ترسم؟ چرا آینده جوان من باید به دست کسی بیفتد که برای من تصمیم می گیرد وقتی که او از فوتبال چیزی نمی داند؟

وی ادامه داد: تاکنون 20 درصد به من اختصاص داده شده است. خوب. اصلاً مهم نیست و جریمه 80٪ دیگر است. عارف غلامی باند را پاره کرد. الان در این شرایط تمرین می کنم ، صدمه می بینم.

بازیکن استقلال که باید به بیرون از زمین کمک می شد Madadi بود زیرا او قادر به پایان بازی نبود. Madadi فرصتی نداشت. آنها او را نمی خواهند. من ، فرشید اسماعیلی ، اگر نفعی از استقلال نبرم ، روزی خودم خواهم رفت. این تیم برای من و شما نیست بلکه برای مردم است. آنها مقصر هستند. با مردم این کار را نکن

اسماعیلی ادامه داد: باید در مورد قراردادی که مددی می گوید مدیر عامل قبلی تعطیل شد ، بگویم. وقتی آمد گفت که باید قرارداد کم شود اما قرارداد بسته شده قابل کاهش نیست. به همین دلیل مددی گفت ، چه کاری باید انجام دهم؟ او به آنها گفت که بنشینند و با بازیکنان صحبت کنند و آنها را از گفتن و مجازات شخصی عصبی کند. آیا به غیر از جریمه شغل دیگری در این باشگاه دارید؟ هر روز نامه ای برای بازیکن می رسد. من از این وضعیت خسته شده ام. وقتی تلفن را باز می کنم نامه باشگاه را دوباره می بینم. آنها حتی ظهر نامه بازی می کنند.

وی افزود: برنامه آنها شکست در دربی استقلال و برکناری فرهاد مجیدی بود اما برنامه آنها خنثی شد و نقش خراب شد.

بازیکن استقلال درباره احتمال شکایت مدیرعامل باشگاه از خودش توضیح داد: اصلاً برای من مهم نیست. او یک هفته پیش به اینجا می آید و قول پرداخت پول به بازیکن را می دهد ، اما شب بازی دربی که بازیکن باید حواسش را جمع کند ، به هتل می آید یا یک روز قبل از تمرین می گوید ما می خواهیم یک چک به شما بدهیم. ما گفتیم که ما پول نمی خواهیم ، ما را ترک کنید تا بازی را ببریم. چرا می خواهید افکار کودکان را آشفته کنید؟

اسماعیلی اظهار داشت: من شش سال در این تیم بودم. از داریوش شجاعیان بپرسید اگر من نگفتم آنها قبل از دربی پیدا می شوند. آیا آنها قبل از دربی می آیند و می خواهند مزاحم بچه ها شوند؟ آنها از اینکه ما در دربی پیروز شدیم ناامید شده اند.

وی درباره فرصت حضور در لیگ ستارگان قطر در فصل آینده گفت: “در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست ، اما من یک بحث دارم. قرارداد 9 بازیکن دیگر در پایان فصل است. در طی دو هفته شما باید لیست کنید و چگونه می خواهید با بازیکنی که 25٪ پول دارد ارتقا دهید؟ آقا طرفدار چی بگم؟ اگر به روزرسانی نکنیم ، دو روز دیگر می گوید بازیکن مقصر است ، اما از این به بعد به آن فکر کنید.

252 252

دکمه بازگشت به بالا