ورزش و تندرستی

قلعه‌نویی: یکسری دشمنان قسم‌خورده دارم/ فرهاد باید آرامش بیشتری داشته باشد

سرمربی سپاهان در مورد پیشنهاد جایگزینی ویلموتس توضیح داد.

امیریس قلعه نویی ، سرمربی سپاهانو در گفت و گو با ترندونی ، با اشاره به نزدیک شدن به رکورد هزار امتیازی در لیگ برتر گفت: “ما دشمنان قسم خورده زیادی داریم که نمی دانند چرا آنها علیه ما کاری انجام می دهند.” نکته خوبی که ما داریم این است که می توانیم برای تیم خود موقعیت ایجاد کنیم و اجازه ندهیم تیم مقابل موقعیتی ایجاد کند. مرحوم عزت الله انتظامی می گفت که کار برخی از ایرانیان باید غمناک و حسود باشد. بیایید حقیقت را به مردم بگوییم. من نمی دانم که چرا بعضی ها آنها را متخصص می نامند.

سرمربی سپاهان درباره مذاکرات فدراسیون فوتبال و او برای جایگزینی ویلموتس در تیم ملی گفت: می خواهم از آقایان الینژاد و آقای بهاروند تشکر کنم. تاریخچه تیم ملی تقریباً تمام شده است و ما چندین جلسه در این زمینه داشتیم. من 13 سال است که پس انداز می کنم تا اثبات آنچه خدا را شکر می کنم ثابت کنم. 2006 من به طور غیرقانونی محاکمه شدم تیم ملی در آن زمان از نظر وضعیت مطلوبی نبود و ما رئیس فدراسیون نداریم. ما در آن زمان به تیم ملی کمک کردیم ، اما آنها ما را بالا بردند. من به مدت 13 سال زحمت کشیدم تا دوباره از این فرصت استفاده کنم خدا را شکر که درگیر شدم ، اما تعهدی به سپاهان داشتم. تیم سپاهان یک باشگاه عالی است و همه مربیان می خواهند در این سری شرکت کنند. سپاهانی را تحویل دادیم که چند سال در شرایط خوبی نبود. ما به نمایندگی از مردم قربانی کردیم و ذوب آهن را که دوم شد ، کنار گذاشتیم و برای بهبود اوضاع به سپاهان آمدیم.

وی ادامه داد: ما سپاهانی را اتخاذ كرده ایم كه بودجه 40٪ كمتر از استقلال و پرسپولیس دارد و از استقلال و پرسپولیس پشتیبانی نمی كند. ما سه کار مهم برای سپاهان انجام دادیم. ما مسیری را که از دست دادیم کشف کردیم ، آرامش را به این تیم برگرداندیم و از همه مهمتر تیمی را ایجاد کردیم که حداقل برای 3-4 سال اعتبار داشته باشد. من برای بازگشت به تیم ملی 13 سال زحمت کشیدم ، اما به دلیل سپاهان و تعهدی که به آنها داشتم از حضور در تیم ملی منع شدم.

قلعه نووی در ادامه در مورد احتمال بازگشت به استقلال گفت: دوست دارم از اینجا فرهاد مجیدی را تبریک بگویم. فرهاد یکی از دارایی های فوتبال ایران است. از سال 2006 برانکو تجربیات زیادی به من داد ، من در هتل اوین نیز به فرهاد تجربه دادم. اول از همه ، فرهاد باید آرام تر باشد زیرا شرایط مربی با بازی متفاوت است. فرهاد پایتخت است و باید فعالیت کند. تا زمانی که من سپاهان را هدایت می کنم ، تمام فکر و حافظه من در این تیم است. من قبلاً نیم فصل به من پیشنهاد داده شده است ، اما به دلیل مسئولیتم آنها را رد کردم. من از هواداران استقلال می خواهم که از فرهادا حمایت کنند. این همان توصیه برادرانه ای بود که من برای فرهاد و هواداران استقلال داشتم. من افتخار می کنم که سرمربی سپاهان هستم و همه مربیان ایران می خواهند بخشی از این تیم باشند.

وی در مورد ویروس کرونا ویروس و لیگ برتر گفت: “من سه هفته پیش با رادیو ایران مصاحبه کردم و همه آنها را در مورد آنها گفتم ، اما برخی از افراد به سلامتی جامعه اهمیتی نمی دهند ، آنها یک بازی لیگ انجام دادند.” بهداشت عمومی و شرایط اقتصادی حائز اهمیت است ، بنابراین از دولت می خواهیم در این باره فکر کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا