ورزش و تندرستی

نوار شکست‌های قلعه‌نویی مقابل استقلال قطع می‌شود؟

امیر قلعه نویی در لیگ برتر 6 پیروزی ، 5 تساوی و 10 تساوی کسب کرد.

به گزارش ترندونی ، دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

یکی از نکات مهم و شگفت انگیز این دیدار حضور امیرو قلعه نویی به عنوان سرمربی گل گهر در این دیدار است. قلعه نویی یکی از پیشکسوتان مهم و سرمربی سابق آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر مقابل استقلال در قالب تیم های مختلف به میدان رفته است.

قلعه نویی دو بار مقابل استقلال مقابل تیم گل گهر به میدان رفته است که هر دو منجر به شکست امیر قلعه نویی شده است.

همچنین این مربی پیشکسوت با استقلال 9 بار با تیم استقلال روبرو شد و سهم وی در این دیدار 2 برد ، 5 باخت و 2 تساوی بود. وی 6 بار مقابل استقلال مقابل تراکتورسازی به میدان رفت ، 3 بازی با شکست ، دو دیدار با پیروزی و یک بازی با تساوی به پایان رسید.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه نویی برای دیدار با استقلال بود. او دو بار مقابل ذوب آهن بازی کرد که یک برد و یک باخت کسب کرد. مس کرمان همچنین آخرین تیم قلعه نویی است که با استقلال دیدار کرد و یک دیدار با پیروزی و یک تساوی به پایان رسید.

در مجموع امیر قلعه نویی در لیگ برتر مقابل استقلال 20 بار با تیم های مختلف بازی کرده است که به دلیل عملکرد مقابل استقلال 6 پیروزی ، 5 تساوی و 10 باخت کسب کرده است.

بازی روز چهارشنبه بین گل گهر و قلعه نویی با استقلال ممکن است اتفاقات سال گذشته در قلعه نویی را تکرار کند. وی در سال 1999 استقلال مجیدی را به همراه سپاهان در هر دو جام حذفی و لیگ برتر شکست داد و در صورت پیروزی استقلال در این دیدار ، قلعه نویی می تواند در هر دو مسابقه مقابل مجیدی شکست بخورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا