ورزش و تندرستی

خیز قرمزها برای قهرمانی پس از قهرمانی/ مجیدی بازهم به قلعه‌نویی رسید

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با 5 مسابقه آغاز می شود.

به گزارش ترندونی ، پس از یک ماه لیگ برتر فوتبال به دلیل حضور ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ، هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز (جمعه) با 5 بازی آغاز می شود.

در مهمترین این بازیها ، پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به مصاف مس رفسنجان می رود و استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان است.

ماشین آلات تبریز – نساجی مازندران؛ 19:10

تیم فوتبال ماشین سازی پس از 23 هفته رقابت با حریفان با 23 امتیاز در انتهای جدول لیگ قرار دارد. این تیم تاکنون با 36 گل بدترین خط دفاعی را از دست داد. شاگردان علیرضا اکبرپور به دلیل شرایط زیادی امید زنده ماندن در لیگ برتر را ندارند و در هفته 24 باید به مصاف تیمی بروند که تمام تلاش خود را برای ماندن در لیگ برتر انجام دهد. تیم فوتبال نساجی مازندران با 22 امتیاز در رده 14 جدول قرار دارد و از ذوب آهن درجه 15 فاصله دارد.

با سه امتیاز این بازی ، شاگردان خاموش الهامی ممکن است در ادامه راه راحت تر باشند ، اما هر نتیجه ای غیر از پیروزی در نساجی ، می تواند تمدید جاده را دشوار و دشوار کند ، راهی که هنوز در راه نیست.

رفسنجان واریس – تخت جمشید؛ تماشا کردن ساعت 7:15 عصر

قرمزهای پایتخت که قهرمان سوپرجام شدند و تیم تراکتور را شکست دادند انگیزه بیشتری برای ادامه راه خود در لیگ برتر داشتند و در اولین گام باید در 7 هفته آخر لیگ برتر به مصاف رفسنجان بروند. تیم فوتبال مس عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. شاگردان یحیی گل محمدی پس از بازگشت تیم ملی خود دوره تمرینی خود را تمدید کرده و با 48 امتیاز و تفاضل گل کمتر از سپاهان در رده دوم لیگ قرار دارند و این بازی می تواند پرسپولیس را به اوج برساند. جدول.

مقابل تیم مس رفسنجان و شاگردان محمده ربیعی که در ابتدای حضور در لیگ نتوانستند خوب شروع کنند اما به تدریج موفق به رسیدن به شرایط مطلوب شدند و در حال حاضر با 28 امتیاز در رده نهم قرار دارند. نارنجی رفسنجانی در این بازی میزبان پرسپولیس است و طبق گفته بازیکنان جذب شده در نیم فصل ، آنها نمی توانند به پرسپولیس نزدیک شوند. علاوه بر این ، این تقابل به نوعی دیدار محمدو انصاری و هم تیمی های سابقش است و اگر این بازیکن در زمین باشد ، جذابیت این بازی اضافه می شود.

آهن – آلومینیوم اراک؛ 19:40

تیم فوتبال ذوب آهن این روزها وضعیت خوبی ندارد و با کسب 21 امتیاز و پانزدهم جدول ، یکی از شانس های اصلی سقوط به لیگ دسته اول است. شاگردان مجتبی حسینی برای فرار از منطقه سقوط این فرصت را دارند تا در مقابل تیم آلومینیوم اراک صف آرایی کرده و در این بازی سه امتیاز کسب کنند تا شرایط بهتری برای خود ایجاد کنند.

از طرف دیگر تیم آلومینیوم اراک برخلاف روزهای اول لیگ شرایط بسیار خوبی دارد و با 35 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان علیرضا منصوریان در صورت ادامه روند موفقیت آمیز می توانند یکی از گزینه های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند و با پیروزی در این بازی می توانند به نوعی از بدن آهنین خلاص شوند و شرایط خود را در اوج بهبود بخشند. میزها

صنعت نفت آبادان – سایپا؛ تماشا کردن 20:50

این بازی تقابل تیم های همسایه در جدول لیگ برتر است. صنعت نفت آبادان با وجود همه حاشیه ها و کمبودها ، تاکنون نتوانسته در این فصل عملکرد موفقی داشته باشد و با 26 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. سیروس پورموسوی ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکنون با حاشیه ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است ، اما او گفت که با وجود همه این مشکلات در میان تیم زرد آبادانی باقی مانده است.

از طرف دیگر تیم سایپا شرایط نسبتاً مشابه تیم نفت آبادان دارد. این تیم در ابتدا با ابراهیم صادقی شروع به کار کرد اما با نتایج ضعیف ، باشگاه حضور این مربی را محدود کرد و فراز کمالوندا را از استقلال به خدمت گرفت. در این مدت سایپا بدون حاشیه باقی نماند و اعتراضات فراز کمالوند به داوران شرایط نامطلوبی را برای تیم نارنجی به وجود آورد. تیم سایپا با یک امتیاز کمتر از صنعت نفت آبادان در رده سیزدهم جدول قرار دارد و باید دید کدام تیم با ربودن توپ پیروزی ، بقا در لیگ برتر را برای آنها آسان می کند.

استقلال – گلگوهراس سیرجاناس 21:50

در این دوره ، تیم آبی پایتخت فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت و تغییر در کادر مدیریتی و اعتراضات فرهاد مجیدی به شرایط تیمش ، استقلال را مجبور کرد این روزها را با التهابات زیادی سپری کند. البته باشگاه استقلال و مدیریت جدید قول داده اند که آبی ها با آرامش برمی گردند اما با این وجود شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با تمام موقعیت ها و بلندی ها به جمع شاگردان امیرو قلعه نویی می روند.

تقابل فرهادو مجیدی و امیرو قلعه نوی جذابیت خاص خود را داشت. امیر قلعه نویی در دو دیدار قبلی با فرهاد مجیدی و این بار با تیم گل گهر به دنبال جبران باخت مقابل استقلال و فرهاد مجیدی ناکام مانده است.

استقلال بعد از بازی مقابل پدیده با 40 امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار دارد و تیم گل گهر با استقلال در جایگاه سوم 5 امتیاز فاصله دارد. شاگردان امیرو قلعه نوی به شدت منتظر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و اگر موفق شوند در برابر آبی پوشان به نتیجه برسند ، انتظار دارند که برای کسب این سهمیه حرکت رو به جلو داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا