فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی برتر

دانلود آهنگ برای تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی چیست و چرا اهمیت دارد؟

تبلیغات صنعتی چیست به همراه آنچه باید درباره تبلیغات صنعتی و بازاریابی محتوایی بدانید. تبلیغات صنعتی (Industrial Advertising) یعنی به صورت کاملاً حرفه ای، محصولات و خدمات شرکت هایی را معرفی کنید که موجب شود شرکت ها در تجارت خود به موفقیت بیشتری برسند. انواع تبلیغات صنایع ممکن است به تبلیغاتی معطوف شود که تولیدکنندگان باید مواد اولیه بخرند یا تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تولید را تأمین کنند.

انواع روش های تبلیغاتی صنعتی می تواند به طور کلی به تبلیغات تجاری، بیزنس به بیزنس یا (B2B) اشاره داشته باشد. درباره تبلیغات صنعتی و فواید و مزایای آن بیشتر بیاموزید. تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی به بازاریابی طراحی شده ای گفته می شود که برای ارتقای تجارت یک شرکت تولیدی، اشاره دارد. این روش ها ممکن است شامل تبلیغات برای تهیه و تأمین مواد اولیه صنعت باشد و یا می تواند فروش تجهیزات یا فناوری مورد نیاز برای ادامه کار تولیدی را در بر بگیرد. Industrial Advertising همچنین می تواند به هر گونه تبلیغات B2B اشاره داشته باشد، حتی اگر به صنعت تولید اختصاص نداشته باشد.

تبلیغات صنعتی چگونه عمل می کند؟

افراد و گروه ها یا شرکت ها و کارخانه های تولیدی باید به دنبال بهترین روش های تبلیغاتی باشند. به عنوان مثال، یک مدیر در یک دفتر شرکت خود نیاز به خرید کامپیوتر، خرید نرم افزار صنعتی و یا استخدام یک نظافت چی دارد. یک شرکت خدمات محوطه سازی و تمیزکاری فضای سبز، به خرید ماشین های چمن زنی، بیل، تریلر مخصوص حمل بار و سایر ابزارها نیاز دارد. یک شرکت ساختمانی برای هر پروژه به مواد اولیه مانند لوله ها و مصالح ساختمانی نیاز دارد.

تبلیغات محصولات صنعتی کمک می کنند تا مشاغل در حوزه تخصصی خود، محصولات را به مشتریان بیشتری معرفی کنند و فروش خود را بالاتر ببرند. این تبلیغات گاهی موجب می شود که یک رابطه طولانی مدت با یک فروشنده برقرار شود و به این ترتیب، خرید مواد لازم بخش قابل پیش بینی از مدل کسب و کار آنها می شود. تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی برای ارتباط با مشاغل و تشویق آنها به خرید است. Industrial Advertising برای جلب خریدار، افزایش فروش، گسترش کانال های توزیع و گسترش آگاهی از برند تجاری یک شرکت طراحی شده است.

انواع تبلیغات صنعتی

مانند سایر روش ها و مدل های تبلیغات، تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی نیز باید مبتنی بر یک استراتژی بازاریابی باشد که شامل اطلاعاتی در مورد مشتریان هدف، رقبا، بازار و پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت می باشد. این عناصر به شما این امکان را می دهد بهترین مکان ها را برای دسترسی به مشاغل مورد نیاز محصولات خود شناسایی کنید. تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی معمولاً در کانال های خاص صنعت قرار می گیرد؛ همچنین به شما این امکان را می دهد تا بنگاه های اقتصادی دیگر که به کالاها و خدمات شما نیاز دارند، هدف قرار دهید. این کانال ها شامل موارد زیر است:

  • نمایشگاه های مجازی یا نمایشگاه های تجاری
  • نشریات صنعتی مانند مجلات تجاری یا وب سایت ها
  • تبلیغات پست الکترونیکی از جمله بروشور، کارت پستال یا کاتالوگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات دهان به دهان یا مراجعه حضوری

وقتی طرحی را برای بازاریابی شرکت خود در نظر می گیرید که شامل تبلیغات صنعتی باشد، به یاد داشته باشید تبلیغات محصولات صنعتی باید از نظر استراتژیکی، بسیار مهم جلوه کند؛ یعنی تبلیغات باید نشان دهند که تجارت معرفی شده به عنوان راه حل اصلی در یک صنعت، قلمداد می شود. به عبارت ساده تر می خواهیم بگوییم که باید تبلیغات صنعتی را به درستی و در مکان درست، انجام دهید.

استفاده از بازاریابی محتوا برای تبلیغات صنعتی

مشتریان محصولات صنعتی معمولاً می خواهند در مورد خریدهایی که در نظر دارند، آموزش ببینند. بازاریابی محتوا یکی از روش های آموزش همزمان و تبلیغات است. بازاریابی محتوا شامل ارائه محتوایی است که برای مشاغل صنعتی و مشتریان آنها جذاب باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت فناوری دارید و نرم افزارهایی را طراحی می کنید و می فروشید، می توانید از طریق بازاریابی محتوایی، خدمات خود را بهتر معرفی کنید.

پست ها یا محتواهایی که منتشر می کنید نشان می دهند که شما چقدر حرفه ای هستید. مقالات یا متن ها را باید در وبلاگ در سایت خود منتشر کنید. این متن ها به خودی خود، شما را برجسته تر و متخصص معرفی می کنند. مطالب را می توانید از طریق ایمیل نیز به مخاطبان خود ارسال کنید. 80 درصد مشتریان یک کسب و کار صنعتی ترجیح می دهند اطلاعات را از طریق یک مقاله به جای تبلیغات مستقیم، دریافت کنند.

با بازاریابی محتوا، مهمترین جنبه محصولات، یعنی خلق ارزش برای مشتری را می توانید ایجاد کنید. برای اطمینان از اینکه مخاطبان هدف شما محتوای شما را پیدا می کنند، از تکنیک سئو یا بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) استفاده کنید. مهم نیست که چه نوع تبلیغاتی انجام می دهید، باز هم باید تبلیغات صنعتی خود را تا حد ممکن جذاب کنید. با برجسته کردن مزایایی که می توانید ارائه دهید، یک پیشنهاد یا ارزش را شفاف تر معرفی کنید و سعی کنید نیازهای مشتریان را نیز پاسخگو باشید. موثرترین تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی، اعتماد و اعتبار ایجاد می کند؛ و این منجر به روابط طولانی مدت با سایر مشاغل در صنایع دیگر می شود.

دانلود آهنگ بیکلام تجاری برای تیزر ویدیویی

اصولا آهنگ های سریع و Happy برای ساخت تیزر های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند. انتخاب مناسب آهنگ پس زمینه برای ویدیوی تبلیغاتی بسیار مهم است ! بعضی از تدوین کار ها ممکنه آهنگ های ملایم انتخاب کنند چون این مورد کاملا بستگی به نوع کالا و حتی نوع صحنه و نورپردازی آن دارد. ما در دسته موسیقی تجاری پلی لیست های مختلف و در آلبوم های جداگانه برای شما آماده کرده ایم با توجه به نوع سلیقه بازدید کننده ویدیو از آنها در تدوین تیزر مورد نظر خود استفاده کنید.

در موسیقی ، به معرفی یک پاساژ یا بخش که باز می شود جنبش و یا جداگانه قطعه ، قبل از موضوع و یا شعر . در موسیقی عامه پسند ، این اغلب به عنوان مقدمه آهنگ یا فقط مقدمه شناخته می شود . مقدمه مواد ملودیک ، هارمونیک یا موزون مربوط به بدنه اصلی یک قطعه را ایجاد می کند.

مقدمه ها ممکن است از یک ostinato تشکیل شده باشد که در موسیقی زیر استفاده می شود ، یک آکورد مهم یا پیشرفتی که تناوب و شیار موسیقی زیر را ایجاد می کند ، یا ممکن است یک ماده انگیزشی یا موضوعی مهم اما پنهان یا خارج از متن باشد. بدین ترتیب ، مقدمه ممکن است اولین بیان از مطالب اصلی یا سایر مطالب مهم باشد ، ممکن است به ماده اصلی یا سایر مطالب مهم مرتبط باشد اما تفاوت چندانی با سایر مطالب نداشته باشد.

مقدمه معمول در مورد تصنیف روباتو ، آکورد هفتم غالب با فرماتا است ، پخش ( راهنما · اطلاعات ) مقدمه ای که برای بسیاری از آهنگ ها کار می کند چهار یا هشت معیار آخر آهنگ است ،  پخش ( راهنما · اطلاعات) ) در حالی که مقدمه مشترک در مورد بلوز دوازده باری یک گروه کر است.

اگر یک جنبش در فرم سونات با بخش مقدماتی شروع می شود، این مقدمه است که معمولا به عنوان بخشی از جنبش تجزیه و تحلیل نشده نمایشگاه .

چه نکاتی را باید در ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت کنیم؟

بطور کلی تمام شرکت ها و ارگان ها برای نمایش محصول و ویژگی های آن به مردم، از روش تبلیغات استفاده می کنند. در گذشته تبلیغات بصورت سنتی بود و به علت کمبود ویژگی، تاثیر چندانی در مردم نداشت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این تبلیغات، گستردگی فراوانی پیدا کرده اند و به انواع مختلفی تقسیم می شوند. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات محیطی، ساخت بیلبورد و تیزر تبلیغاتی و… از جمله این تبلیغات هستند. ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین کار هایی است که می توان برای تبلیغات انجام داد که این روش  انواع مختلفی دارد. باید توجه داشت که قبل از ساخت تیزر باید نکاتی را راعایت کنیم که در این بخش می خواهیم درباره آن ها در ساخت تیزر تبلیغاتی صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

شاید فکر کنید تمام تیزرهای تبلیغاتی فیلم یا انیمیشن هایی هستند که به منظور تبلیغ محصول یا خدمات ارائه می شوند؛ اما وقتی کامل تر نگاه کنیم، تفاوت های زیادی در تکنیک های مورد استفاده، مکان ساخت، زمان، چگونگی ساخت،  دانش استفاده شده و … وجود دارد.

بطور کلی تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و …، قبل از اینکه بیننده آگاهی کاملی درباره موضوع تیزر داشته باشد ارائه می شود. تمام تلاش تیزر های تبلیغاتی، ایجاد حس کنجکاوی در بیننده ها در مورد چیزی است که تیزر تبلیغاتی در رابطه آن ساخته می شود. تیزرهای تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه هستند و اطلاعات زیادی به بینندگان نمی دهند و تماما سعی می کنند تا ذهن بیننده را با ارائه خلاصه وار داستان تا زمان رو نمایی کامل محصول مشغول کنند.

 نکاتی که باید در ساخت تیزر به آنها توجه کنیم

برنامه ریزی دقیق

 در وحله اول باید قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی، برنامه ریزی دقیق داشته باشیم؛ هیچ کاری بدون برنامه ریزی نتیجه بخش نیست. باید لیستی از تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید داشته باشید تا در هنگام فیلمبرداری دچار سردرگمی نشوید. هنگامی که برنامه ریزی دقیقی برای کار خود داشته باشید قطعا در هر زمینه ای موفق می شوید. برنامه ریزی قبل از شروع به ساخت تیزر، شما را در پیشرفت کار خود بسیار جلو می اندازد و درصد اشتباه را به کمترین میزان کاهش می دهد.

بررسی و انتخاب لوکیشن قبل از فیلمبرداری

بررسی و بازدید از لوکیشن فیلمبرداری به شما این امکان را می دهد که دید باز تری نسبت به موضوع فیلمبرداری داشته باشید، تا بتوانید بهترین سناریو را نوشته و مناسب ترین زاویه را از نظر نوردهی برای فیلم برداری انتخاب کنید.

خودتان را درگیر تجهیزات نکنید

داشتن تجهیزات بروز در هر عرصه ای بسیار کمک کننده هستند، اما کمبود آن ها به این معنی نیست که کاری که می خواهید ارائه بدهید جلوه بدی خواهد داشت و نمی تواند رضایت افراد را جلب کند. برخی فکر می کنند که برای ساخت تیزر تبلیغاتی حتما باید از تجهیزات گران قیمت استفاده کنند در صورتی که این تصور اشتباه است. چنانچه شما تجربه و تخصص لازم را داشته باشید، حتی با یک گوشی ساده نیز می توانید بهترین کلیپ ها را بسازید و نظر مردم را جلب کنید.

چیزی که باعث جذابیت تیزر تبلیغاتی شما می شود، سناریو جذاب  شما است که می تواند همگان را مجذوب خود کند نه تجهیزات پیشرفته. بهترین پیشنهاد ما برای شما این است که زمان، انرژی و هزینه خود را صرف طراحی و بخش برنامه ساخت ویدئو کنید.

ویدئو تبلیغاتی باید کوتاه و موثر باشد

هرچه زمان ویدئو تبلیغاتی شما بیشتر شود، از بینندگان آن کم می شود و بازخورد خوبی میان مردم ندارد. تحقیقات نشان داده که کلیپ ها حداکثر بین 1 تا 2 دقیقه زمان دارند تا بیننده را جذب خود کنند. یکی از مهم ترین نکات ساخت تیزر تبلیغاتی این است که هیچگاه زمان ویدئو خود را زیاد نکنید. شما باید تمام سعی خود را بکنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مفهوم ویدئو خود را به مخاطب برسانید.

باید توجه داشته باشید که ویدئو ای که می سازید شروع خوبی داشته باشد، زیرا اگر ویدئو شما آغاز خوبی نداشته باشد، کاربر کلیپی که شما ساخته اید را رد می کند. این امر به دلیل آن است که امروزه دنیای تبلیغات بسیار گسترده شده است، مردم فقط و فقط به دنبال بهترین گزینه هستند و رقابت بر سر ثانیه ها است.

درج راه های ارتباطی در ویدئو

تمام کارهایی که برای ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی انجام می شود صرفا جهت جذب مشتری و اینکه مخاطب بتواند با شما ارتباط برقرار کند است. پس باید بدانید که چطور راه های ارتباطی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. برخی از طریق زیرنویس کردن راه های ارتباطی در پایین ویدئو و برخی دیگر در انتهای ویدئو اطلاعات و راه های ارتباطی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

باید لیستی از راه های ارتباطی و نوع محصولات در اختیار کاربران قرار دهید تا هر زمان که مشتری قصد استفاده از محصولات شما را داشته باشد، به راحتی بتواند به شما دسترسی پیدا کند. همچنین شما می توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید تا مخاطب هدف در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن راه ارتباطی را در اختیار داشته باشد.

رعایت اصول ادیت و تدوین در ویدئو

ادیت و تدوین ویدئو تاثیر زیادی در جذب مشتری و جذاب شدن کلیپ تبلیغاتی دارند. همواره شرکت های برتر در زمینه ویرایش و تدوین ویدئو ها، از بهترین و با تجربه ترین افراد که دارای تخصص بالایی در زمینه ادیت هستند استفاده می کنند تا بیشترین اثر را بر روی مخاطب بگذارند و ویدئو جذابی را به نمایش برسانند. یک ادیت حرفه ای قسمت های مختلفی از قبیل رنگ، نور، انتخاب موزیک، صداگذاری، جلوه های ویژه و … را در بر می گیرد.

تدوین و ادیت ویدئو و خلاقیت در آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد، طوری که  می تواند بینندگان شما را افزایش یا کاهش دهد. تدوین آخرین مرحله کار ساخت تیزر تبلیغاتی است و بطو کلی پروسه ساخت تیزر تبلیغاتی مانند یک پازل است و کسی که همه قطعات پازل را در کنار هم می چیند و کامل می شود، ادیتور است. پیشنهاد ما برای شما این است که به جای هزینه بر روی تجهیزات، بر روی نرم افزارهای ساخت تیزر و قسمت طراحی و ادیت سرمایه گذاری و توجه کنید، زیرا خروجی کار این سرآشپز، سر میز مشتری قرار می گیرد.

سخن پایانی

در این بخش سعی کردیم، تیزر تبلیغاتی و چند نکته مهم که در ساخت تیزر باید به آن ها توجه کنید را برای شما شرح دهیم. باید توجه داشته باشید که نکات بسیاری در زمینه ساخت تیزر وجود دارند که ما گوشه از مهم ترین نکات را برای آشنایی شما، به اطلاعتان رساندیم. امیدواریم، نهایت استفاده را از این موضوع برده باشید و برای شما مثمر ثمر باشد.

منبع: عکاسی ایده نو

دکمه بازگشت به بالا