عمومیکسب و کار ایرانی برتر

تبدیل فلش به قفل سخت افزاری

هنگامی که در مورد امنیت نرم افزار صحبت می کنیم، قفل سخت افزاری و دانگل نرم افزار از گزینه های مهمی به حساب می آیند که باید به آنها توجه داشته باشیم. قفل سخت افزاری، یک دستگاه الکترونیکی است که برای بیشتر نرم افزار های سیستمی کاربرد دارد و در واقع با استفاده از قفل سخت افزاری، امنیت نرم افزار شما بالاتر می رود. اما سوالی که برای بیشتر کاربران پیش می آید این است که اصلا قفل سخت افزاری چیست؟ در ادامه با دو کرک همراه باشید تا به طور دقیق تر به شما بگوییم که قفل سخت افزاری یا دانگل نرم افزار چیست؟

برای ثبت سفارش شبیه سازی قفل سخت افزاری با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید

تلگرام

تلفن تماس

قفل سخت افزاری چیست؟

نرم افزار های بسیاری برای بالا بردن امنیت محصولات نرم افزاری و جلوگیری از کپی برداری آنها طراحی شده است و شما می توانید به راحتی آن ها را به کار ببرید اما از نظر متخصصان نرم افزار، استفاده از قفل سخت افزاری گزینه بهتری به حساب می آید و امنیت آن نسبت به روش های دیگر بسیار بیشتر است. در واقع هک کردن و کرک نرم افزار های محافظتی آسان تر از قفل سخت افزاری است، از همین رو بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بدانند قفل سخت افزاری چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟

شما با استفاده از قفل سخت افزاری می توانید از تکثیر غیر قانونی و نقض کپی و رایت نرم افزار خود جلوگیری کنید و اجازه دستیابی به آن را به هر کسی ندهید. استفاده کردن از قفل سخت افزاری به عنوان یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت نرم افزار ها به شمار می رود. زمانی که یک برنامه نویس، نرم افزار تازه ای را طراحی کرده و به دست کاربران می رساند، می تواند از یک قفل سخت افزاری استفاده کند. بدین ترتیب تنها کسانی می توانند از آن نرم افزار استفاده نمایند که نرم افزار را خریداری کرده باشند.

برای استفاده و شبیه سازی قفل سخت افزاری، باید یک سخت افزار جدید را به سیستم خود متصل کنید تا با استفاده از آن بتوان نرم افزار را کنترل کرد. این سخت افزار ها از طریق دستور port اضافه شده و زمانی که نرم افزار به بخش خواندن پورت می رسد، اطلاعات قفل، رمز و… را اجرا می کند، سپس برنامه شروع به اجرا شدن خواهد کرد. انواع قفل های سخت افزار عبارتند از:

– قفل های سخت افزاری نسل اول موازی

– قفل های سخت افزاری نسل دوم USB

– قفل های سخت افزاری نسل سوم USB

تبدیل فلش به قفل سخت افزاری

تبدیل فلش به قفل سخت افزاری یکی از ایده هایی بود که سر و صدای زیادی به پا کرد؛ چرا که استفاده از آن برای شما کاملا راحت و بدون دردسر است. در بخش های قبلی اشاره کردیم هدف اصلی استفاده از قفل سخت افزاری چیست و چرا از آن استفاده می کنیم. در حقیقت با استفاده از فلش می توانید امنیت کامپیوتر و نرم افزار خود را تا حد بالایی ارتقا دهید. تبدیل فلش به قفل سخت افزاری رایانه ای به شما کمک خواهد کرد که از دسترسی غیر قانونی و ورود افراد غیر مجاز به داخل سیستم تان جلوگیری کنید.

برای تبدیل فلش به یک قفل سخت افزاری، می توانید از نرم افزار های خاصی استفاده کنید. در این صورت شما تنها زمانی قادر به استفاده از نرم افزار هستید که فلش مموری را به سیستم وصل کرده باشید، در غیر این صورت قفل نرم افزار برایتان باز نخواهد شد. در چنین مواردی شما علاوه بر نصب نرم افزار، به یک فلش مموری هم نیاز دارید که به عنوان کد امنیتی تان به حساب می آید. با این توصیفات برای اینکه بخواهید به سیستم وصل شوید، هر بار باید فلش مموری خود را به عنوان یک رمز گشا، به سیستم متصل کنید.

برنامه نویسی قفل سخت افزاری

برنامه نویسی سی شارپ به شما این امکان را می دهد که Dev Component به نرم افزار ایجاد کرده و با استفاده از آن، لایه های امنیتی بیشتری با قفل های قوی تر ایجاد کنید. به عبارت دیگر با استفاده از این ابزار امکان ساخت یک لاگین با دو فیلتر امنیتی به شما داده می شود.

دانگل نرم افزار چیست؟

دانگل ها دستگاه های کوچکی هستند که باید به درایو USB وصل شوند و کاربرد های مختلف و متنوعی را ارائه می دهند. برای مثال شما می توانید با استفاده از دانگل، دسترسی راحتی به داده تلفن همراه، اجرای نرم افزار ایمن، اتصال چندین دستگاه به کامپیوتر و سرعت بخشیدن به انتقال و ارسال داده ها داشته باشید.

همچنین دانگل ها می توانند برخی دیگر از عملکرد ها را انجام دهند که در خود سیستم کامپیوتری وجود ندارد. این موارد عبارتند از: تامین اتصالات وای فای و بلوتوث، اضافه کردن حافظه، افزودن اپراتور هایی که امکان اتصال دیگر دستگاه ها را بدهد.

دانگل ها برای رمزنگاری و محافظت از کپی برداری غیر مجاز نرم افزار های تجاری ساخته شده اند، به همین دلیل می توان گفت که یک نوع قفل سخت افزاری به حساب می آیند. شرکت های تولید کننده نرم افزار، محصولات خود را به همراه یک دانگل به بازار عرضه می کنند و تا زمانی که دانگل به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل نباشد، نرم افزار کار نخواهد کرد.

مزایای استفاده از قفل سخت افزاری چیست؟

استفاده از قفل سخت افزاری مزایای خاصی را دارد و باعث شده است تا بسیاری از افراد از قفل های سخت افزاری استفاده کنند. تعدادی از این مزایا به شرح زیر می باشد:

1- فرایند مدیریت لایسنس (License): بدین معنی که امکان استفاده بسیار ساده و آسان از ابزار مدیریت license برای افرادی که هیچ گونه آشنایی و تجربه ای ندارند را می دهد.

2- دارای چیپ مبتنی بر کارت هوشمند (Security): از چیپ های MCU به کار رفته در بسیاری از محصولات در سطح های بسیار بالایی، محافظت کرده و یکپارچگی اطلاعات را انجام خواهد داد.

3- 64 شمارنده و 64 واحد سنجش زمان (Control): مدیریت و کنترل لایسنس، نظارت، قابلیت کنترل و مدیریت بازه کارکرد هر لایسنس را به صورت تک به تک و جداگانه را فراهم می کند.

4- ابزار رمز نگاری رابط کاربری به صورت خودکار (Enveloper): این ابزار می تواند بدون نیاز به برنامه نویسی از متدهای رمز نگاری کاربری محافظت نماید.

6- Customize: شما می توانید با سلیقه خود ویژگی های ظاهری، برچسب، رنگ و… را انتخاب کنید.

خدمات شبیه سازی قفل سخت افزاری

برای ثبت سفارش شبیه سازی قفل سخت افزاری با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید

 

یکی از دغدغه های امروز شرکت های نرم افزاری و برنامه نویسان، محافظت از نرم افزار هایشان در سطوح امنیتی بالا است و افراد به دنبال راهکار هایی برای حل این مشکل هستند. بعد از شروع این دغدغه ها، قفل سخت افزاری ابداع شد. قفل های سخت افزاری با استفاده از برنامه های مختلفی مانند جاوا و سی شارپ نوشته می شوند. دانگل نرم افزار یکی از انواع قفل سخت افزاری است که به همراه برنامه های نرم افزاری به مشتری تحویل داده می شود.

برخی از سوالات متداول

هدف از تولید قفل سخت افزاری چیست؟

با طراحی و ساخت قفل سخت افزاری می توان از کرک نرم افزار ها جلوگقفل سخت افزاری یک وسیله الکترونیکی و مورد نیاز اکثر نرم افزارهای کاربردی و سیستمی می باشد که می تواند از کپی شدن و یا تکثیر غیر قانونی این نرم‌افزارها جلوگیری نماید.

در صورتی که علاقه مند هستید که در مورد  اطلاعات بیشتری را به دست آورید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قفل سخت افزاری چیست

همانطور که در بخش قبلی گفته شد قفل سخت افزاری یک وسیله الکترونیکی است و برای جلوگیری از کپی و تکثیر شدن نرم افزارهای سیستمی و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه با مفهوم قفل سخت افزاری بهتر آشنا شوید، شما قفل سخت افزاری را همانند یک  در نظر بگیرید.

یک صندوق الکترونیکی بسیار هوشمند که دسترسی به محتویات آن برای افراد غیر مجاز کار سخت و دشواری می باشد.

در صورتی که شما از شرکت‌های مختلف نرم‌افزار های گوناگونی را خریداری کرده باشید، مطمئنا مشاهده کرده اید که این شرکت ها همراه نرم افزار خود یک قفل سخت افزاری را نیز به کاربران ارائه می دهند.

قیمت قفل سخت افزاری

قیمت در نظر گرفته شده برای انواع قفل سخت افزاری می تواند توسط شرکت ها و برند های مختلف که

برای نرم افزارهای خودی قفل سخت افزاری را نیز ارائه می دهند متفاوت باشد.

که این رابطه ها بر روی پورت پارالل نصب می شوند و حافظه آن ها نیز قابل تغییر و پاک شدن است و برخی دیگر از قفل های سخت افزاری نیز به پورت usb نیز می توانند متصل شوند.

تمامی موارد ذکر شده همگی می توانند بر روی قیمت اعمال شده قفل سخت افزاری تاثیر گذار باشند.
البته یک مورد مهم دیگر که می تواند بر روی قیمت قفل سخت افزاری تاثیر گذار باشد بحث امنیت قفل سخت افزاری است.

از آنجا که قفل های سخت افزاری با زبان صفر و یک کامپیوتر یا همان زبان اسمبلی برنامه نویسی شده اند، یک برنامه نویس حرفه ای و کاربلد و البته آشنا به زبان برنامه نویسی اسمبلی به راحتی می تواند حفره های نفوذ به قفل سخت افزاری را شناسایی کرده و این قفل را هک نماید.

پس در صورتی که در زمان تولید قفل سخت افزاری هر چقدر این حفره های امنیتی را بتوان محدود کرد و لایه‌های امنیتی را در قفل سخت افزاری افزایش داد و به طور کلی امنیت قفل سخت افزاری را بالا برد این مورد نیز می تواند بر افزایش قیمت قفل سخت افزاری تاثیر گذار باشد.

برای مطالعه »

انواع قفل سخت افزاری

قفل های سخت افزاری نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی دارای انواع مختلفی هستند.

و افرادی که قصد خرید یک قفل سخت افزاری را دارند با توجه به نوع نیاز خود به قفل سخت افزاری و نرم افزارهای خاصی که قصد دارند قفل سخت افزاری را بر روی آنها نصب کنند می توانند از انواع مختلف قفل های سخت افزاری استفاده نمایند.

با توجه به کاربردهای مختلف قرص سخت افزاری و نصب قفل سخت افزاری بر روی نرم افزارهای کاربردی و سیستمی مختلف می توان انواع قفل سخت افزاری را در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • قفل سخت افزاری نسل اول موازی
  • قفل سخت افزاری نسل دوم usb
  • قفل سخت افزاری نسل سوم usb

این سه مورد، سه نسل مختلف از قفل های سخت افزاری هستند که یک کاربر با توجه به نوع نیاز خود می تواند از هر یک از آنها استفاده نماید.

ضمن اینکه اساس کار قفل های سخت افزاری به این شکل می باشد که شما باید قفل سخت افزاری را به عنوان یک سخت افزار یا وسیله جانبی به کامپیوتر خود متصل کنید و سپس نرم افزارهای شما با استفاده از دستورات زبان صفر و یک کامپیوتر به قفل سخت افزاری متصل شوند.

برای مطالعه »

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می‌توانید حتی فلش را تبدیل به قفل سخت افزاری نمایید، از آنجا که هدف از خریداری و نصب یک قفل سخت افزاری تامین امنیت سیستم نرم‌افزاری شما می باشد تبدیل کردن فلش قفل سخت افزاری هم به کاربران کمک می کند تا با استفاده از آن مانع دسترسی افراد غیرمجاز و غیرقانونی به سیستم و رایانه خود شوند.

برای اینکه شما فلش خود را تبدیل به قفل نرم افزار نماید شما باید از یک سری نرم افزارهای کمک بگیرید که می‌توانند فلش شما را تبدیل به قفل سخت افزاری کنند.

برای مطالعه »

خرید قفل سخت افزاری

برای خرید قفل سخت افزاری شما باید این قفل الکترونیکی را از یک شرکت معتبر سخت افزاری خریداری نمایید.

شرکت های معتبری نظیر  می‌توانند بهترین قفل های الکترونیکی سخت افزاری را در سطوح امنیتی بسیار بالا و معتبر به شما ارائه دهند.

برنامه نویسی قفل سخت افزاری

برای برنامه نویسی قفل سخت افزاری شما باید به سراغ زبان های برنامه نویسی مانند زبان برنامه نویسی اسمبلی که زبان صفر و یک کامپیوتر می باشد بروید.

البته از آنجا که یادگیری زبان اسمبلی ممکن است برای برخی سخت و خوشایند نباشد به دلیل اینکه این زبان یک زبان ماشین و یا همان زبان صفر و یک کامپیوتر است شما می توانید از زبان برنامه نویسی سی شارپ نیز برای برنامه قفل سخت افزاری استفاده نمایید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ نام یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد که یک Dev Componenet به نرم‌افزار خود اضافه کنید و یک قفل سخت افزاری قدرتمند با فیلتر ها و لایه های امنیتی و متفاوت را ایجاد نمایید.

ضمن این که زمانی که شما از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای ساخت و کدنویسی قفل سخت افزاری استفاده می کنید باید اطلاعات و داده های خود را نیز در بانک اطلاعاتی SQL Server ذخیره نمایید.

خواندن اطلاعات قفل سخت افزاری

در صورت قفل سخت افزاری شما از نوع قفل های سخت افزاری نسل دوم usb، و یا قفل های سخت افزاری نسل سوم usb باشد، شما می توانید با استفاده از Usb Sniffer اطلاعات موجود بر روی این گونه قفل های سخت افزاری را شناسایی و یا اصطلاحا ایندکس نمایید.

در صورتی که قفل سخت افزاری شما از نوع قفل های سخت افزاری نسل اول موازی است، شما می توانید که ابتدا مانیتور نمایید و مشاهده کنید که نرم افزار شما چه داده هایی را ارسال کرده است و سپس می بایست که خط برگشت را چک نمایید و پاسخ آن را مشاهده کنید.

قفل سخت افزاری Tiny

قفل سقفل سخت افزاری یک وسیله الکترونیکی و مورد نیاز اکثر نرم افزارهای کاربردی و سیستمی می باشد که می تواند از کپی شدن و یا تکثیر غیر قانونی این نرم‌افزارها جلوگیری نماید.

در صورتی که علاقه مند هستید که در مورد قفل سخت افزاری اطلاعات بیشتری را به دست آورید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قفل سخت افزاری چیست

همانطور که در بخش قبلی گفته شد قفل سخت افزاری یک وسیله الکترونیکی است و برای جلوگیری از کپی و تکثیر شدن نرم افزارهای سیستمی و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه با مفهوم قفل سخت افزاری بهتر آشنا شوید، شما قفل سخت افزاری را همانند یک در نظر بگیرید.

یک صندوق الکترونیکی بسیار هوشمند که دسترسی به محتویات آن برای افراد غیر مجاز کار سخت و دشواری می باشد.

در صورتی که شما از شرکت‌های مختلف نرم‌افزار های گوناگونی را خریداری کرده باشید، مطمئنا مشاهده کرده اید که این شرکت ها همراه نرم افزار خود یک قفل سخت افزاری را نیز به کاربران ارائه می دهند.

قیمت قفل سخت افزاری

قیمت در نظر گرفته شده برای انواع قفل سخت افزاری می تواند توسط شرکت ها و برند های مختلف که

برای نرم افزارهای خودی قفل سخت افزاری را نیز ارائه می دهند متفاوت باشد.

که این رابطه ها بر روی پورت پارالل نصب می شوند و حافظه آن ها نیز قابل تغییر و پاک شدن است و برخی دیگر از قفل های سخت افزاری نیز به پورت usb نیز می توانند متصل شوند.

تمامی موارد ذکر شده همگی می توانند بر روی قیمت اعمال شده قفل سخت افزاری تاثیر گذار باشند.
البته یک مورد مهم دیگر که می تواند بر روی قیمت قفل سخت افزاری تاثیر گذار باشد بحث امنیت قفل سخت افزاری است.

از آنجا که قفل های سخت افزاری با زبان صفر و یک کامپیوتر یا همان زبان اسمبلی برنامه نویسی شده اند، یک برنامه نویس حرفه ای و کاربلد و البته آشنا به زبان برنامه نویسی اسمبلی به راحتی می تواند حفره های نفوذ به قفل سخت افزاری را شناسایی کرده و این قفل را هک نماید.

پس در صورتی که در زمان تولید قفل سخت افزاری هر چقدر این حفره های امنیتی را بتوان محدود کرد و لایه‌های امنیتی را در قفل سخت افزاری افزایش داد و به طور کلی امنیت قفل سخت افزاری را بالا برد این مورد نیز می تواند بر افزایش قیمت قفل سخت افزاری تاثیر گذار باشد.

برای مطالعه »

قفل های سخت افزاری نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی دارای انواع مختلفی هستند.

و افرادی که قصد خرید یک قفل سخت افزاری را دارند با توجه به نوع نیاز خود به قفل سخت افزاری و نرم افزارهای خاصی که قصد دارند قفل سخت افزاری را بر روی آنها نصب کنند می توانند از انواع مختلف قفل های سخت افزاری استفاده نمایند.

با توجه به کاربردهای مختلف قرص سخت افزاری و نصب قفل سخت افزاری بر روی نرم افزارهای کاربردی و سیستمی مختلف می توان انواع قفل سخت افزاری را در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • قفل سخت افزاری نسل اول موازی
  • قفل سخت افزاری نسل دوم usb
  • قفل سخت افزاری نسل سوم usb

این سه مورد، سه نسل مختلف از قفل های سخت افزاری هستند که یک کاربر با توجه به نوع نیاز خود می تواند از هر یک از آنها استفاده نماید.

ضمن اینکه اساس کار قفل های سخت افزاری به این شکل می باشد که شما باید قفل سخت افزاری را به عنوان یک سخت افزار یا وسیله جانبی به کامپیوتر خود متصل کنید و سپس نرم افزارهای شما با استفاده از دستورات زبان صفر و یک کامپیوتر به قفل سخت افزاری متصل شوند.

برای مطالعه »

تبدیل فلش به قفل سخت افزاری

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می‌توانید حتی فلش را تبدیل به قفل سخت افزاری نمایید، از آنجا که هدف از خریداری و نصب یک قفل سخت افزاری تامین امنیت سیستم نرم‌افزاری شما می باشد تبدیل کردن فلش قفل سخت افزاری هم به کاربران کمک می کند تا با استفاده از آن مانع دسترسی افراد غیرمجاز و غیرقانونی به سیستم و رایانه خود شوند.

برای اینکه شما فلش خود را تبدیل به قفل نرم افزار نماید شما باید از یک سری نرم افزارهای کمک بگیرید که می‌توانند فلش شما را تبدیل به قفل سخت افزاری کنند.

برای مطالعه »

خرید قفل سخت افزاری

برای خرید قفل سخت افزاری شما باید این قفل الکترونیکی را از یک شرکت معتبر سخت افزاری خریداری نمایید.

شرکت های معتبری نظیر می‌توانند بهترین قفل های الکترونیکی سخت افزاری را در سطوح امنیتی بسیار بالا و معتبر به شما ارائه دهند.

برای مطالعه » ارائه راه کارهایی برای  و سرمایه گذاری کردن با پول کم و سرمایه بسیار ناچیز

برنامه نویسی قفل سخت افزاری

برای برنامه نویسی قفل سخت افزاری شما باید به سراغ زبان های برنامه نویسی مانند زبان برنامه نویسی اسمبلی که زبان صفر و یک کامپیوتر می باشد بروید.

البته از آنجا که یادگیری زبان اسمبلی ممکن است برای برخی سخت و خوشایند نباشد به دلیل اینکه این زبان یک زبان ماشین و یا همان زبان صفر و یک کامپیوتر است شما می توانید از زبان برنامه نویسی سی شارپ نیز برای برنامه قفل سخت افزاری استفاده نمایید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ نام یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد که یک Dev Componenet به نرم‌افزار خود اضافه کنید و یک قفل سخت افزاری قدرتمند با فیلتر ها و لایه های امنیتی و متفاوت را ایجاد نمایید.

ضمن این که زمانی که شما از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای ساخت و کدنویسی قفل سخت افزاری استفاده می کنید باید اطلاعات و داده های خود را نیز در بانک اطلاعاتی SQL Server ذخیره نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با  و شناسایی انواع سیستم های حفاظتی هوشمند

خواندن اطلاعات قفل سخت افزاری

در صورت قفل سخت افزاری شما از نوع قفل های سخت افزاری نسل دوم usb، و یا قفل های سخت افزاری نسل سوم usb باشد، شما می توانید با استفاده از Usb Sniffer اطلاعات موجود بر روی این گونه قفل های سخت افزاری را شناسایی و یا اصطلاحا ایندکس نمایید.

در صورتی که قفل سخت افزاری شما از نوع قفل های سخت افزاری نسل اول موازی است، شما می توانید که ابتدا مانیتور نمایید و مشاهده کنید که نرم افزار شما چه داده هایی را ارسال کرده است و سپس می بایست که خط برگشت را چک نمایید و پاسخ آن را مشاهده کنید.

برای مطالعه » آشنایی با و انواع برند های معتبر دزدگیر منزل و اماکن

قفل سخت افزاری tiny یکی از انواع قفل سخت افزاری است که این محصول در سال ۱۳۸۵ تولید شده است.

این محصول دارای ویژگی های همچون استفاده از پردازنده های ۳۲ بیتی و همچنین سرعت پردازنده ۴۸ مگاهرتز می باشد.

در قفل سخت افزاری tiny شما می توانید جهت بالا بردن امنیت این قفل سخت افزاری تا سقف ۱۶ کاراکتر برای آن پست ورد رمزنگاری شده و یا اصلاحا هش شده تعریف کنید.

قفل های سخت افزاری Tiny با نسخه های ویندوز ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی سازگار هستند.

برای مطالعه »

نحوه استفاده از قفل سخت افزاری

در این بخش می خواهیم بررسی کنیم که شما چگونه باید از یک قفل سخت افزاری استفاده نمایید.
در بخش زیر ما یک فایل pdf در اختیار شما قرار داده ایم که شما می توانید با دانلود این فایل pdf از آن به عنوان یک راهنما جهت استفاده از قفل سخت افزاری استفاده نمایید.

فایل pdf نحوه استفاده از قفل سخت افزاری را به کمک لینک درج شده در بخش زیر دانلود نمایید و آن را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری قفل سخت افزاری

سخن پایانی

امیدواریم که مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد، برای مطالعه سایر مقالات آموزشی در این وب سایت در بخش وبلاگ می توانید سایر مقالات آموزشی را مطالعه نمایید.

در آخر هم در بخش نظرات می توانید نظرات، و سئوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبان وب سایت در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

برای مطالعه »

سئوالات متداول در مورد قفل سخت افزاری ؟

قفل سخت افزاری چیست؟

انواع قفل سخت افزاری؟

قفل سخت افزاری نسل اول موازی، قفل سخت افزاری نسل دوم usb، قفل سخت افزاری نسل سوم usb از انواع قفل های سخت افزاری هستند.

آموزش استفاده از قفل سخت افزاری؟

در این صفحه یک فایل pdf قرار داده شده است که نحوه استفاده از قفل سخت افزاری کامل توضیح داده شده است.

ساخت قفل سخت افزاری؟

برای مشاهده آموزش ساخت قفل سخت افزاری می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید، و فیلم های آموزشی درج شده در این پنل یوتیوب را مشاهده نمایید، البته همانطور که می دانید برای مراجعه به وب سایت یوتیوب باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.

خت افزاری tiny یکی از انواع قفل سخت افزاری است که این محصول در سال ۱۳۸۵ تولید شده است.

این محصول دارای ویژگی های همچون استفاده از پردازنده های ۳۲ بیتی و همچنین سرعت پردازنده ۴۸ مگاهرتز می باشد.

در قفل سخت افزاری tiny شما می توانید جهت بالا بردن امنیت این قفل سخت افزاری تا سقف ۱۶ کاراکتر برای آن پست ورد رمزنگاری شده و یا اصلاحا هش شده تعریف کنید.

قفل های سخت افزاری Tiny با نسخه های ویندوز ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی سازگار هستند.

نحوه استفاده از قفل سخت افزاری

در این بخش می خواهیم بررسی کنیم که شما چگونه باید از یک قفل سخت افزاری استفاده نمایید.
در بخش زیر ما یک فایل pdf در اختیار شما قرار داده ایم که شما می توانید با دانلود این فایل pdf از آن به عنوان یک راهنما جهت استفاده از قفل سخت افزاری استفاده نمایید.

فایل pdf نحوه استفاده از قفل سخت افزاری را به کمک لینک درج شده در بخش زیر دانلود نمایید و آن را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری قفل سخت افزاری

سخن پایانی

امیدواریم که مقاله  مورد توجه شما قرار گرفته باشد، برای مطالعه سایر مقالات آموزشی در این وب سایت در بخش وبلاگ می توانید سایر مقالات آموزشی را مطالعه نمایید.

در آخر هم در بخش نظرات می توانید نظرات، و سئوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبان وب سایت در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

سئوالات متداول در مورد قفل سخت افزاری ؟

قفل سخت افزاری چیست؟

انواع قفل سخت افزاری؟

قفل سخت افزاری نسل اول موازی، قفل سخت افزاری نسل دوم usb، قفل سخت افزاری نسل سوم usb از انواع قفل های سخت افزاری هستند.

آموزش استفاده از قفل سخت افزاری؟

در این صفحه یک فایل pdf قرار داده شده است که نحوه استفاده از قفل سخت افزاری کامل توضیح داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر  درخواست کرک نرم افزار لطفا اینجا کلیک کنید.

مزایای استفاده از دانگل به عنوان قفل سخت افزاری چیست؟

دانگل ها در اندازه های کوچک و سبکی تولید می شوند و شما می توانید به راحتی آن ها را حمل کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا