ورزش و تندرستی

قهرمانی دست خود استقلال است/ حرف‌ و حدیث‌ها بماند برای انتهای فصل

مصاحبه با Born

قهرمانی دست خود استقلال است/حدیث وحدیث باقی مانده تا پایان فصل

یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران معتقد است با توجه به اینکه شانس قهرمانی استقلال در دستان این تیم است، آبی‌ها باید تا قهرمانی در جام حذفی تمرکز کنند.

سعید اندز پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ترندونی درباره نتایج هفته آخر لیگ برتر گفت: تساوی مقابل سپاهان یک اتفاق طبیعی بود چرا که استقلال و پرسپولیس نتوانستند تمام امتیازات را در تمام طول بازی کسب کنند. پرسپولیس هم مثل استقلال مقابل سپاهان بازی می کند و احتمال لغزش وجود دارد. با توجه به اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس در حال حاضر تیم های بسیار خوب و قدرتمندی هستند و فاصله امتیازی آنها کم شده است، فکر می کنم رقابت ها همچنان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. اما استقلال می تواند با حفظ روند رشد خود قهرمان شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه سپاهان در شرایط خوبی قرار داشت و در بازی های آسیایی حضور داشت، در فوتبال از استقلال پیشی گرفت، اما نظر من درباره قرعه کشی متفاوت است. اگر در طول فصل مجبور به از دست دادن امتیاز در چند مسابقه باشید، من ترجیح می دهم نه آنقدرها، بلکه باخت های متعدد و بردهای متعدد را به دلیل علاقه تیم به تعداد امتیازات، ترجیح می دهم. البته قرعه‌کشی‌ها کمک چندانی به کسب امتیاز نمی‌کنند، اما آن را بی‌رقیب و قابل اعتماد می‌کنند. اینکه استقلال شکست ناپذیر است و از دست نرفته، عالی است، اما به شرط قهرمانی.

هافبک سابق آبی ها در مورد این ادعاها و اظهارات گفت: من نمی توانم خودم را متقاعد کنم که مربیان سهوا یا عمداً در چند هفته اخیر در تلاش برای بردن حریف بوده اند. می‌توانم بگویم فوتبال ما کاملاً تمیز و عاری از فساد است، اما نمی‌دانم چیزی آنقدر وجود دارد که آنها عمداً بازی‌ها را رها کنند. ممکن است در جای دیگری شاهد فساد باشیم، اما من اتهام را نمی پذیرم. اتهام دوستی حسینی و گل محمدی را قبول ندارم چون دیدار این دو فقط برای امسال است؟ در سال های گذشته این دو در مقابل هم بودند.

وی پیش بینی و تحلیل خود از ادامه مسیر را اینگونه بیان کرد: من مطلقاً در مورد اینکه رقبای استقلال و پرسپولیس چه کسانی هستند بحثی ندارم. استقلال می خواهد قهرمان لیگ شود و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه چیز را ببرد. شاید کلیشه ای باشد اما من به آن اعتقاد دارم و البته می دانم که استقلال در بازی آینده 5 برد دارد. با این حال، فلسفه فعلی استقلال، نداشتن توپ است. برخی از بازیکنان از گرمای هوا کمی مات و مبهوت به نظر می رسیدند و بارها توسط استقلالی های باهوش و چابک فریب خوردند. استقلال باید در دیدارهای باقی مانده پیروز شود. همه چیز دست استقلال است و می تواند با نتایج خوب قهرمان شود.

وی همچنین درباره اقداماتی که بازیکنان و کادر فنی استقلال برای کسب عنوان قهرمانی باید انجام دهند، گفت: من آن را به بازیکنان توصیه نمی کنم زیرا بازیکنی که استقلال بازی می کند می داند چه تی شرتی بپوشد. من به باشگاه توصیه می کنم. می دانم آجورلو و مجیدی چقدر برای قهرمانی تیم تلاش می کنند. امیدوارم وارد حاشیه ها و مسائل غیرفنی نشوند چون این مسائل توجه را از استقلال منحرف می کند. باشگاه استقلال باید 5 هفته باقی مانده آرامش خود را حفظ کند و تا پایان فصل به صورت حرفه ای عمل کند. چون معتقدم با این شرایط این تیم قهرمان می شود.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا