عمومی

دربی جام حذفی از آنِ استقلال

دربی 96 بین تیم های پرسپولیس و استقلال پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 19:49 امروز (پنجشنبه) با چهار دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی و تساوی 120 دقیقه ای با ضربه پنالتی آغاز شد. رفت در ضربات پنالتی استقلال دوباره با نتیجه 4-3 پرسپولیس را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

تیم پرسپولیس: حامد لاکاس ، محمدحسین کنعانی زادگان ، فرشاد فرجی ، سیامک نعمتی (110 – مهدی شیری) ، وحیداس امیری ، میلاداس سرلکاس (110 – محمد شریف) ، احمد نوراللهی ، احسنا پهلوان (100 – Saahi Agabi) ، (74 – Isa) الکاتیراس) و شهریار مقانلو (74 – مهدی عبدی).

تیم استقلال: سید حسین حسینی ، سیاواساس یزدانی ، محمد حسین مرادمنداس ، عارفاس غلامی (53 ساله – محمداس دانشگراس) ، وریا غفوری ، محمداس نادری (67 ساله – باباكاس مرادی) ، 95 متر آراشا رضواندا ، آراشا رضاونداس مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

علیرضا فغانی برای هفتمین بار شهرآورد را سوت زد.

نیمه اول
دقیقه 2: محمد حسین مرادمند به دلیل خطای با میلاد سرلک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 8: پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت استقلال شد که محمد نادری آخرین شوت خود را به سمت دروازه حامد لک زد اما او پس از برخورد به مدافعان به کرنر برخورد کرد.

دقیقه 23: شهریار مقانلو به دلیل خطای محمدحسین مرادمند از علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 26: یک اشتباه به سود پرسپولیس در محوطه جریمه استقلاللو موقعیت خوبی برای گلزنی بود که ضربه مهدی ترابی مدافع به محمد حسین کنعانی زادگان برخورد کرد. مدافعان استقلال اجازه برخورد کنعانی را ندادند و سپس توپ به احمدوی نوراللهی رسید که او را به مشت سیدو حسینو حسینی فرستاد.

نیمه دوم
دقیقه 47: وقتی وحیداس امیری امید عالیشاه را ارسال کرد پرسپولیس صاحب موقعیت ضدحمله شد.

در دقیقهی 50 بازی ، Omid Alishah فقط یه مو فاصله داشت تا برتری تیم Esteghlalo رو با یک شوت از سمت چپ نفوذ کنه.

در دقيقه 53 بازي ، Arasho Rezavando يه شانس عالی رو داشت كه تيمش رو جلو بندازه ، اما ضربش که از سمت چپ زده شده بود با اختلاف ناچیزی از کنار زمین به بیرون میره.

در دقیقه 57 بازی ، Mehdi Ghaedi یک موقعیت خارقالعاده برای پاسخ به دست آورد اما ضربه او بی خطر به تور دروازه اصابت کرد.

دقیقه 60: یک ضربه آزاد از محوطه جریمه پرسپولیس در موقعیت خوبی برای استقلال ایجاد شد که حامد لک او را مهار کرد.

بعد از 69 دقیقه ، Vaheg Amiri ضربه کرنر را به سمت راست برای Esteghlalo فرستاد که ضربه او رو با دروازه از روی دروازه عبور داد.

اوه اوه … یک برخورد شدید بین دو بازیکن بهوجود میاد و داور سریعاً وارد صحنه میشه و به Babakui Moradi از تیم Siamakas Nemati در دقیقهی 79 یک کارت زرد نشون میده.

دقیقه 84: کرنر ارسالی قائدی به سمت دروازه پرسپولیس محمد دانشگر را به عقب و جلو برد که ضربه او بی دقت بود و به بالای دروازه رفت.

دقیقه 2 + 90: مهدی قائدی آن ضربه را از حدود 35 یاردی پرسپولیس زد و نتوانست کاری کند ، غوطه وری و انحراف ، همه کار را تمام کرد.

دقیقه 8 + 90: پرسپولیس سعی کرد یک گل برای استقلال به دست آورد اما علی رغم همه کارهای سخت در جناح راست ، او نمی توانست حرکت را کامل کند.

زمان اضافی
دقیقه 92: ارسال به دروازه استقلاللالو با ضربه مهدی عبدی همراه بود اما ضربه بی دقت او مشخص نبود.

دقیقه 96: این بار نوبت استقلال بود که پاس را به دروازه پرسپولیس برساند اما در آگوست سر مرادماندو به بالای دروازه اشاره کرد.

در دقيقهی 102 بازی ، مهدی عبدی با یک شوت از سمت چپ فاصله داشت و تونست برتری استقلال رو بدست بیاره. اما در دفع توپ عالی و به موقع از ال-كاتیر ، تیم میزبان رو نجات میده.

در دقیقهی 104 بازی هستیم ، Mehdi Ghaedi میتونست یک گل رو به دروازهبان تیم مهمان فشار بده ، اما Siamakas Nemati با احتیاط توپ رو مهار کرد تا نتیجه رو حفظ کنه.

در دقیقه 105 و بعد از یک کرنر خوب عالی دیگر ، مهدی مهدی پوراس توپ رو به آستانه رسیدن ارسلانو مطهری انداخت ، اما او فقط نتونست اون رو تو تور کنه.

دقیقه 114: مهدی قائدی ضربه کرنر را به سمت راست پرسپولیس فرستاد که ضربه او را با تیز دروازه از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

ضربات پنالتی
پرسپولیس: مهدی ترابی (گل) ، محمد حسین کنعانی زادگان (گل) ، سعید آقایی (گل) ، عیسی آل کثیر (گمشده) ، مهدی عبدی (گمشده)

استقلال: وریا غفوری (گل) ، فرشیداس اسماعیلی (گل) ، باباكاس مرادی (گل) ، ارسلاناس مطهری (گل) ، مهدی قائدی (باخت)

دکمه بازگشت به بالا