ورزش و تندرستی

عالمی: استقلال در آسیا متفاوت بود/ کادر فنی برای خط دفاع برنامه داشته باشد

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متفاوتی داشته اند.

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مصاحبه ای با ترندونی درمورد وضعیت فعلی آبی ها و جادوی این تیم مقابل الدحیلو قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تصمیمات خوبی گرفت و در لیگ برتر بازی های خوبی انجام داد و در لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی را شروع کرد . تیم الدحیل بازیکنان خوبی دارد و چندین سال است که تقویت شده ، ثروت و بازیکنان مهم و مناسبی دارد. در اولین دیدار دو تیم ، استقلال در مرحله دفاعی خوب نبود و در نهایت شکست خورد ، اما در مسابقه ضد استقلال عملکرد بهتری داشت و الدحیل از قدرت و قدرت استقلال می دانست و نمی خواست ریسک کند.

وی ادامه داد: پنالتی استقلال شرایط را بهتر کرد. گلهای رد و بدل شده در این بازی قدرت خوب خط حمله هر دو تیم را نشان می داد. آبی ها در این بازی شروع خوبی داشتند و الدحیل نیز سعی در کنترل بازی داشت و به نظر من نتیجه درست بود.

عالمی در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت بود و می بینم که تیم برنامه دارد اما تیم در فاز دفاعی تیم مشکل دارد. هر چقدر تغییر ایجاد کند ، این مشکل هنوز در خط دفاعی وجود دارد. در بازی با الشرطه که تیم حریف 10 نفره شد ، فرصت گلزنی دوباره به حریف داده شد که این خود نشانه مشکلات دفاعی است. کادر فنی استقلال باید برنامه های بیشتری در خط دفاعی داشته باشد. ما نمی خواهیم به دفاع از استقلال بپردازیم ، اما مواردی وجود دارد که کادر فنی باید از مسئله آگاهی بیشتری داشته باشند.

عالمی در مورد دیگر دیدارهای استقلال با الاهلی در عربستان و الشورتا در عراق گفت: این دو بازی برای ما بازی های مهمی است و باید در هر کدام 3 امتیاز کسب کنیم. به نظر من بعد از شکست مقابل استقلال الاهلی تغییرات زیادی را متحمل شده است ، بنابراین باید تحلیل حریف و کاهش ارزش تیم در نظر گرفته شود و بازیکنانی که می توانند شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنند باید بروند در زمین . به نظر من استقلال با برنامه ریزی مناسب می تواند شرایط خوبی را برای خودش ایجاد کند

وی در پایان با بیان آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال همیشه در آسیا عالی بوده و همیشه بهترین موقعیت ها را داشته است و امیدوارم استقلال بتواند به مرحله بعد صعود کند. همانطور که می دانید رقبای ثروتمند و خوب در انتظار استقلال هستند. آبی با غیرت و توانایی او بازی می کند و باید دید که چگونه این پتانسیل نشان داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا