اقتصادی

نمادهای استقلال و پرسپولیس هفته آینده بازگشایی می‌شوند

رئیس سازمان خصوصی سازی از گشایش ارزی نمادهای استقلال و پرسپولیس در هفته آینده خبر داد.

حسین قربان زاده در گفت وگو با ترندونی، با اشاره به افشای قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: نمادهای این دو باشگاه با توجه به افشای قراردادها به روز می شود. وقتی سایر باشگاه‌ها در بورس حضور ندارند و اسرار تجاری سایر رقبا پنهان است، افشای جزئیات قرارداد استقلال و پرسپولیس نباید اجباری باشد.

وی با تاکید بر اینکه شفاف سازی مرحله به مرحله انجام می شود، گفت: در این راستا سازمان خصوصی سازی طی نامه ای به هشت شرکت بورسی اعلام کرد که باید قراردادهای باشگاهی خود را افشا کنند که آلومینیوم اراک و سایر باشگاه ها این کار را انجام داده اند. و همچنین تهیه آن.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بنابراین برای بازگشایی نمادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تنها مبلغ قرارداد بازیکنان و مبلغ قرارداد کادر فنی به صورت جداگانه اعلام می شد تا دو باشگاه. آن را انجام داد. در این باره با سازمان بورس صحبت کرده ایم و آنها هم پذیرفته اند و نمادها یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده باز می شوند.

بر اساس این گزارش، دو باشگاه برای تمدید نمادهای استقلال و پرسپولیس مجبور شدند متون قرارداد خود را فاش کنند. در همین راستا این هفته هر دو باشگاه قراردادهای مشترک خود را طی نامه هایی جداگانه ارسال کردند آشکار کرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا